Ga naar inhoud

Financieel?


Aanbevolen berichten

Ik vraag me eigenlijk af aan welk bedrag een mens mag denken als je een borstvergroting wil laten doen. Ik veronderstel dat dit wel een aardige cent zal zijn. Ik weet ook dat wij dit nu voorlopig niet kunnen want wij starten binnenkort met verbouwingen aan ons huis maar ik zou toch graag tegen volgende zomer al een beslissing nemen, want ik ben ook nog geen 100 procent zeker, het ene moment zeg ik ja vooral als ik mezelf zie in de spiegel naakt dan denk ik allee zie daar ne keer tis precies een kind, maar aan de andere kant ben ik wel bang voor de operatie en de pijn nadien. Maar ik wil we toch wat zekerder voelen en ik denk dat een beetje grotere borsten daar wel bij zouden helpen, dan zou ik ne keer goe paraderen voor diegene die me altijd pestte over het feit dat ik geen borsten had als tiener. En ik veronderstel ook wel dat een mens geen terugbetaling krijgt van het ziekenfonds of hospitalisatieverzekering? Hopelijk kunnen jullie wat helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Je krijgt idd meestal niks vergoed van t ziekenfonds helaas , alleen als er een verschil in borsten zit van 2 cupmaten meen ik .

En de prijzen zullen tussen de 2600 en 4300 euro liggen denk ik zo .

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey,

De prijzen kunnen inderdaad erg verschillig zijn maar ik zou zeker niet van het goedkope uitgaan.

Ik neem aan dat je voor kwaliteit wilt gaan het is tenslotte je lichaam.

Er zijn verschillende soorten prothesen ronde en anatomische (druppelvormige) waar prijs verschil in zit.

Ook een levenlange garantie op de prothesen is belangrijk.

Ik heb er ook opgelet omdat ik het belangrijk vond dat de kliniek iso gecertificeerd is.

Misschien brengt het je wat op weg! Succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is idd heeeel veel keus. En het prijsverschil énorm.

Zoals hierboven als vernoemd is kun je ze vinden vanaf 2000 euro, tot bijv 5000 euro :35:

Mijn borstvergroting was 3000 euro, en dit was bij Beclinic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.