Jump to content

Mezelf voorstellen

Recommended Posts

Hoi iedereen

Ik heb dit forum gevonden via google, ik lees al een paar dagjes mee, maar heb dan beslist om ook maar een account aan te maken.

Ik ben een bijna 34 jarige mama van 2 meisjes. Ik woon in belgie (west vlaanderen). Ik loop al een eindje met het idee om een bv te doen, ikzelf heb maat 75A, ben ook maar een tenger iemand. 1m62 en ik weeg 51 kg. Ik hoop via hier wat meer informatie op te doen om zo een beslissing te nemen.

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Er is hier veel info te vinden, ligt er maar net aan waar je naar op zoek bent :)

Rechtsboven is een zoekfunctie, die je kunt gebruiken voor het zoeken naar plastisch chirurgen, klinieken of andere trefwoorden. Zorg er wel altijd voor dat het grijze vakje voor de loep op: forums staat. Dan vind je alle forums waarin jouw trefwoord genoemd is, of waar het in de titel vermeld staat!!

Als je vragen hebt, horen we dat uiteraard graag. Zet ze hier maar gewoon, dan leest altijd wel iemand ze die een antwoord weet :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.