kaboutertje Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 In maart mijn eerste consult gehad en direct een afspraak gemaakt voor de borstvergroting. Eind juni word ik geopereerd door Dr Koopman in Den Haag. Tijdens het passen vond ik 300 cc zeer klein, maar 400cc weer te groot. Dr Koopman adviseerde mij 350-375 cc. Ik kom van een A en hoop naar een mooi volle C te gaan! Ik heb gehoord dat Dr Koopman een zeer goede arts is, ik neem aan dat hij tijdens de operatie goed kijkt wat er bij mijn lichaam past en dat hij er niet 'blind' 375cc instopt. Daar ben ik vooral erg zenuwachtig voor, want het passen op het 1e consult is toch erg lastig inschatten.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Hoi Kaboutertje, Welkom op het forum Daar heb je gelijk in, dr Koopmann ( dubbel NNNNNNNN) is een zeer goed aangeschreven chirurg! Lucky you Je kan echt op zijn advies vertrouwen, en mocht je nog twijfels hebben over de maat dan zou je hem misschien een foto van een stel voorbeeldborsten kunnen laten zien zodat je beide op 1 lijn zit kwa formaat. Ik zal gelijk je titel aanpassen, en je topic verhuizen naar de operatie verslagen Veel plezier op het forum, en bij vragen : Just ask!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
soof81 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Hey, Ik ben vorige week door dr koopman geholpen. Bij het aftekenen heb ik nog duidelijk tegen hem gezegd wat ik precies wilde. Ik was een beetje bang dat het te groot zou worden en er onnatuurlijk uit zou zien.Hij heeft beloofd dat hij z'n uiterste best zou doen om het er zo natuurlijk mogelijk uit te laten zien. Uiteindelijk is er toch ingegaan wat hij adviseerde. Gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaboutertje Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Bedankt voor jullie berichtjes. @soof81 Ik heb precies hetzelfde dus ook ik wil dit dan duidelijk benadrukken Hoe gaat het nu met je? Twee weken vrij genomen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine84 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Ook ik ben vorige week geopereerd door dr Koopmann. Je bent in goede handen en hij zal echt doen wat het mooiste resultaat geeft. Bij mij is er ook het aantal cc ingegaan wat hij wat hij adviseerde. Hij is zeer kundig Link to comment Share on other sites More sharing options...
soof81 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Met mij gaat het redelijk. Heb nog steeds best veel pijn en zit dus ook nog goed aan de pijnstillers. Moet eerlijk zeggen dat het me toch wel een beetje tegen is gevallen. Wij hebben een eigen zaak, dus over het werk hoef ik me geen zorgen te maken. Ik ben er van uit gegaan dat ik er 2 weken niet ben, maar blijk ik langer nodig te hebben dan is dat in principe geen probleem. Mocht je mijn foto's willen zien, dan kun je me toevoegen als vriend! Gr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Hoi kaboutertje ik ben vandaag op consult geweest bij dr Koopmann. Vond je het passen ook onwennig? Nu heb ik cup a en ik wil ook graag een volle cup c. Dr koopmann adviseerde mij rond de 400 cc, hij gaat tijdens de operatie kijken wat het mooiste staat. Spannend hé allemaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaboutertje Posted April 7, 2013 Author Share Posted April 7, 2013 @Marinc Ja ik vond het passen ook zeer onwennig en toen ik wegliep dacht ik: is t nu wel echt de juiste maat, wel natuurlijk? Etc. Maar we (zoals ik lees) zijn in zeer goede handen! Dus ik ga er vanuit dat hij het zo natuurlijk mogelijk doet Maar zoals Soof81 zegt, even bij t aftekenen benadrukken. Just for sure Wordt allemaal erg spannend! Heb je al een datum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 @kaboutertje ja het gaat binnenkort al gebeuren namelijk 3 mei. Echt super spannend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaboutertje Posted April 11, 2013 Author Share Posted April 11, 2013 @Marinc Oh, 3 mei al! Heerlijk lijkt me dat.. Ik zat met mn balletvoorstelling, dus moest wel wat later. Voor jou begint het aftellen nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Luci Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Wij moeten op dezelfde dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaboutertje Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 @Luci Grappig zeg! Ik heb er zo'n zin in!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mooi Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Ik ben door doktor koopman eind december geholpen. Ik heb 400cc high profile gekregen. Mijn foto's kun je gewoon bekijken onder mooi. Ik ben nu naar een 70g gegaan maar echt heel groot ogen ze niet hoor. Het is meer de omvang die het zo groot doet lijken. Ik ben erg blij met de vergroting en het resultaat. Dr koopman heeft goed werk geleverd. Succes met je keuze en volg je intuïtie en je hart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaatje26 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Dames,Mag ik vragen of jullie voor of achter de spier hebben laten plaatsen. Vorige week ook een gesprek met Koopmann gehad en hij adviseerde dual plane. Nu begrijp ik dat hij bijna altijd dual plane plane doet. Is dit bij jullie ook het geval? Xbox vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaboutertje Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 @vlinder30 Bij mij wordt het inderdaad ook deels onder de borstpier geplaatst, dat vindt hij mooier zei hij.Is er een speciale reden waarom je dat vraagt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaboutertje Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 @mooi Bedankt voor je berichtje. Mooie foto's, kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent.Mij adviseerde hij 350-375, ik heb momenteel 75A. Ik denk dat het een mooi formaat is voor mij, 300cc vond ik echt veel te weinig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaatje26 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Hoi kaboutertje,Hij heeft bij mij ook dual plane geadviseerd maar op de spier was mijn voorkeur ivm herstel en kinderen thuis. Ben benieuwd of dual plane echt zoveel meer pijn doet en of het een natuurlijker uiterlijk geeft? Ben aan het nadenken wat nu het beste is. Hij zegt dat dual plane vaak zijn voorkeur heeft met een mooier resultaat. Op het forum lees ik zoveel verschillende reacties over voor de spier en dual plane dat ik er een beetje onzeker over ben wat ik nu moet doen. Voor de spier of dual plane?Xxx Vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinc Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Hoi kaboutertje Heel veel succes alvast voor morgen !! Groetjes Marinc Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Succes morgen!!xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaatje26 Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Bijna zover..Heel veel succes morgen.Groetjes Vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Undercover89 Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Succes morgen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassie1981 Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 suc6 morgen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Luci Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Succes straks!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
I233 Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Succes vandaag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MJLK Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.