Ga naar inhoud

Didi : 9 januari 2014 : Dr.Plovier : BE Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Mijn naam is Didi en ik ben lid van myfreeimplants.com waar ik dus donaties ontvang zodat mijn BV grotendeels betaald word door sponsers. Jullie zijn er vast al bekend mee. Ik hoef nog maar 574 dollar en dan ben ik er . Ik heb gekozen voor Dr. Plovier in Belgie. Ik moet me eerst consult nog boeken maar ga dat zsm doen.
Ik ben 27 moeder van zoontje van 5. Heb nu een 75B maar 2 maanden geleden zat ik nog op 75D..ben heel erg aan het jojo met me borsten niet met me figuur mijn moeder heeft dat ook al jaren. We zijn stress kippen.
Ik wil dus een DD laten zetten maar moet nog even aanhoren wat de chirurg daar van vind ivm het jojo effect enz.
Ik weet verder niet wat ik moet vertellen dus als je wat wilt weten vraag het me gerust.
Groetjes Didi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Didi

Welkom op het forum!!!

Jojo-borsten? terwijl de rest van je figuur niet verandert?? Heb ik nog nooit van gehoord, maar voor alles moet een eerste keer zijn he :D Hoe komt dat? Heeft het misschien ook te maken met pilgebruik?

Myfreeimplants is idd bekend hier, maar wel fijn dat er zo een site bestaat waarmee je je borsten bij elkaar kunt 'sparen' :35:

Je zit al op de goede weg, nog even en je bent er :)

succes met het plannen van een consult en bespreek idd maar eens met Plovier wat je mogelijkheden zijn. Hij kan het meeste met foto's van borsten die je graag zou willen. Daar werkt hij het meeste mee :) Dus even zoeken op google afbeeldingen, of op het forum voor borsten van het formaat dat je graag wilt :)

Heel veel lees- en forumplezier verder, en als je vragen hebt: shoot!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee mijn figuur blijft hetzelfde..Ik snap er zelf niks van de huisarts ook niet echt..gelukkig heb ik diverse bh maten in huis want ik moet wel eens wisselen.
Ik doe niet aan dieeten dus ik denk zelf de stress.
Ik gebruik wel de pil ethinylestradiol/levonorgestrel sandoz 0.03/0.15 mg
Maar ook sinds 3 maanden antidepressia paroxetine 20 mg (maar eigenlijk voor de antidepressia waren mijn borsten vol en dan weer leeg)
We hebben het dan over een volle C en een lege B..Ik vind het zelf ook raar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Hoi,

Wat fijn dat je nu echt kan gaan aftellen naar je operatie!

Ik ga je topictitel voor je aanpassen en verplaatsten naar operatieverslagen. Als je straks bent geopereerd kun je hier ook je verslagje neerzetten als je dit wil.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Mijn naam is Didi en ik ben lid van myfreeimplants.com waar ik dus donaties ontvang zodat mijn BV grotendeels betaald word door sponsers. Jullie zijn er vast al bekend mee. Ik hoef nog maar 574 dollar en dan ben ik er . Ik heb gekozen voor Dr. Plovier in Belgie. Ik moet me eerst consult nog boeken maar ga dat zsm doen.

Ik ben 27 moeder van zoontje van 5. Heb nu een 75B maar 2 maanden geleden zat ik nog op 75D..ben heel erg aan het jojo met me borsten niet met me figuur mijn moeder heeft dat ook al jaren. We zijn stress kippen.

Ik wil dus een DD laten zetten maar moet nog even aanhoren wat de chirurg daar van vind ivm het jojo effect enz.

Ik weet verder niet wat ik moet vertellen dus als je wat wilt weten vraag het me gerust.

Groetjes Didi

wat een aparte manier om aan nieuwe boobs te komen hihi,wens je veel succes met t binnen halen van het bedrag :Laie_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hella!

hier had ik nog niet van gehoord anders had ik dat ook wel toegepast haha :)

veel succes met je consult , duurt wel nog even zie ik

groetjes

Je moet er wel wat voor doen hoor ;)

Succes de 9e.. Het is bijna zover..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb heel veel pijn, er is 615 cc ingegaan dus ik sta op knappen, het brand enorm, maar de verzorging daar was top zeg! had geen betere kliniek kunnen treffen, vandaag voor het eerst gezien, tepels zitten mooi recht en in het midden het zal alleen heel flink moeten dalen maar dat heeft ze tijd nodig heb ik hier op het forum gelezen. dus geduld hebben.
heb al fotos gemaakt maar zal ze er pas opzetten als ik me beter voel dan vandaag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.