Ga naar inhoud

Roos


Roos1

Aanbevolen berichten

Ik lees al een tijdje mee op het forum, maar heb mijzelf nog niet voorgesteld.

Ik ben Roos, 20+ en ik overweeg een borstvergroting. :D Door de zwangerschap zijn mijn borsten niet mooi meer. Voor velen hier vast een bekend probleem helaas. Er zijn nog geen echt concrete plannen voor een borstvergroting, maar ik hoop dit jaar nog wel onder het mes te gaan.

Op het moment heb ik een 75 A/B, ik heb geen idee welke cupmaat ik graag zou willen. Ideeen, suggesties zijn altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roos,

Welkom hier ;)

Veeeeeel lezen, dan kom je vanzelf uit op verhalen die je aanspreken en waar je jezelf in kan vinden.

Over de maat die je wil behalen, kunnen we niks adviseren, dat is echt een persoonlijke voorkeur... ik zou namelijk zeggen : Ga voor cup H :45:

Fotos zoeken van boobies die jij mooi vind kwa afmeting enz enz.. dan heb je in ieder geval een idee welke cupmaat je mooi vind en dat is dan al een stukje duidelijker voor een chirurg :35:

Veel plezier hier verder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Piepke! Een H cup lijkt me net iets tè voor mij. :D Als ik hier op het forum kijk lijkt een E of F cup me wel wat. Ik vraag me alleen af je dan geen bezienswaardigheid word als je over het strand loopt, haha. ;)

Dankje Roosj! Ik ben redelijk slank gebouwd wel. Ik vind vaak de grote borsten hier op het forum erg mooi, maar twijfel of het voor mij niet to much zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wat ik nu veel aan het doen ben zeepbelx! :D

Ik kom veel mooie borsten tegen van dr Plovier, maar ook redelijk veel complicaties?!

Van dr Straten zie ik ook mooie resultaten en ook nog voor een hele aantrekkelijke prijs. Nog meer meiden met ervaringen ( goed of slecht) met deze arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr F Straaten lees ik de laatste tijd ook veel goeds over inderdaad. Ik heb alleen geen enkel idee of deze beste man persoonlijk te benaderen is, of dat je alleen bij hem terecht komt via Diana Gabriels :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.