Kelly4 Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Hallo dames, Graag jullie advies..Ik ben lichtelijk in paniek of ik wel de juiste keuze heb gemaakt. Hopelijk kunnen jullie mij de juiste info geven: Ik voelde al enkele dagen mijn sport BH (75D) in mijn huid snijden. Hij leek mij te klein.. Daarom ben ik vandaag naar de Hunkemoller toe gegaan en heb gevraagd of zij er even naar wilde kijken. Dit werd keurig gedaan. Ik had mijn shirt nog maar net uit of ze zei al dat die sport BH duidelijk te klein was. Mijn borsten konden er bijna uitrollen (als ze niet zo strak stonden ) Ik heb een nieuwe aan laten meten gelijk en dit is een 75 D geworden. Hij zit heerlijk! Mijn borsten passen er nu helemaal in en kom er nergens meer onder uit of langs uit.... Echterrrrrr... Ik twijfel nu ontzettend over die BH! Dit is de link: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sports-sport-bh-extra-strong-support-black-100807.html#.UV24Rye6fm4 Het is namelijk een level 3. Dit is het hoogte level bij Hunkemoller... Oh jeej..... Heb ik hier juist aan gedaan?? Liefs, Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 4, 2013 Author Share Posted April 4, 2013 http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingerie/sportbh/shock-absorber-sportbh/C21_1A3_A4A_425607/?VIEW=grid&MK=28617&SM=5&AAPP=100 dit is de sport BH die ik in 70D had en te klein is geworden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jersey Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Persoonlijk vond ik die van de hunkemoller iets te slap en heb toen shock absorber level 4 gehaald.Die vond ik zelf meer steun bieden. Maar hoe vind je het zelf aanvoelen,heb je het idee dat alles zo mooi op zijn plek blijft en geen last verder ergens mee?Gr Jersey Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 4, 2013 Author Share Posted April 4, 2013 Persoonlijk vond ik die van de hunkemoller iets te slap en heb toen shock absorber level 4 gehaald.Die vond ik zelf meer steun bieden. Maar hoe vind je het zelf aanvoelen,heb je het idee dat alles zo mooi op zijn plek blijft en geen last verder ergens mee? Gr Jersey Hallo Jersey, Dank voor je antwoord. Hebben we het over dezelfde sport BH van de hunkemoller? Ik heb de link in mijn verhaal neergezet. En ook de link van de shock absorber die ik hier voor had. Op zich ziet ie heel lekker. Al het gewicht wordt verdeeld, na mijn gevoel. En kan verder ook alles zonder er last van te hebben. Ook niet tijdens het auto rijden... Is het dan goed? Oh...Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds doe! Heb al het idee dat ik af en toe te veel doe ... Groetjes kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Uiteindelijk mijn gevoel gevolgd en de BH toch maar terug gebracht en opnieuw voor de shock absorber gegaan. Much better! Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine84 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Ik zweer bij de shockabsorber level 4! Kan niet wachten tot kliniek beha uit kan en ik mn eigen sportbeha weer aan kan!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 Ik hoef ook absoluut geen ander meer! Dat is de BH die ik vorige week heb gekocht als eerste sport BH, maar die is te klein geworden..Had ik donderdag nou maar gelijk op zoek gegaan naar die, dan had ik ook niet in de stress hoeven zitten. De nieuwe maat zit nu weer als gegoten! Vind die kruis-banden op de achterkant ook zo super fijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.