Ga naar inhoud

afvallen na een bv


Aanbevolen berichten

Zijn er hier ook dames die zijn afgevallen na een borstvergroting?

Ik dacht voor dat ik de bv had dat ik genoeg was afgevallen maar nu na 4 weken na mijn bv wil ik mischien toch nog 7 kg afvallen

ben alleen bang dat dit schade aan mijn borsten gaat geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik was erg mager bij mijn bv...dn weer bijgeken en afgvallen...mijn prothesen zyn boven de spier dus erg zichtbaar geworden :-(pas op ik heb mijne zo 13 j geleden laten plaatsen en toenwas de kwaliteit nt zo goedxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bezig met afvallen, wil ongeveer 5 kilo kwijt dan ben ik tevreden! Denk niet (hoop) dat dat geen problemen gaat geven. En bij 7 kilo lijkt me ook niet ....maar zeker weten doe ik het ook niet natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee mr als je dikker bent heb je meer vet van je eigen in je borsten..kleiner dan je prothese ga je nt...mr mijn cup vetanderde wel als ik dikker was of als ik de pil nam....borsten waren ook mr gespannen en hingen minder.in der tijd had mijn pc mij afgeraden om ng mr af te vallenx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had helemaal geen borsten en ben dus niet bang dat er iets aan mn boobs veranderd.

Maar ik hoef max 5 kilo af te vallen denk ik. Tot t buikje weg is hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik ook wel naar benieuwd ben is of de borsten kleiner worden bij jullie? Ik was voor mijn bv niet plat had wel een b cup

Jup.. de mijne wisselen makkelijk van maat als ik afval of aankom :17:

5 kilo eraf is 2 cupmaten eraf, en andersom.. 5 kilo erbij is ook 2 cupmaten erbij ;)

Maargoed, dat is dus per persoon afhankelijk... ik kom het eerste aan op buik en borsten, en daar val ik ook als eerste af.

Als je toch perse af wil vallen, dan zou ik wel even wachten tot je wat langer po bent. :35:

Maar een aanrader is het niet, volgens mij krijgt iedereen een negatief advies als ze de pc vragen of ze na de bv kunnen lijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Dag dames,

Piepke heeft gelijk. Vrijwel iedereen krijgt van de pc een negatief advies als je vraagt aan de plastische chirurg of je kan lijnen na de BV. Zo stelde ik deze vraag ook en kreeg ik dus ook het advies om te wachten. Het stomme was wel.. Ik dacht dat ik nog lang niet kon afvallen (ik moest eerst gaan revalideren eer ik weer kon gaan sporten), dus ik dacht ik doe nu meteen de BV.. de kans om die te hebben is groter dan de kans terug te kunnen sporten en af te vallen. Het allerergste was dan nog: door omstandigheden moest ik een maand later tóch wel gaan revalideren.. Er is veel gebeurd en uiteindelijk ben ik al aardig wat afgevallen. Ik merk dat het afvallen invloed heeft. Dit merk ik bovenaan mijn borsten. Daar is het erg vlak en ik heb het idee dat het daar dus boller/ronder zou moeten zijn. Ik heb het idee dat het al meer 'hangt', doordat er bovenaan mijn borsten nu te weinig weefsel is om de protheses goed op z'n plek te houden. Sowieso wanneer ik afviel waren mijn borsten altijd al m'n probleem zone. Vergeet het maar dat ik afviel ergens anders.. m'n borsten gingen eerst. Al had ik er maar een slappe B-cup..

De pc had tegen mij gezegd da 5 kilo afvallen nog wel kan. Richting de 10 kilo is niet slim en meer dan 10 kilo totaal niet verstandig.. Dan moet je echt wachten. Je boobs kunnen wel kleiner worden, niet je protheses maar inderdaad je eigen vetweefsel dat 'verdwijnt'. Ergens las ik ook iemand die zei dat ze haar protheses onderaan beter is gaan voelen doordat ze is gaan afvallen. Bij mij was dat meteen na de BV sowieso al het geval omdat ik daar sowieso al weinig weefsel had..

Al bij al, zover ik het weet is het niet verstandig om af te vallen ná je bv dus.. tenminste meer dan 5 kilo dan.. ik vind het klote dat ik een maand na mn BV dus zo drastisch ben afgevallen.. Misschien weten jullie onderhand al meer? Want deze topic is al wel wat ouder.. Of misschien weten jullie goeie tips voor tijdens het afvallen na de bv..? Ik ga er iig een topic over starten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees steeds 'wachten' maar na hoe lang kan het dan wel?

Het lijkt mij dat hoelang je ook wacht, dat je het toch wel zult zien, of je nu een maand na je bv afvalt of na een jaar.

Toch?

Volgens mij ivm kapselvorming. En je herstel.

Zeker weten doe ik het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.