Jump to content

indubio : 28 augustus 2015 : Dr. DeMeyere : Artemedis

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben een moeder van een meisje van 13 maanden. Bijna een jaar borstvoeding heeft zijn sporen nagelaten en overweeg nu een bv. Net als velen hier ben ik opzoek naar informatie over een bv; welke kliniek, welke pc, welke maat, welk soort prothese etc etc...
Ik ben 172cm en weeg 57kg. Voor mijn zwangerschap had ik mt 70D, nu is daar niet veel meer van over dan een uitgezakte B helaas....

Ik zou graag weer terug gaan naar een D of misschien zelfs een kleine E (afhankelijk van hoe dat er met een prothese uit zal zien) Een natuurlijke look, maar toch goed gevuld!

Ik hoop hier informatie en voorbeelden van de verschillende soorten protheses in verschillende maten te vinden voordat ik daadwerkelijk stappen ga ondernemen.

Mvg,

Indubio

Hoi Indubio,

Welkom op het forum :43:

En tevens welkom in het oerwoud van chirurgen, klinieken en cupmaten :45: Het is echt onwijs ingewikkeld om de pc te vinden die je aanspreekt kwa prijs, kwa behandeling, en die zo dicht mogelijk aan jouw wensen wil en kan voldoen :35:

Rechtsboven zit een zoekvenster op het forum, daarmee kun je op trefwoorden zoeken.

Veel plezier, en succes met de voorbereidingen :D

• 2 weeks later...

Bedankt voor jullie reactie dames!

Ik ben nog zo aan het zoeken hier dat ik zelfs jullie reacties nog niet had ontdekt. Sorry!! :75:

Wel heb ik inmiddels vele goede berichten over de meyere gelezen. Hij plaatst veel voor de spier maar ik vraag me af of hij achter de spier net zo goed is. Ik vrees nl dat ik te weinig bedekking heb en ben bang dat mijn dunne huid het zwaar zal krijgen met een prothese voor de spier...

Hoi Indubio,

Ik ben ook een enthousiastee patient van Dr. Bruno de Meyre.

Een hele lieve maar vooral vakbekwame pc die weet wat hij doet en rekening houdt met jou wensen en dit alles zonder enig risico te nemen. Zijn voorkeur van opereren is inderdaad voor de spier omdat hij er niet van houdt om in een gezonde spier te gaan snijden. Buiten dat heeft dit ook als voordeel dat het een veel sneller herstel heeft en bijna pijnloos is. En sowiezo een veel natuurlijk uiterlijk dan bij dual plane.

Hij heeft een anatomische prothese liggen die wat dunner is aan de bovenkant, zodat als je wat minder weefsel heb, je deze toch voor de borstspier kunt laten plaatsen, de zgn Natrelle style 510.

Veel succes met je keuze maken.

Groetjes Corine

Dankje Corine!

Ik heb idd gelezen over die Natrelle 510 voor mensen met weinig bedekking. Ik ga maar eens zoeken naar fotos van de resultaten.... Ik ben alleen een beetje bang dat een prothese voor de spier na 3 jaar bij mij op de knieen hangt :45:

Ze staan nu nl ook al niet gezellig recht op....

Iemand ervaring met hang bij bv voor de spier?

Het beste wat je kunt doen is het gewoon bij 1 onderwerp van jezelfhouden. Zodra je een consult heb gepland en een operatiedatum heb, zal BB of Piepke je topic veranderen naar operatieverslagen. Dan doen ze hier allemaal voor jou. Makkelijk he, dan hoef je zelf maar 1 topic bij te houden. Vind je een onderwerp/topic interresant dan kun je deze volgen (helemaal aan de rechterkant naast het onderwerp) . Zodra je weer inlogt en op je naam klikt zie je in het menu staan: `iInhoud die ik volg` Zo kun je makkelijk alle onderwerpen bijhouden.

Indubio, kijk maar eens bij mijn foto´s van voor en na. Ik had ook aardige hangers en nu......... ben er zoooo blij mee!!! :01:

XXX

hoi hoi

Even op je vraag antwoord gevende:

Dankje Corine!

Ik heb idd gelezen over die Natrelle 510 voor mensen met weinig bedekking. Ik ga maar eens zoeken naar fotos van de resultaten.... Ik ben alleen een beetje bang dat een prothese voor de spier na 3 jaar bij mij op de knieen hangt :45:

Ze staan nu nl ook al niet gezellig recht op....

Iemand ervaring met hang bij bv voor de spier?

Als je hang hebt, of aanleg voor hang, is juist het plaatsen vóór de spier de beste optie!!

Achter de spier, zou de prothese achter de spier op dezelfde plaats blijven zitten in de loop der jaren, terwijl je eigen weefsel er overheen gaat zakken.. dan krijg je als het ware: twee borsten ineen.. Je eigen weefsel komt dan lager te hangen dan de prothese, die lekker achter de spier blijft zitten.

Dus laat je goed voorlichten en plan gewoon eens een consult.

xx BB

• 1 year later...

Hello Ladies!

Terug van weggeweest dus even voorstellen dacht ik zo... :)

Ik ben moeder van 2 dochters. De oudste wordt straks 3 en de jongste is nog geen half jaar. Ik had na mijn 1e dochter een BV gepland staan. (Dr de Meyere, Artemedis) Deze is alleen even uit gesteld omdat ik, tegen alle verwachtingen in, nog een kindje krijgen mocht!!! Waaauwie!!!!! Zo blij!!!!!

Verder ben ik een enorme dyslect (dus excuses voor mijn domme taalfouten maar ben verder nog redelijk intelligent hoor :)))))), 172cm en weeg meestal rond de 56kg. (Nu nog 2 Kilootjes meer.)

Ooit (zeker 15jr geleden) was ik sportief en had ik een trotse 70D. Straks; na 2x 1 jaar borst voeding is er ook bij mij niet meer over dan een uitgegleden 70B hahahahaha!!!

Dus tijd om de boel op te laten pimpen dacht ik zo!

Graag een stevige maar toch natuurlijke 70D of E (zonder dat er een duidelijke boven rand zichtbaar is) en iets gelift als t kan.

Zelf dacht ik aan +-300cc rond, medium profile, (misschien zelfs wel low profile??) voor de spier en zonodig een benelli lift. Dan heb ik ook geen litteken onder m'n borst, dat lijkt me wel wat.

Mochten er dames zijn met low profile en of een Benelli lift, dan hoor ik het graag!!

En wat ben ik blij met dit forum zeg!!! Echt top! Hier heb je wat aan!!

Hallo indubio!

Waarom zou je een low profile willen nemen als je een lift nodig hebt .. ik dacht dat high profile de tepel wat naar boven zou brengen , dit is wat ik eigenlijk dacht ...en ga je toekomen met 300 cc ? Ben je al advies gaan vragen aan Dr Demeyere ?

Groetjes

Pommecaramelle

Ik heb 4 maanden geleden een ankerlift gehad icm met ronde 300cc low profile Natrelle prothesen achter de spier en ben er super blij mee :) Ik had na 3x borstvoeding geven alleen nog leeg vel over en nu heb ik dezelfde maat (75E) maar dan weer mooi vol en strak! Omdat ik low profile achter de spier heb als opvulling achter mijn eigen weefsel zijn ze super natuurlijk, je kunt buiten de littekens niet zien/voelen dat er iets in zit, precies wat ik wou. In mijn gallerij kun je de foto's bekijken als je me toevoegd en ik plaats nog geregeld nieuwe foto's. Suc6!

Hi pommecaramelle!

Leuk dat je reageert! :))

Destijds heb ik t met Dr de Meyere gehad over medium profile en hij dacht dat 250cc zeker wel genoeg zou zijn. Maar straks ben ik weer een jaar borstvoeding verder en ben ik bang dat ik bijna helemaal geen borst weefsel meer over heb en alleen maar huid. Dus daarom denk ik nu 300 nodig te hebben...

En low profile dacht ik omdat ik bang ben randen vd prothese te zien als t volume groter wordt....

Maar een nieuw gesprek met de Meyere zal straks geen overbodige luxe zijn.

Wat je zegt over die HP dat dat je borst optisch lift klopt natuurlijk. Alleen ben ik bang dat een hp niet zo natuurlijk oogt en er aan de boven kant een duidelijke overgang te zien zal zijn van mijn borstkas naar de prothese. Daar zou ik niet blij mee zijn.

Hi Vienna!

Bedankt voor je reactie :)))

Ik heb je foto's bekeken; mooi werk zeg!! Mogen jij en je pc trots op zijn hihihihi!!

even een bijzondere vraag als t mag.... Beweegt het implantaat achter de spier nou net zo soepel mee als je eigen borstweefsel? Of blijft dat toch iets stugger?

Ik heb nl lang getwijfeld over voor of achter de spier omdat ik bang ben randen te zien. Maar ben ook bang dat als ik achter de spier kies dat dan m'n eigen weefsel veel soepeler beweegt dan de prothese daar onder en het er dan ook heel onnatuurlijk uit ziet/voelt...

Groetjes!

Welkom terug! :D

Ik als ik jou was zeker nog een consult doen omdat er inderdaad misschien wel wat veranderd is in jou situatie.

Of dit nu bij de Meyere is of niet dat maakt niet, maar het zou wel goed zijn denk ik.

Ik denk dat je bij de Meyere niet bang hoeft te zijn voor onnatuurlijke borsten. Dus als hij mp of hp zou adviseren dan komt het wel goed.

• 7 months later...

Hallo allemaal!!

Afgelopen vrijdag m'n BV gehad; wat een ding zeg!!

We zijn smorgens vroeg al met de hele familie die kant op gegaan. We hadden een hotel met babysitter geregeld zodat pa en ma er even rustig tussen uit konden piepen. ( Nouja; rustig werd ik er dus helemaal niet van m'n twee kindjes achter te laten in een hotel bij een vreemde. Typisch gevalletje dathebikevenverkeerdingeschat zeg maar....)

Om 14.00u de afspraak en 13.45u aangebeld. Even in de wachtkamer gezeten en toen snel omgekleed voor het gesprek met de anesthesioloog en dr de Meyere.

Toen werd ik toch ineens zenuwachtig moet ik toegeven :D

We hadden 250cc afgesproken zei de Meyere toen ie aan tafel kwam. Heb je foto's mee?

Ik: SLIK... Eh... Ja ik heb voorbeeld foto's meegenomen, lijkt me wel belangrijk dat we over het zelfde praten in dit geval, ja toch?! :D :D Ik zou graag willen dat het er zo uit komt te zien. Dan weet u tenminste wat ik bedoel. (En ook gelijk foto's gegeven hoe ik het er vooral NIET uit wilde laten zien.)

Ik zal u ook vertellen wat ik hier zo mooi aan vind; met name dat de borsten in het midden mooi tegen elkaar aan komen, aan de zijkanten wat uitsteken maar van boven toch nog enigszins plat blijven, zodat het er toch natuurlijk uit blijft zien begrijpt u...

Oja, en ik wil het wel via de tepelhof!

De Meyere: wat zecht u me nu!??!

Ik: nou dat had ik eerder ook al aangegeven hoor..... (help!)

De Meyere: ik begrijp niet dat ik dat verzoek steeds nog af en toe krijg; in de borst plooi is er niets meer van te zien en kan ik er veel beter bij. Via de tepelhof heb je meer kans op infectie, je moet door het klierweefsel of helemaal de huid ondermijnen naar beneden en grote prothesen kunnen niet door zo'n klein sneetje... Daarbij zie je later altijd die witte scherpe lijn wat er onnatuurlijk uit ziet. De tepel is de blikvanger van de borst en daar heb je dan een litteken...

Ik: nou ik wil u natuurlijk niet tot iets dwingen wat u technisch niet ziet zitten maar hier gaat wel mijn voorkeur naar uit. En het litteken kan heel mooi getatoeëerd worden heb ik gezien. (Thnx borstenforum!)

Wilt u er toch nog 3 seconden over nadenken?

(Ik in mijn gedachte: en mijn tepelhoven zijn sowieso mega, hangen al bijna op de borstplooi en sowieso niet om aan te zien dus dat maakt niet uit)

De Meyere: We gaan eerst wel even kijken bij het aftekenen... Hoeveel cc had je zelf in gedachte?

Ik: Eh... Nou ik heb mooie resultaten gezien tussen de 500 en 250cc, zolang het er maar uit komt te zien als mijn voorbeeld, ik vind het moeilijk hier een uitspraak over te doen...

De Meyere: goed, ik ga kijken hoe veel er in past tijdens de operatie, heb je wel zoveel huid?

Ik: eh.... Nou... tijdens mijn borstvoedingsperiode zat ik op een F-cup, dus zou moeten kunnen dacht ik...

Vervolgens tekende de Meyere een paar prachtige lijnen van hoog boven m'n borsten, onder m'n armen en in het midden nog geen centimeter uit elkaar. Dus dat komt wel goed dacht ik!!

Hij stelde me nog gerust met de woorden dat mijn wensen wel realistisch waren.

Ik: eh... Welke wensen? De foto's?

Hij: ja en via de tepelhof, dat gaat wel lukken.

Ik helemaal blij, voelde me al helemaal verheven naar het niveau Rataikowski, alsof ik die tieten al had, had er helemaal zin in, mocht naar binnen en m'n man nog even een zoen geven. (Was maar goed dat hij dat zij want door alle zenuwen was ik hem bijna even vergeten, arme ziel hahahaha!!)

Het kouwe hok in, op tafel, infuus en monitor werd aangesloten. De dames werkte ondertussen hard door. Nog een paar kletspraatjes en weg was ik!

Het volgende moment droomde ik dat ik met mijn dochter aan het voetballen was maar realiseerde toen langzaam dat ik recht op zat, verbonden werd en het larynxmasker verwijderd werd. de dames zeiden dat het klaar was en ik naar m'n bed mocht lopen. Ik dacht toen alleen; oh kan ik dat? Collabeer ik dan niet?? Nou, dan rapen jullie me maar weer op, daar ga ik!

Toen ik in bed lag kwam demeyere vertellen dat het via de tepelhof gedaan was en er 250cc inwas gegaan. Toen dacht ik, goh... Das nie veel.... Maar t kon me er eigenlijk ook niet op concentreren, ik sliep alweer.

Toen ik later aan mijn man vroeg hoe groot het was en of ze tegen elkaar aan zaten zei hij dat t niet groot was. En hij had maar 1 borst gezien dus kon niet zeggen of ze tegen elkaar aan kwamen. Hmmmmm dat is balen dacht ik....

Maar half versuft wilde ik toch graag terug naar m'n kindjes, die zaten immers nogsteeds bij een wildvreemde in een hotel en de Meyere was alweer aan zijn volgende patiënt begonnen. Dus daar gingen we, manlief de auto voorgereden en ik m'n tas met alles er in daar laten staan, slim hoor :D : D

Pas veel later in het hotel toen ik pijnstillers wilde innemen ontdekte ik dat mijn tas nog in de kliniek stond. Dus mijn arme man alweer de deur uit, kindjes honger, roomservice besteld maar was natuurlijk alweer vergeten wat manlief wilde eten, die Belg van de roomservice verstond mijn Nederlands niet en ging over op Engels, maar van ons Engels begrepen we allebei niet zoveel. Gelukkig kreeg ik na een hoop Engels onder invloed het geniale idee om toch nog eens te vragen of ik niet verder mocht kletsen in het Nederlands. En gelukkig verstond hij me toen wel. Uiteindelijk iets eetbaars gekregen en nog een blik in m'n verband geworpen voor ik m'n bed instapte, tsja, geen borsten die tegen elkaar aan lagen... Morgen zien we wel weer....

De hele nacht liggen piekeren dat ik Victoria Beckham tietjes had gekregen ipv de gewenste Emily rataikowski's. Wat een stress zeg!

Volgende dag kotsend van de pijnstillers in de auto naar huis gereden. Toppie!! :((

's Avonds even snel gedouched, het zijn geen Beckham's maar zeker geen Rataikowski's.... Hopelijk komt t nog goed, rataikowski is tenslotte ook half Engels dus wie weet....

Ciao!

Leuk geschreven, vooral dat van de roomservice! Hihi!

Nu ja..voor de rest begrijp ik wel dat je nu nog vol spanning zit,twijfels, wat het uiteindelijke resultaat zal worden ;)

Heb zelf ook een consult gehad bij hem, maar hij vertelde mij dingen, die mij niet echt konden bekoren..hij wou ze vr de spier en dan kon er mr 190cc in, zou ik mr uitkomen op een kleine B :(

Dus heb er niet veel woorden meer aan vuil gemaakt, mijn zin was al weg.

Mr het hangt natuurlijk ook af welke projectie je gekregen hebt en welk merk, kun je soms ook een cupmaat met winnen.

Veel succes nog, en binnen enkele maanden kan je jouw vb fotos gaan vergelijken met jouw borsten, en dan zie je het wel of het is geworden wat je wou!

Hi Lizz 1808,

Dank voor je reactie.

Ja ik vraag me nu ook steeds af waar het mis is gegaan of dat het toch nog goed gaat komen...

Ik ga vandaag maar eens bellen en mijn zorgen voorleggen, hopelijk krijg ik wat geruststellende Belgische woordjes te horen hihihihi!

Qua projectie zit t wat mij betreft wel goed hoor. (tenzij dit allemaal zwelling is natuurlijk) Het had niet veel verder uit moeten steken, dan was het zeker te opvallend geworden. Maar ik mis toch echt borst tussen m'n borsten als je begrijpt wat ik bedoel ;)

Zoals ik t nu inschat had er in de diameter zeker wel 2 à 3 cm bij gekund.... Ik had op het consult en voor de operatie nog aangegeven hoe belangrijk dat voor me was. Ook heb ik moderate profile op het consult geopperd omdat ik ze niet zo veel wilde laten uitsteken...

Nouja, geduld he! Het magische woord....

;)

Xxx

Proficiat met je boobies!! :D

Snap het verhaal alleen niet zo goed. Het klinkt net of je voor de BV helemaal geen consult hebt gehad? Dat alles in dat kwartiertje voor de BV even snel besproken is? Zo wist je arts niet dat jij het via de tepelhof wilde en hij werd daar kort voor de BV mee geconfronteerd. En hij wist ook je wensen niet van dicht bij elkaar en hoeveel cc/voorbeelden? Normaal weet je al deze zaken toch al voordat je een BV ondergaat?

Ik hoop in elk geval voor je dat het de borsten worden die je altijd graag hebt willen hebben. Anders is het behoorlijk zonde van je geld.

Wow wat een verhaal. Bij mij komt het ook over of je geen intake hebt gehad. Heb je dit alles besproken? Dan vind ik het vreemd van hem. Ik ben zelf 10 dagen geleden geholpen door hem. Hij gaf mij goed advies en vertelde mij op intake dat mijn borsten mooi bij elkaar zouden komen. Dat ligt echt aan jou voor situatie. Ik had ze van mezelf al altijd dicht bij elkaar. Als ik jou voor foto bekijk zie ik dat je ze ook al uit elkaar hebt. Het is dan niet mogelijk om ze zo dicht bij elkaar te krijgen. Maar dat zou in een intake besproken moeten zijn. Ik vind je borsten op de foto mooi. Er kan ook nog veel veranderen. Heb nog even geduld.

Bij mij is er op mijn intake gezegd geweest dat mijn borsten niet tegen elkaar zullen komen door mijn borstbeen. Daar hangt het blijkbaar vanaf. Nu, hoeft bij mij ook niet, ben supertevreden van mijn boobs :).

Maar wat de rest ook zegt: heb je geen intake gesprek gehad vooraf?

Vind je boobs er trouwens al heel erg goed uitzien...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.