Jump to content

Door de bomen het bos niet meer...

Recommended Posts

Hallo dames,

Ik zie door de bomen het bos niet meer...en hopelijk kunnen jullie mij helpen! :107:

Zoals in mijn voorsteltopic te lezen, ben ik al een tijdje aan het overwegen om een bv te laten doen, maar steeds raak ik weer in de war.

Tijdens mijn consult werd besloten voor een plaatsing achter de borstspier omdat de pc geen voorstander is van dual-plane of voor de borstspier.

Hij vertelde mij dat een plaatsing achter de borstspier ook veel natuurlijk oogt en aanvoelt. (natuurlijker beweegt, je voelt het haast niet etc.) wel weet ik dat

een plaatsing achter de spier in het begin voor wat meer pijn en ongemak zal zorgen, maar voor een natuurlijk resultaat heb ik dat wel over. Hij is een voorstander van het plaatsen achter de borstspier, om Victoria Beckham borsten te vermijden. (van die veel te hoog zittende 'bolletjes')

Maar nu komt het, als ik hier zo lees en zoek, zie ik dat juist het plaatsen voor de borstspier veel natuurlijker oogt en voelt... wie kan mij uitleggen hoe dat zit?!

Verder lees ik hier ook over veel verschillende soorten, low profile, moderate en high profile. Daar heb ik eigenlijk niet over gesproken met de pc. Wel weet

ik dat er gekozen wordt voor een stugge prothese ipv een gladde omdat deze mooier zullen zitten en sterker zijn.

Momenteel heb ik een kleine B, en ik wil naar een volle C-cup, misschien zelfs een kleine D-cup. Ik heb namelijk begrepen dat na verloop van tijd de borsten toch wat kleiner/slapper zullen worden, en het al snel 'te klein' zullen lijken. De pc adviseerde mij een max van 265cc. .. is dit niet erg weinig? Ik lees sommige dames met een kleine B-cup die tussen de 320-395cc krijgen en dan uitkomen op een volle C. Mij lijkt 265cc dan ook erg weinig...?

En dan mijn laatste vraag, ik heb van nature (naar mijn mening) wel een mooie vorm van borsten, maar ze staan wat ver uit elkaar. Ze wijzen iets naar buiten. Zelf vind ik dit heel storend en absoluut niet mooi. Is er een mogelijkheid dat dit erger wordt na een bv, of wordt dit juist minder? Bij mijn profiel staan foto's van mijn huidige vriendjes, misschien herkent iemand zich er een beetje in en kan diegene mij vertellen wat mooi zal worden en wat ik moet kiezen. (Voeg mij dan even toe als vriendin, ik heb mijn album niet openbaar)

Het is een beetje een lang berichtje geworden, maar nu ik alles weer begin te lezen merk ik gewoon dat ik nog teveel vragen heb. En ik wil het zo graag doorzetten om deze zomer met mooie nieuwe borsten op vakantie te gaan, maar pas als ik helemaal zeker ben van alles.

Hopelijk heeft iemand tijd en zin om te reageren!

Liefs,

hey voeg mij toe ik zal kijken....je mag bij mij ook kjken.mijn borsten zyn wel 13 j oud en voor de spier...ik vondhet in der tijd erg mooi..wl zag je wt brubbels vn boven aan mijn magerste borst.verder adviseerde toen mijn pc om nt te grote te zetten want ze zouden uit elkaar gn staan...maarja het was 13j geleden!ik had een a cup en heb zo een 300 cc gezet vr een grote c x

Hoi, Ik snap je vragen, heb die zelf ook allemaal gehad, maar nu toch een operatiedatum geprikt :-)

Dual plane met een ronde prothese geeft het meest natuurlijke resultaat wanneer je niet veel borstweefsel hebt van jezelf. Doordat de spier het bovenste deel van de prothese een beetje plat drukt, ontstaat een soort anatomische vorm, maar omdat de ronde prothese een wat soepelere gel heeft dan de anatomische vallen ze toch natuurlijker. Best of both worlds dus :-) Wanneer je zelf voldoende borstweefsel hebt, kan je een prothese ook makkelijk boven de spier laten plaatsen. Dat geeft dan ook een redelijk natuurlijk resultaat en heeft een stuk minder pijnlijke herstelperiode.

Het high, moderate en low profile zegt iets over hoe hoog je prothese zal worden. Low profile wordt, voor zover ik heb begrepen, maar weinig toegepast, omdat je toch ook aan de bovenkant vulling wil.

Dat je een ruwe prothese hebt gekozen is wel goed, want bij een gladde heb je meer kans op kapselvorming en dus meer risico op complicaties.

Ik heb inderdaad ook altijd begrepen dat vrouwen snel wennen aan een borstvergroting, vandaar dat ik je vraag of 265cc niet te klein zal zijn heel goed begrijp. Ik krijg bij dr. Plovier 400cc ronde prothesen, wat ongeveer gelijk zou moeten staan aan 350cc anatomische. Ik zal dan van een lege b cup naar een volle d moeten gaan, maar dat is natuurlijk afwachten. Misschien is 265cc wel te weinig, ik zou daarover nog eens goed met je pc overleggen. Misschien is het ook een idee om een consult bij een andere pc te plannen om de meningen te vergelijken?

Ongelijkheden van je borsten zullen door de vergroting ook wat duidelijker worden. Bij kleine borsten zijn de verschillen minder duidelijk dan bij grotere. Zo zal het waarschijnlijk ook gaan met het naar buiten wijzen van je borsten. Natuurlijk is de buitenste rand van je borst gewoon je buitenste rand, daar komt de pc ook niet aan, maar omdat ze meer naar voren zullen wijzen, zal het 'gat' in het midden wel wat groter lijken denk ik. Ik heb dat zelf ook, maar neem het voor lief omdat ik echt niet tevreden ben met mijn kleine lege tietjes nu en ik denk dat ik dat gat in kleding met een bh goed zal kunnen oplossen en zonder kleding het toch nog altijd een stuk mooier zal zijn dan het nu is...

Dit is wat ik in ieder geval na grondig onderzoek heb begrepen, correcties zijn natuurlijk altijd welkom! Hopelijk heb ik je wat verder kunnen helpen :-)

ik vind dit iig interessant voor mezelf x

extra info over dual plane....en verschil tussen twe borsten...heb ik ook x

extra info over dual plane....en verschil tussen twe borsten...heb ik ook x

Oke, ja alle info is meegenomen! Helaas zijn er nog niet zo heel veel reacties...

Zelf heb ik trouwens geen verschil van mijn borsten, maar waar ik mij aan stoor is dat ze naar 'buiten' staan en ik dus geen 'vol' tussen decollete heb...Wat ik na de operatie

wel hoop te krijgen!!

ik denk dat ze iets aan de tepels kunnen doen...ze verplaatsen...ik zou het zeker vragen...als je toch vr een bv gaat laat eens alles in een keer doen. Ik denk dat ik bij dok Nelissen ga....voel beter bij de kliniek enz...en mijn beste vriendin heeft dr liposuctie door hem laten doen en was erg tevreden x

ik denk dat ze iets aan de tepels kunnen doen...ze verplaatsen...ik zou het zeker vragen...als je toch vr een bv gaat laat eens alles in een keer doen. Ik denk dat ik bij dok Nelissen ga....voel beter bij de kliniek enz...en mijn beste vriendin heeft dr liposuctie door hem laten doen en was erg tevreden x

Oh nee, zo erg is het niet. Als ze m'n tepels gaan verplaatsen dan heb ik straks enorm veel littekens! Nee...dat is helemaal niet de bedoeling.

Ik wil alleen weten of het allemaal lekker opgevuld kan worden. Een mooie bolling (niet te rond en te nep) van boven, en lekker vol van de voorkant.

Toch nog maar eens vragen...

Je kan natuurlijk altijd aan je pc vragen of hij je borsten wat meer naar elkaar kan zetten. Ik heb wel bv-foto's gezien waarbij de borsten juist erg dicht bij elkaar stonden, maar daar was geen voor-foto bij, dus ik weet niet of die vrouwen dat altijd al hadden...

Ik krijg waarschijnlijk 400cc ronde natrelle, ruwe buitenkant en dual plane geplaatst. Bij dr. Plovier, waar ik ga, moet je wel altijd foto's meenemen van hoe je wil dat je borsten worden, dan maakt hij ze naar jouw eigen voorbeeld, dus wellicht dat er op de dag van de operatie nog iets verandert :-) Ik ben erg benieuwd!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.