Ga naar inhoud

MissJones : 24 mei 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Super! Dat geeft de burger weer moed haha. Heb vandaag mn pijnstillers vast opgehaald en tel de dagen af...Heb af en toe nog niet helemaal in de gaten dat het over 21 dagen al zover is...

Fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey LB,

Ik moet medicijnen nog ophalen, het lijkt voor mij nog zo ver weg! Het is maar goed dat ik overdag werk want anders zou de tijd echt voorbij kruipen.

Ik weet niet hoe laat ik mag, ze gaven wel aan dat jet een ochtend programma is. Ben je al naar de fysio geweest? Ik mag woensdag.

Gr. MissJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi MissJones,

Ik heb gisteren toevallig mijn medicijnen gehaald dus die liggen alvast klaar! Ik tel de dagen ook af en besef echt niet dat het de 24e al gaat gebeuren. Ik heb nog niks van de fysio gehoord. Hebben ze jou gebeld, f heb je dat zelf gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey little boobs,

Ze hebben mij gebeld,en ga de fysio in rotterdam doen omdat dit dichterbij huis is. Dat is wel fijn, hilversum is ruim een uur rijden. Ik zou ze morgen gewoon even bellen om te checken. De dagen kruipen voorbij he! Ik heb vandaag wel 10x tegen mezelf gezegd; nog 19 dagen....morgen weer werken dus dat geeft gelukkig afleiding. Heb je hulp geregeld voor na de operatie?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss,

Ik heb vandaag een mailtje gestuurd. Als ik morgen voor de middag niks hoor dan ga ik bellen, straks vergeten ze me!!

Mijn mannetje heeft voor de dag zelf vrij gevraagd en gaat de week erna in de ziektewet (ohhhhh,stout!!) maar moet wel want heb 4 schatjes van kinderen rondlopen dus heb absoluut hulp nodig.

Ik heb al gezegd dat ik me 3 dagen opsluit in onze slaapkamer met een hele stapel Flairs...kan ik eindelijk lekker bijlezen.

Moet zeggen dat als ik er aan denk dat het niet snel gaat maar denk er ook weer niet te vaak aan, besef gewoon niet dat het echt gepland staat denk ik....

Jij ook hulptroepen ingeschakeld??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lb,

4 kids, ja dan heb je je handen wel vol! Ik heb 1 zoontje van 17 maanden. Die gaat gewoon naar de opvang. Op woensdag en vrijdag kan ik op mijn man en mijn tante rekenen. En tja dan hoop ik toch wel weer een beetje op de been te zijn na 1,5 week.

Ze zullen je vast niet vergeten hoor! Ik maak wel weer verslagje van de fysio.

Gr. MissJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag naar fysio geweest voor het leniger maken van de borstpier. Ik heb een aantal oefeningen mee gekregen. Weer iets om af te vinken! Nog 16 dagen.....!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bedankt koekoek, begin hem wel te knijpen nu.....had gedroomd dat ze mijn boobs op mijn rug hadden geplaatst whahahaha. Kan ik in ieder geval wel gewoon op mijn buik slapen....

Succes met de zenuwen meis. Heb je de topic "handige tips" gelezen? Is echt een aanrader. XxX
Ga ik gelijk even doen! Thanks xx
Link naar reactie
Delen op andere sites

BBBijnaaaaa....Ik heb nog helemaal geen last van zenuwen, jij???

Ik denk wel dat ik er allemaal wat te licht over denk en dat het me straks mega tegen gaat vallen!

Hoe gaan je oefeningen inmiddels? Hier helaas door mijn rug gegaan en net nu ik het weer op kan pakken irriteert mijn andere kant. Lijkt wel of ik de verkeerde spieren gebruik.

Nog een paar daagjes!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

...had gedroomd dat ze mijn boobs op mijn rug hadden geplaatst whahahaha. Kan ik in ieder geval wel gewoon op mijn buik slapen....

Hahaha die is echt te grappig :-)

XxX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lb,

Ik was maandag heel zenuwachtig, kon ook niet slapen. Maar nu gaat het wel. Morgenochtend in de auto zal het wel weer beginnen.

Meid, ik wens je heel veel succes en ik ben benieuwd naar je verslag!! Een goed herstel gewenst en geniet ervan.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miss,

Schaam me dood...volgens de zuster was ik mega hyper en had ik me toch een praat

Echt voor schut. Jij zal ook wel denken wat een raar mens. Sorry als ik iets raars gezegd heb haha.

Van harte met je girls. Hopelijk voel je je oké.

X van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi miss,

Schaam me dood...volgens de zuster was ik mega hyper en had ik me toch een praat

Echt voor schut. Jij zal ook wel denken wat een raar mens. Sorry als ik iets raars gezegd heb haha.

Van harte met je girls. Hopelijk voel je je oké.

X van mij

Whahahaah je hebt niets raars gezegd, enkel herhaalde je alles. Ik was juist blij voor je dat je zo vrolijk wakker werd en geen pijn had.

Ik ben superblij maar heb echt wel pijn. Heb 2 x moeten stoppen onderweg want ik moest overgeven. Bah!

Hoe gaat met jou? Nog steeds pijn vrij?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

Ik zal eens aan mijn verslagje beginnen.

Vannacht goed geslapen, vanmorgen om 06:45 vertrokken. Ik kwam om 8 uur aan en werd vriendelijk ontvangen. Er werden foto's gemaakt en ik mocht al direct mee naar de verkoeverkamer. Muts op, schoenen aan, badjas aan, plakkers op en band voor bloeddruk om. Jaaa dames je gaat echt op je mooist de operatiekamer in hoor!

Al met al zat om 08:30 het infuus er al in en moest ik wachten op dr. Mooijen. Toen kreeg ik toch wel licht klotsende oksels..... Goed, dr Mooijen tekent af en stelt me gerust; we gaan goed voor je zorgen meis!

Mocht zelf de operatiekamer inlopen en op het bed gaan liggen. Ik dacht nog, wat doen al die mensen hier! Kreeg eerst pijnstillers via infuus en moest daar heel erg van hoesten, heel vaag maar hoort erbij. Ik dacht ben ik nou nog niet onder zeil, zal wel een hardnekkige zijn whaha! Zegt de anesthesist, komt tie meid, je wordt draaierig, ga maar lekker slapen.

Draaierig?? Ho ho daar heb ik niet voor geeeeteeekkkkeeennnddd...en weg was ik.

Ik wordt wakker gemaakt op de verkoeverkamer, moest een slokje drinken van de zuster. Zo suf als een konijn dacht ik, waar zijn mijn boobies!! Ik wil ze zien, maar ik viel weer in slaap. Wordt half uurtje later wakker, zo nu eerst maar eens kijken. Van bovenaf natuurlijk, kon het niet zo goed plaatsen. Mijn bh werd aangedaan en zo ook mijn hemdje. Tjeeee die staan ver naar voren zeg, kan bijna de zuster erbij aantikken!

Pfff doet toch wel zeer, kan moeilijk praten en ademen.

Hoor ik ineens.....hallo is miss jones hier? Whahaha dat was litlle boobs, a live and kicking! Even wat gekletst. 10 minuten later......hallo is miss jones hier whaha lb had nog wat last van de narcose. Nog een keer gekletst, lb had nergens last van en heel erg vrolijk. Achter het gordijn vandaan hoorde ik: ik heb gewoon tietuuu lalalala. Leuk dat we elkaar nog gezien hebben.

Nou, wat gegeten en gedronken en naar huis. 2x moeten stoppen omdat ik moest braken...bah!!

Eenmaal thuis gelijk in bed. Ik kan moeilijk lopen, tranen over mijn wangen tijdens het plassen. Zegt mijn vriend: ik vind het zo zielig voor je. Al huilend zeg ik tegen hem dat ik superblij ben.

Nog niet geslapen nu, wel gegeten. De klachten zijn nog hetzelfde, but I couldn't care less. Ik heb borsten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag Miss!

Succes met je herstel en de pijn, ff volhouden en straks ben je t echt weer vergeten moet je maar denken.

Laat je maar fijn vertroetelen en rust maar lekker uit

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.