Ga naar inhoud

Voorstellen


Bliss

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben 27 en na mijn eerste zwangerschap zijn mijn borsten niet meer wat het geweest is. Ik loop al jaren met het idee rond maar me er nooit verder in verdiept en dat wil ik nu dus wel gaan doen, vandaar dat ik me hier heb aangemeld. Ik heb de perfecte borsten al helemaal in mn hoofd nu dus uitzoeken en ervaringen lezen hoe het werkt en of het haalbaar is. Ook wil ik nog een tweede kind en zit met de keuze of ik moet wachten ja of nee. Ik ben nu heel onzeker en wil dat niet meer dus het liefst zo snel mogelijk maar aan de andere kant heb ik geen idee of het slim is en wat de gevolgen zijn na nog een zwangerschap.

Ik ga eens even flink lezen hier!

Groetjes Bliss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bliss, ik ben 29 en ook 1 zwangerschap achter de rug. Wij willen ook een tweede maar niet op korte termijn. Tijdens het maken van de afspraak voor de bv werd mij de vraag gesteld of ik binnen een jaar nog een kindje zou willen. Ik denk dus dat ze je een bv zullen afraden als dat in je planning zit.

Succes!

Grz missJones

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom op het forum :35:

Zoals MissJones al zegt, je zou een jaartje moeten wachten met aantellen na je borstvergroting.

Het groot deel van de dames meld zich hier aan, omdat de borsten een verandering hebben ondergaan na een zwangerschap.

Houd een beetje in je achterhoofd, dat deze verandering ook plaatsvind als je reeds een vergroting hebt gehad en dat de kans bestaat, dat je daarna opnieuw niet tevreden kan zijn.

Anywayz.. je hebt de ( voor jou) perfecte borsten al in je hoofd :43: Dat is al stap 1 ;)

Nu nog een foto op internet zoeken van de boobs die jij perfect vind, en deze foto kun je meenemen op een consult zodat je meteen kan vragen of je dat resultaat kan behalen zoals op de foto :35:

Rechtsboven zit een zoekvenstertje op het forum, kun je best veel mee vinden.

Veel operatieverslagen lezen, lezen en nog eens lezen.

Zo kom je vanzelf een pc tegen waarvan je denkt : Dát zoek ik!

Valt niet mee, want er zijn zóveeeeel opties :17:

Veel plezier, en al je vragen kun je hier posten als je het antwoord niet gevonden krijgt :D

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is wachten tot baby 2 wel een goed idee. Maar wil zo graag !!! Ga in ieder geval mn plan vast klaar hebben. Ik heb nu cup D maar zonder bh hangt het bijna tot mn navel, ze zijn ongelijk en heb dus eigelijk een lift+vergroting in mijn hoofd. Ben al een tijd voorbeeld foto's aan het zoeken maar heb de perfecte foto nog niet gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi hoi

Het lastige op het forum is, dat veel meiden hun foto's prive hebben staan. Dat is natuurlijk logisch, omdat je niet per ongeluk wilt dat je buurman jouw borsten op het ene of andere forum gevonden heeft.. (je weet maar nooit waar hij je aan herkent, al ben je niet met je gezicht in beeld) Dus..... Misschien is het een optie om vooral veel verhalen te lezen hier en dan vooral de operatieverslagen van de borstlifting en dan kijken wie er dit allemaal gedaan hebben. Via hun profiel kun je dan kijken of je in de galerij komt, en anders kun je ze een pb sturen met de vraag of je haar boobs mag zien.. Het ligt er al eens aan of je meteen geaccepteerd wordt om ze te zien, maar dat merk je gauw genoeg vanzelf ;)

Ingrid K is wel iemand die haar foto's openbaar heeft, dacht ik. Dus misschien kun je bij haar al eens spieken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.