Ga naar inhoud

Wanneer wordt een BV niet toegestaan?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Binnen een week heb ik mijn eerste consultatie, maar ben zo zenuwachtig of ik een BV wel zal mogen doen.

Ik heb namelijk zeer uitstekende ribben.

Als ik recht op sta valt het niet zo hard op maar als ik lig stekken ze echt enorm uit.

Niet omdat ik te mager ben maar gewoon omdat mijn ribbenkast zo is.

Maar het nu ook niet dat het een probleem voor mij vormt.

En geen enkele dokter in het verleden heeft er ooit een opmerking over gemaakt.

Dus waarschijnlijk is het niet zo erg.

Maar...

Ik heb onlangs een aflevering gezien over een borstvergroting en die pc was de borsten aan het bekijken,

en zei "alles in orde, geen afwijkingen van de ribben,...".

Maar wat bedoelde hij met die " geen afwijkingen van de ribben"?

Hopelijk weten jullie het mss,

Ik wil zo graag een BV en straks mag ik geen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dacht ik toch echt dat ik de enige was ie met zulke ribben rond liep ! Ik vind t gênant en bij mij zie je t ook als ik n strak truitje aan heb , dacht daarom dat als ik n bv zou laten doen t wat minder zou opvallen .

Ben bij 2 pc's geweest waaronder dr v Selms , deze zei er wel wat van . Namelijk dat mijn hele ribbenkast niet klopt en dat de incise bij een borst iets meer opzij zou komen maar t kan wel gewoon .

17 april ga ik voor n 3 e consult , kijken wat deze ervan zegt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo marlie,

Kdacht ook dat ik de enigste was. Heb eigenlijk nog nooit iemand gezien met hetzelfde.

Genant ben ik niet meer, ik heb ermee leren leven zeker. pfff

Het ergste eraan vind ik alleen, als ik neerleg zijn mijn ribben gewoon groter dan mijn borsten.

Dat is gewoon echt niet mooi.

Voor die reden wil eik ook een borstvergroting maar ook door mijn zwangerschap.

Op 12 april heb ik mijn eerste consult. Ben echt zo benieuwd en zenuwachtig wat de pc zal zeggen.
Hopelijk kan hij later dan een gewone BV uitvoeren en niet dat de ene borst meer naar rechts of links gaat hangen.

Kzal zeker nog laten weten, wat mijn pc zei.

Ben ook al benieuwd wat je 3e consult zal brengen, hopelijk "veel beter nieuws" :)

En wat zei je andere pc erover?

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.