Ga naar inhoud

Krisss83 : 16 april 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo !!!!!!

04-04-2013 heb ik mijn eerste afspraak bij Diana Gabriels voor BV.

op dit moment heb ik 75 a maar gaa ik voor 375 cc Mentor prothese

Heb iemand erfaring? wat woord dat voor maat? ik will wel D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kriss ik ben ook bij Straten geweest nu 3 week po ik heb ook 375 xx mentor achter de spier. Ik ben best groot 176 ofzo en 74 kilo bij mij ogen ze best klein (vind ik zelf) Maar als jij stuk kleiner en tengerder bent vallen ze vast n stuk groter (denk ik) .. kijk maar bij mijn fotos! succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Member ..

Ik denk dat gaan bijte meer cc bij doen.. Hoe dan ook ik heb 09-04-2013 afspraak met doktor een dan gaan noch een keer proberen . Ik heb wel vandaag twee sport bh gekoocht .. een 75c en 75 d .

spannend ik kan niet wachten ... 16 -04 is die groote daag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kris! Ik hoop dat bij jou ook alles goed is gegaan, gelukkig leek Dr. Straten geen last te hebben van een jetlag ;) (hij was maandag teruggekomen van een paar dagen new york haha)

Ik ga nu snel zelf een verslagje typen, maar hoop dat alles goed is met je!

Was dat trouwens jouw zoontje die leuk lachend de gang opvrolijkde? Wat een geweldig schattig mannetje was dat zeg!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danke wel dames.

Alles is goed gegaan. Ik voel mijn vandaag 60% bijter als gesteren . Ik heb wel pijn maar die is niet zo erg als gesteren. Ben wel supper blij ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.