Ga naar inhoud

joke: 14 mei 2013: Dr van Genechten: Virga Jesse Hasselt


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik eindelijk na bijna 10 jaar tot de beslissing gekomen om een BV te laten doen ( ben er ondertussen 31 ), 14 mei is het eindelijk zover :-D !!!

Ik ga bij Dr Van genechten in Hasselt, kent iemand hem? Toen ik aan hem vroeg hoe lang ik moest thuisblijven kreeg ik als antwoord , ik geef nooit langer dan een week tenzij je in de verzorging zit, nu lijkt me dat echt wel kort als ik alle verhalen hier lees :-s en ik zou zelfs na twee weken gewoon terug mogen sporten etc. Wat denken jullie hiervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey ladies,

Ik ben gisteren geopereerd, achter de spier, alles gaat vrij goed alleen als ik beweeg komen er precies geluidjes van die prothese???

Heeft nog iemand daar last van plus ik weeg van de ene op de andere dag twee kg mee, die dingen wegen toch geen kg per stuk he??? heb 260CC laten plaatsen

groetjes jOKE XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Joke

hmm ik zou oppassen met werken iig wacht 4 a 6 weken om je armen omhoog te doen! Verder die geluidjes zijn normaal in begin!Had het ook!! En die 2 kg extra zijn extra vocht!Drink veel groene thee en rust maar goed uit! Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat een opluchting dan die geluidjes normaal zijn ;-) Ik heb slechts twee weekjes verlof dus moet wel terug gaan werken maar dokter zei dat dit geen probleem was, alleen 4 weken geen sport xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

gisteren heeft hij het verband eraf gedaan en moet eerlijk bekennen dat ik wat teleurgesteld ben, zo bol vanboven , breed aan de zijkant en vind ze precies niet groot genoeg (kom van een kleine b en hij heeft 280cc geplaatst achter de spier) hoopte dus op een grote c maar daar heb ik mijn twijfels over :-(

nu beweert hij wel dat die borsten nog enorm van vorm gaan veranderen en dat het sowieso goedkomt maar ik wou het hier toch eens bij de ervaringsdeskundigen vragen ;-) xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga er maar vanuit dat ze idd nog enorm van vorm gaan veranderen!

Je prothesen zullen nog op hun plek gaan zakken, waardoor dat brede aan de bovenkant en dat bolle eruit gaat! Daardoor gaat je spier ook nog uitzetten onderaan en dus krijg je daar nog meer volume :) Dat is tenminste de algemene ervaring :)

Geduld is het toverwoord ;)

Plaats anders eens wat foto's, zowel van de voorkant als van de zijkant (en profil), dan kan ik iets specifieker zijn :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!!! toch al een kleine geruststelling ;-) als dat bolle vanboven en dat brede aan de zijkant nog vermindert ben ik tevreden, het is ook nog maar van dinsdag geleden , geduld is dus de boodschap ;-)

Ik zal morgen enkele foto's plaatsen als ik die vieze rode kleur en taperesten eindelijk verwijderd krijg :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi joke, ik had ook een kleine b eerder a dan b en heb 290cc gekregen vr de spier ben in overpelt geopereerd door dr vanstraelen. Ik zit nu op een volle c op het zicht zowat hetzelfde als jij nu hebt in het begin waren die bij ook heel bollig en zaten ze hoog dat is nu na bijna 3wk al goed verandert.

En dat u pc zei dat je na 1week terug mag werken" join the club" die van mij zei 2wk terwijl hij duidelijk vroeg wat voor werk ik deed en ik moet continu armen omhoog.

Ik begrijp u pc en de mijne niet, vragen hun zelf om problemen om hun zakken daarna te kunnen vullen ik weet het niet maar ik merk dat er hier enkele net zoals ik weinig of geen info krijgen na hun bv, erg is dat we spreken hier tenslotte wel over een menselijk lichaam...

Een goed herstel en geniet van je boobs :-). Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben zaterdag eerste bh gaan kopen, 75D!!! damn viel bijna achterover ;-)

Ja ik heb inderdaad ook weinig info gekregen,maar ik ben wel bijna 100% zeker dat mijn pc echt goed werk levert, heb er nog niets negatief over gevonden,maar hij gaat er inderdaad vrij los over, ik had niet eens een week moeten thuisblijven als het van hem afhing,en qua bewegingen etc moest ik gewoon naar mijn eigen lichaam luisteren zei hij en hij wil ook absoluut niet dat ik de eerste week een bh draag , werkt totaal anders als alle anderen, hij zegt dat het resultaat dan natuurlijker is, let's hope so !!

ik heb nog zoiets raars, zo voel ik bv de implantaten bewegen als ik vooroverbuig enzo, heb jij dat ook? echt vreemd gevoel.

en aan de linker borst zit de implantaat duidelijk lager dan rechts, ik zie het vooral als ik mijn armen omhoog doe, ik lees wel overal dat alles nog fel verandert maar toch , ben er niet heel gerust in vooral omdat ik ze echt voel zitten en ik heb thans achter de spier,...

geniet ook nog van je nieuwe boobs ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje dat is idd wel helemaal het tegenovergestelde van de meeste pc's haha

Dat losse gevoel als je bukt.. Probeer ze wat te ondersteunen dan... want mijns inziens is het niet goed als ze zo de vrije val kunnen maken....

Hoop dat het verschil bij jou ook bijtrekt, normaal gezien is dat een kwestie van tijd idd :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

nee dat dacht ik dus ook al dat het niet goed kan zijn dat zo zoveel vrijheid hebben :-D

ben toch stiekem bh gaan kopen dan zitten ze tenminste wat vaster .

Ik heb een famillielid dat een volledige reconstructie heeft laten doen bij hem en die moest ook niets dragen en toch is het volledig goedgekomen .Maar zoals je zegt ga k ze wat tegenhouden vanaf nu ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Joke,

Ik heb een vraagje waar jij mij misschien mee kan verder helpen.

Om een lang verhaal kort te maken, ik ben nog maar 21 jaar, maar door enorme psychologische problemen door heel kleine borsten, en heb nu toch, ondanks enorme angst de stap gezet voor een borstvergroting.

Dit bij dezelfde dokter zoals u, ook in Hasselt. Vermits de tamelijk lange wachttijden die ik ondertussen al heb mogen ervaren, vroeg ik me af,

hoelang het bij jou duurde tussen eerste consultatie en de uiteindelijke ingreep.

Ik heb volgende week mijn eerste afspraak, en vermits ik nog studeer, zou het handig zijn om toch de tijd een beetje in te kunnen schatten.

Ik hoop namelijk dat ik een ingreep kan verbergen voor de buitenwereld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ClaudiavD

Ik heb mijn operatie in het Salvator in Hasselt gehad,hele goede dokter (Nadja Sinsel).

Ik heb 25 april mijn eerste consultatie gehad en ben een week geleden, 23 mei, geopereerd dus ik heb niet lang moeten wachten maar dit kwam ook omdat er plekje was vrijgekomen waardoor ik wat eerder aan de beurt was :)

Ik ben ook net 22 geworden, en heb ook lang getwijfeld over een borstvergroting (mijn linker was bijna 2 cupmaten kleiner dan de rechter) en deze keuze is het helemaal waard! Ben de pijn en het rustig aan doen wel een beetje beu nu haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo joke ik heb ook wat vraagjes voor je ik heb nu de 26ste een afspraak met dr Frans vangenechten voor een borstvergroting ga ik lang moeten wachten eer de operatie hoe lang heb jij moeten wachten op de operatie na je consultatie bij hem en wat heb je eigenlijk moeten betalen ervoor wand ik weet de prijs er niet van en weet je lss ook of hij het met afbetaling zou doen. Alvast bedankt.

Gr Annelies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.