Ga naar inhoud

onduidelijkheden omrent de herstel !!:107:


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

:107: Hi dames

Ik ben een beetje in de war ik was net op de site van het welness aant kijken en hier las ik de herstelperiode is vrij kort

neem 1 week rust en draag een borstband of stevige sportbh de eerste 10 dagen HUH klopt toch niet

en dan dit naar 3 weken kunt u weer zware activiteiten :blink: en las op de site ze voeren nog maar zelden een bv uit

met een incisie onder de borstplooi de nieuwste techniek wat ze nu gebruiken is via navel :wacko: of tepel

maar ik wil gewoon via borstplooi,zie toch veel dames die pas daar zijn geholpen die gewoon via borstplooi hebben.

meiden kunnen jullie me helpen,ik dacht dat het herstel 6 weken niet zwaar tillen etc inhield.

of hun weten niet waar ze over schrijven :107:

liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dat betreft slaan ze de bal mis ja .

Ik dacht dus ook 'piece of cake' toen ik dat allemaal las . Mooi niet dus ! Heb me vies miskeken , serieuze tegenvaller voor mij geweest dat herstel maar dat geldt blijkbaar maar voor weinigen als ik hier rondlees .

Na je operatie krijg je een brief mee met 'richtlijnen' waar je je moet aan houden en daar staat dan weer in dat je na 4 weken de sportbh mag uitlaten ...

Het beste is dat je tijdens je consult al die dingen aan je chirurg vraagt want die raden toch allemaal iets anders aan .

Je mag idd 6 weken niet zwaar tillen (= 10kg+) en gedurende die tijd moet je dag en nacht de sportbh aanhouden .Ik kon pas na 10 weken ene gewone bh aan . Sporten ? De eerste 3 maand moest ik er niet aan beginnen ...

Standaard doen ze een bv met incisie langs de tepel maar op vraag langs de borstplooi zal geen probleem zijn hoor : keuze's verschillen nu eenmaal .

Enne , niet veel bv's ? Héhé , das daar bandwerk hoor .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

:131: hi meissie

bedankt voor je informatief berichtje,ik maakte me al druk omdat hun verhaal helemaal niet overeen kwam met de verhalen

die ik hier lees. ik zal jou advies wel volgen want die lijkt me wel gelovenswaardig haha ja dat heb ik al vaker gehoord

alles aan de lopende bamd,heb gister ff de kliniek gemailt met de vraag hoeveel bv's dr damen al heeft gedaan en waarom

ik niets over hem vindt en of ik van chirurg kan switchen zonder dat de datums gewijzigd moeten worden zal morgen hier wel

een kort antwoord op krijgen zou zijn die consulentes echt daar kort en snel haha.

maar eerlijk antwoord krijg je toch niet als die net maar 20 bv's heeft uitgevoerd maken hun er toch 2000 van.

thanks meid!!

Liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.