Ga naar inhoud

3tm : 27 mei 2013 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi,

Na weken meelezen, Info opzoeken en Mezelf Inlezen toch De Stap genomen Om Mij Aan te melden. Bij Deze Alvast Excuses Voor De Vele Hoofdletters, geen idee Hoe Ik Dit Kan Veranderen Op De Tablet Haha. Ik Ben Dus 3tm, Midden Twintig En Moeder van 3 Heerlijke Kids. Helaas Hebben Die drie Geweldige Apen Er Wel Voor Gezorgd Dat Er Weinig meer Van Mijn Voorgevel over Is. 3 Kindjes Is Voor Ons Voldoende Dus De stap Genomen Om Er Iets Aan Te Laten doen. 3 juni Zal de dag zijn En Ik ben Zo Benieuwd! De Week Voor De Operatie Nog Voor Het laatst protheses passen. Het Voorstel Van de pc was 420cc(Klinkt Gigantisch!). Ik Ben Zelf 1.68 En 54kg, mijn Cup momenteel, Geen Flauw Idee! Vind Het Vrij Deprimerend Dus Niet Echt De Moeite Genomen Om Mij hierin Te Verdiepen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

3 juni is de grote dag. Eerste consult heb ik gehad. Ben bij diana gabriels geweest en word geopereerd door dr f straten. Haar voorstel was 420cc dual plane. In mei heb ik nog een consult met de pc om te passen enz. Ik ben echt een leek op dit gebied dus wat extra kennis is wenselijk. Ik twijfel tussen dual plane of voor de spier en de hoeveelheid cc. Ik ben zelf 1.67/1.68 en 54 kg. Voor de kinderen had ik altijd een mooie d. nu kom ik denk ik op een 70b. Moeder natuur heeft me in zoverre gespaard dat er niets hangt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

3 juni is de grote dag. Eerste consult heb ik gehad. Ben bij diana gabriels geweest en word geopereerd door dr f straten. Haar voorstel was 420cc dual plane. In mei heb ik nog een consult met de pc om te passen enz. Ik ben echt een leek op dit gebied dus wat extra kennis is wenselijk. Ik twijfel tussen dual plane of voor de spier en de hoeveelheid cc. Ik ben zelf 1.67/1.68 en 54 kg. Voor de kinderen had ik altijd een mooie d. nu kom ik denk ik op een 70b. Moeder natuur heeft me in zoverre gespaard dat er niets hangt

Hoi hoi,

Goddank heb je nog een consult met de pc, deze zal je precies vertellen wat je nodig hebt.

Feitelijk hoef je daar zelf niet over na te denken, alleen over het eindresultaat ;)

Hij zal je vertellen of dual plane bij je wensen past, of dat vóór de spier toch mooier is bijvoorbeeld. Ook zal hij kijken hoeveel cc er uiteindelijk zal passen en welk profiel of model prothese je nodig hebt.

In welke kliniek gaat dr Straaten de operatie uitvoeren, weet je dat?

ps; ik heb je titel aangepast, en naar de operatieverslagen verhuisd :D

Ik zal je voorsteltopic hierbij zetten, dan hoef je maar 1 onderwerp bij te houden, anders gaan mensen apart van elkaar reageren op je ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Goddank heb je nog een consult met de pc, deze zal je precies vertellen wat je nodig hebt.

Feitelijk hoef je daar zelf niet over na te denken, alleen over het eindresultaat ;)

Hij zal je vertellen of dual plane bij je wensen past, of dat vóór de spier toch mooier is bijvoorbeeld. Ook zal hij kijken hoeveel cc er uiteindelijk zal passen en welk profiel of model prothese je nodig hebt.

In welke kliniek gaat dr Straaten de operatie uitvoeren, weet je dat?

ps; ik heb je titel aangepast, en naar de operatieverslagen verhuisd :D

Ik zal je voorsteltopic hierbij zetten, dan hoef je maar 1 onderwerp bij te houden, anders gaan mensen apart van elkaar reageren op je ;)

Bedankt voor je hulp! Heb het inmiddels opgemeten volgens de tabel en kom op een 70d uit :s zo ziet het er bij lange na niet uit. Zal bij de pc maar eens goed kijken naar wat ik wil ipv op de maat afgaan want dat heeft blijkbaar geen zin.. ik word in nijmegen geopereerd. Ben erg benieuwd. Vriend blijft een aantal weken thuis gelukkig. Hopelijk volgend jaar met goed gevulde boezem in de trouwjurk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.