Ga naar inhoud

Welke chirurg?


leventje

Aanbevolen berichten

Dag dames, via Google ben ik hier terecht gekomen in de hoop dat ik wat advies kan inwinnen van de vrouwen die mij voor zijn gegaan.

Ik ben 22 jaar en heb cup A75, voor zover ik de bh-maten mag geloven. Ik heb na heel lang (lees= jaren) nadenken besloten om een borstvergroting te nemen. Ze groeien al sinds mijn 16e niet meer en ik ben altijd zeer ontevreden geweest. Ik wil het voor mijzelf, want voor het oog van derden heb ik altijd een illusie kunnen wekken met verscheidene vullingen (zelfs bikini's met dikke vullingen!). De streefmaat die ik voor mij houd, is ongeveer een grote B kleine C, afhankelijk van wat de chirurg mij aanraad i.v.m. mijn lichaamsbouw (1,63 en 52 kilo).

Nou zit ik al maanden zo'n beetje te googelen bij welke chirurgen ik een intake gesprek wil hebben. Tot nu toe heeft Boerhaave, Bergman en de kliniek in Bloemendael (Beverwijk) mijn aandacht weten te trekken. Maar waar moet ik eigenlijk naar kijken?

Ik wil er ongeveer 4000 max. 5000 euro aan kwijt zijn. Mijn moeder heeft haar borsten paar jaar geleden ergens in Belgie of Duitsland laten doen voor ongeveer 2200 euro. Ze had een even grote cup als ik, maar ik de vind de borsten eigenlijk niet zo mooi. Misschien komt dat ook doordat ze - naar mijn zeggen - een veel te grote maat voor haar bouw heeft genomen (het zelfde als ik, alleen dan 20 jaar ouder :) ).

Eigenlijk wil ik het doen bij de beste chirurg die er is, ongeacht het bedrag. Maar dat lijkt zo moeilijk te bepalen.. Die Bloemendael kliniek is wel 4 keer als de beste verkozen door Elsevier, maar ja, dat is ook maar een blad denk ik dan.

Ik wil natuurlijk uitziende borsten, dus het beste kwaliteit wat ik kan krijgen voor de voor mij aanbevolen grootte.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, ik zou het namelijk niet weten waar ik het anders moet vragen o:)

Bij voorbaat super bedankt en in afwachting van een reactie,

groetjes,

Leventje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeeetje, de beste chirurg die er is..

Echt geen flauwwwww idee wie dit mag zijn.

Als je de beoordelingen mag geloven dan zou Dr J van der Pot een goede kanshebber zijn ( Kennemer gasthuis Haarlem)

Ik denk dat een goede pc per persoon scheelt en afhangt van eigen wensen. De ene is een kei in achter de spier plaating,de ander in dual plane, en weer een ander in vóór de spier plaatsing.

Ik weet wel 'veilige' chirurgen, degene waar hier op dit forum weinig tot geen complicaties van vermeld worden.

O.a. Dr de Meyere van Artemedis in Gent.

Ik wens je veel succes, en als je DE perfecte chirurg hebt gevonden dan ben ik daar zeer benieuwd naar, alsmede het resultaat ;)

Toi toi toi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben vorige week geholpen door dr koopman (Bergman, den haag). Ben natuurlijk nog maar een week po, maar vind ze al wel mooi. (Ondanks vocht en blauwe plekken) Ik wilde zelf ook naar een grote b,kleine c en denk wel dat dat gelukt is. Over de arts en de de kliniek ben ik tot nu toe erg tevreden in ieder geval. Mocht je m'n foto's willen zien, moet je even vrienden worden.

Succes met het maken van je keuze!!

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat iets al de beste of perfecte chirurg moeilijk te beoordelen is....er zijn er natuurlijk wel een paar waar minder goede verhalen over zijn. En de prijs wil echt niks zeggen over de kwaliteit van je boobjob! Zo zijn er ook meiden ontevreden over het werk van duurdere (bv bergman) klinieken, in belgië is het goedkoper omdat het salaris van de arts een stuk lager ligt....het is maar net wat je wil en als je dat goed uitlegt aan je chirurg dan weet hij/zij echt wel wat hij moet doen :) heel veel succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjah.... ditzelfde probleem heb ik dus ook! dan heb ik uiteindelijk een keuze gemaakt en dan lees ik ineens een horrorverhaal of komt die arts slecht in het nieuws.... ik wil het graag in Belgie laten doen omdat dat wel een hoop geld scheelt en ik zoveel goede verhalen lees.... maar toch? is dit werkelijk zo betrouwbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik voor Boerhaave kliniek gekozen voor dr. Verweij

Boerhaave Medisch Centrum is de enige privékliniek in Nederland met een ISO 9001:2008 certificering voor het totale proces met betrekking tot de plastische chirurgie.

Neem eens een bezoekje op de site wie weet helpt het je op weg

http://www.boerhaave.nl/index.html

http://www.esthegi.nl/nl/

Succes in iedergeval met het maken van je keuze uiteindelijk moet je ook op je gevoel af gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr vd Weij van de Boerhaavekliniek staat erg goed aangeschreven.

Ikzelf ben bij dr van Selms geweest in J v Goyenkliniek (hij is erg van de natuurlijke look). Hij opereert ook in het Lucas/Andreas ziekenhuis in Amsterdam.

Succes met je speurtocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch blij dat ik naar dr. Van der Pot ga als ik je berichtje zo lees Piepke.

Ik betaal 3750. Dat is inclusief nachtje ziekenhuis, nazorg, eerste consult, sport bh etc. Voor anatomische prothesen betaal je 500 euro meer, dan komt de totaalprijs op 4250.

Ze werken daar met eurosilicone trouwens(levenslange garantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Voor anatomische prothesen betaal je 500 euro meer, dan komt de totaalprijs op 4250. Ze werken daar met eurosilicone trouwens(levenslange garantie)

Levenslange garantie bestaat helaas niet Roosj!! Dan ben je slecht voorgelicht. Ze geven alleen garantie op fabrieks fouten. Iedere prothese zal na +/- 15 jaar moeten worden vervangen. Ze zijn toch onderhevig aan slijtage na zolang in je lichaam te hebben gezeten. Ik ben persoonlijk niet kapot van de eurosilicone. Zijn niet goedgekeurd door de strenge amerikaanse FDA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Levenslange garantie bestaat helaas niet Roosj!! Dan ben je slecht voorgelicht. Ze geven alleen garantie op fabrieks fouten. Iedere prothese zal na +/- 15 jaar moeten worden vervangen. Ze zijn toch onderhevig aan slijtage na zolang in je lichaam te hebben gezeten. Ik ben persoonlijk niet kapot van de eurosilicone. Zijn niet goedgekeurd door de strenge amerikaanse FDA.

de grondstoffen die gebruikt worden voor het maken van desbetreffende implantaten zijn wel degelijk goedgekeurd door FDA. Eurosilicone wordt niet verkocht in Amerika en dus heeft het geen keurmerk. Ik kan nergens vinden dat het niet verkocht wordt, omdat de implantaten niet voldoen aan de eisen van FDA.

Verder lijkt me vrij logisch dat het om fabrieksfouten gaat, dat is meestal zo met productgarantie. Je hoeft zelf niet kapot te zijn van deze implantaten, maar ze worden wel in 90 landen verkocht en er zijn veel plastisch chirurgen die tevreden gebruik maken van eurosilicone.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.