Ga naar inhoud

Didi : 9 januari 2014 : Dr.Plovier : BE Clinic


Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af welke pijnmedicatie jullie gebruiken?
Ik zelf slik nu paracetamol 1000, ibruprofen 600 en oxynorm 5mg
ik wissel ze af en neem soms dubbele en dan heb ik nog pijn
Ik neem aan dat de pijn ook bij iedereen verschillend is maar hoe lang heb je echt pijn normaal gesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik heb ook 615 cc door plovier gekregen, wel sebbin en had maar een AA van te voren. Over pijnmedicatie kan ik je helaas geen tips geven, ik heb namelijk geen pijn gehad... Heb je valium gekregen voor het slapen? Ik denk dat na een week de ergste pijn wel door moet zijn. Hopelijk voel je je snel beter! Voor de rest tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat allesgoed gegaan is!

Bij mij waren de eerste 3 dagen qua pijn t ergste en voelde ik van alles ondanks de pijnstillers, daarna werd t steeds beter.

Probeer te blijven bewegen, ik merkte dat de pijn erger werd naarmate ik stijver ging bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Didi hoelaat ben jij naar huis gegaan? Mijn vriend zei dat ik 50 minuten ben weggeweest voor de operatie. Ik was rond kwart na 8 al terug op de kamer. . En om 10u50 naar huis vertrokken! Ongelooflijk hoe snel dit allemaal gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@w89 ik kwam binnen om 9 uur en ben om kwart over geholpen en heb me infuuszak voor de helft leeg gemaakt toen mocht ik ook gaan..super snel ook!

thnxs suuster ik zal bewegen

weeltje: ik ben heel tevreden en heb valium die vind ik het lekkerste om te relaxen jah.

dames ik probeer nu ff de fotos te plaatsen van dag 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey didi! Ilk ben blij voor je dat het beter gaat!

Die martelband heet niet voor niets zo... Irritant ding!

Zijn ze al wat gezakt?

Ik moet woensdag gzan voor de draadjes uit te doen, ben benieuwd hoe de wondjes eruit zien! Mijn borsten en wondjes jeuken al grrr :)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.