Ga naar inhoud

MissJones : 24 mei 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi ladies, deze week afspraak gemaakt voor borstvergroting. Na ruim 10 jaar eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ben nu 29, een werkende moeder, en leef nog steeds in het lichaam van een 13 jarige. Mijn man heeft al 5 jaar mijn borsten niet meer gezien! Ik heb cupmaat 70 a, 1,68m en weeg 50 kilo. Zijn er dames met ongeveer hetzelfde profiel met tips en adviezen aangaande maat en vorm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 148
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai hai,

Hier hetzelfde. Moeder van 2 kids, na 2 zwangerschappen een kleine à cup. Ik ben 173 lang en weeg 48 kilo.

Ander halve week geleden heb ik een borstvergroting gehad. Ik heb gekozen voor een Cup C! 385 cc achter de spier. Ik weet nog niet precies hoe het gaat worden, maar hoop me weer een mooie vrouw te gaan voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ow spannend! Ben benieuwd, hoe voel je je? Ik denk zelf ook aan een C, maar ben ook benieuwd naar het advies van de pc.

Ik hoop dat je snel kunt genieten van je borsten en je op en top vrouw voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey jha, ik ben wel een jong meisje.

1m70 en weeg 49, heb nog geen A cup!

Ik ga naar een goede B, kleine C (: 280cc

zal blij zijn dat ik IETS heb, hoeveel geen reuze boobies te zijn waar iedereen naar kijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peertje,

Wat fijn dat je het consult al achter de rug hebt. Waar onderga je de bv?

Ik denk dat als je smal bent, zoals wij, dat een 280cc mooi is. Bem benieuwd wat de pc mij adviseerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.

Ik ben 170 en 57 kilo. Heb ook nooit borsten gehad :(

5 weken geleden de operatie gehad en ik geniet zo ontzettend van mijn borsten nu!

Kleding staat mooier en voel me ook veel mooier.

Ik heb 325 cc van het merk sebbin gekregen en ben van een 75AA naar een 75D gegaan.

Ze passen erg goed bij mijn lichaam. Niet te groot en zeker niet te klein!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey peertje, Wat fijn dat je het consult al achter de rug hebt. Waar onderga je de bv? Ik denk dat als je smal bent, zoals wij, dat een 280cc mooi is. Bem benieuwd wat de pc mij adviseerd.

Mijn PC is dr. Verdonkc, hij is echt enorm lief en ik heb er het volste vertrouwen in! :-)

Het is natuurlijk zeer belangrijk dat je je goed voeld bij je pc hé!

Ik denk dat ik uiteindelijk 280cc iets te klein ga vinden maar toch ga ik voor de 280!

Aangezien ik nog zo jong ben bestaat de kans altijd dat ze toch nog gaan groeien hé. Misschien ben ik met 300cc contenter maar die 20cc maken in principe toch wel weinig verschil hé, het verschil is amper met het blote oog te zien. Denk dat ze bij mijn smalle lichaam zeker gaan passen. Ik kijk al enorm uit naar mijn operatie, k wil me eindelijk mooi en zeker voelen! ;D

<3 dikke kus,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.

Ik ben 170 en 57 kilo. Heb ook nooit borsten gehad :(

5 weken geleden de operatie gehad en ik geniet zo ontzettend van mijn borsten nu!

Kleding staat mooier en voel me ook veel mooier.

Ik heb 325 cc van het merk sebbin gekregen en ben van een 75AA naar een 75D gegaan.

Ze passen erg goed bij mijn lichaam. Niet te groot en zeker niet te klein!!

Xxx

Hey yessie,

Zou ik misschien je fotos van voor en na de bv mogen zien? Wat fijn dat je je zo goed voelt!! Ben benieuwd.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat mag maar je had me al toegevoegd zag ik x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Staar je niet blind op het aantal cc, als ik je een tip mag geven ;) Het is helemaal afhankelijk welk merk, welke vorm (rond of anatomisch) en welk profile je krijgt. Elk merk heeft van dit alles weer aparte tabellen. Dus je bent afhankelijk van waar je pc mee werkt.

Het beste kun je een foto meenemen naar je pc van borsten die je mooi vindt. Probeer wel iets te vinden dat ook lijkt op jouw postuur, anders is het heel moeilijk bepalen wat goed bij je past :)

Of het nou een C een D of een E wordt, het gaat niet om het bh-label, maar om hoe het eruit komt te zien :)

Trek eens van je eigen omvangsmaat in een pashokje van een warenhuis een C een D en een E aan, met voorgevormde cup. Stop ze vol met sokken of zakdoeken en trek een strak truitje aan. Kijk dan wat je het mooist vindt staan. Dan kun je dat ook aan je pc aangeven, als dat er een is die graag van je hoort welke cupmaat je wilt hebben.

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor de adviezen, ik ben al heel wat wijzer. Nog ruim een week tot eerste consult, velthuis in Hilversum. Ik heb een vragenlijst en foto's van wat ik mooi vind. Aftellen nu.....@ikbenongeduldig#!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Woehoeee! Consult gehad bij Velthuis. Goede indruk wat de mogelijkheden zijn, kundige arts die de tijd nam om al mijn vragen te beantwoorden. Mijn zenuwen zijn verdwenen en hebben plaats gemaakt voor ongeduld. 24 mei is DE datum, in extase. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik me eindelijk weer vrouw ga voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mari

Ik heb een 70a en krijg 290 cc anatomisch achter de spier. Wat fijn dat je zo tevreden bent, dat bevestigd mijn gevoel bij deze kliniek. Wat heb jij en mag ik je fotos bekijken?

Grz missJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook vandaag bij Laura geweest. Vriendelijk persoon he...

Hier heb ik 280 Natrelle achter de spier besproken...vond 315 wel erg groot maar twijfel nu al haha...misschien ga ik nog een keer passen en kies ik iets tussen die 2 in!

Ik heb de datum ook op 24 mei, dus we liggen op dezelfde dag daar!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 295 cc dual plane Medium protectie zelfde als jou heb zelf ook 70 A

Ik heb er geen foto's op staan maar zal ik gauw maken ven nog maar 3 weken po! Ik hou je op de hoogte! Op welke maat wil je dat het uitkomt? En wat zegt Laura dat het word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ohja Dual plane! Jy krijgt ook Fysiotherapie denk ik hè! Doe dat zo veel mogelijk dat je de spier goed oprekt! Ik heb echt maar 1 dag echt pijn gehad en paar dagen beetje spierpijn! Viel echt reuze mee bij mij! Was al na 7 dagen weer aan net werk! Veel te vroeg eigenlijk maat heb geen til en strek werk gedaan! Heb echt 0,0i pijn gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ohja Dual plane! Jy krijgt ook Fysiotherapie denk ik hè! Doe dat zo veel mogelijk dat je de spier goed oprekt! Ik heb echt maar 1 dag echt pijn gehad en paar dagen beetje spierpijn! Viel echt reuze mee bij mij! Was al na 7 dagen weer aan net werk! Veel te vroeg eigenlijk maat heb geen til en strek werk gedaan! Heb echt 0,0i pijn gehad!

Ja ik ga zeker het programma van de fysio volgen. Bedankt voor de tip. Laura gaf aan een D cup. Benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook vandaag bij Laura geweest. Vriendelijk persoon he...

Hier heb ik 280 Natrelle achter de spier besproken...vond 315 wel erg groot maar twijfel nu al haha...misschien ga ik nog een keer passen en kies ik iets tussen die 2 in!

Ik heb de datum ook op 24 mei, dus we liggen op dezelfde dag daar!!

Hey little boobs, ja ik ben erg tevreden en heb een goed gevoel bij haar. 315 wordt bij mij te groot denk ik, ben vrij smal. Welke maat heb je nu? Succes met kiezen meid en wie weet zien we elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissJones,

Ik heb nu een 75AA ong. en met de 280 zou het op een 80B/75C uitkomen ongeveer. Maar ik heb vandaag een mailtje gestuurd of ik na de 1e afspraak met de fysio nog even kan passen en overleggen met Mevr. Moojen. Ik ben ook maar smalletjes 171 cm en 60 kg met brede schouders.

Laura zei dat ik nog wel wat meer kon hebben eventueel. Even over denken nog maar maar je doet het maar 1 x natuurlijk.

Misschien tot ziens!

Hebben ze jou een tijd doorgegeven? Bij mij had ze het over 10.00 uur aanwezig, 11.00 opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi little boobs,

Spannend he! Goed dat je nog een keer gaat passen, hopelijk neemt het je twijfel weg.

Geen tijd door gekregen, als ik iets weet stuur ik je een bericht!

Succes.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met je??

Hoi Littleboobs,

Hier gaat het geweldig! Vandaag helemaal paracetamol vrij :D Heb werkelijk echt nergens last van. Mijn borsten worden met de dag mooier, ben er zo gelukkig mee!

A.s. maandag op wondcontrole, maar verwacht dat dat ook allemaal goed is.

X masrya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.