Dcupje Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Goedemorgen allemaal,Ik heb na een periode van twijfelen nu eindelijk de knoop doorgehakt, ik ga een borstvergroting laten doen!Ik zal me even voorstellen, ik ben 27 jaar en na vroeger wat flinker te zijn geweest waren mijn borsten al wat slapper, en na mijn zwangerschap ben ik in cupmaat gezakt en het volume is totaal weg. Ik heb nu nog net een kleine lege b, waar ik met push up bh's nog iets van probeer te maken maar ik word er niet gelukkig van. Ik wil graag een volle c, kleine D. Het moet vooral natuurlijk blijven maar ook weer niet te klein natuurlijk.Inmiddels 2 consulten gehad, 1 bij de PCHA kliniek in amstelveen en 1 bij mediconsult. Qua gevoel zat ik beter bij PCHA, omdatik daar de plastisch chirurg ( Dr. Roosenburg) echt zag en bij Mediconsult de directeur en dat vind ik toch minder fijn. Ik zou dan wel later Dr. de Boer van Mediconsult nog zien. Toch voelde dat ook niet verkeerd. Als advies waren ze beide ongeveer gelijk, ronde protheses van ongeveer 300 cc achter de spier of dual plane.Omdat ik toch nog wel erg twijfel heb ik een derde conult aangevraagd, bij Dr.Nio in het SLAZ. Ik lees daar veel goede verhalen over en ik wil gewoon echt het gevoel hebben van: hier wil ik het laten doen!Heeft iemand ervaring met Dr. Roosenburg? Geloof dat hij ook bij Bergmann werkt. Kan niets over hem vinden, over Dr. de Boer en Dr. Nio heb ik wel al veel informatie gevonden. De operatie moet eind mei gaan plaatsvinden dus al best heel snel. Ik hoor graag van jullie! Over alle artsen hoor ik trouwens graag goede en/of slechte ervaringen. Zie wel erg op tegen de operatie, vooral omdat ik een mannetje van bijna 2 in de rondte heb lopen.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Ik ben afgelopen maandag bij dr.nio in het SLAZ geweest en dit gaat het worden! Had er een super goed gevoel bij, en wat een aardige man. Hij adviseerde mij 350 cc eurosillicone 85 % gevuld voor de spier. Ik moet dan op een bescheiden D uitkomen. Ik gaf eerst aan de eurosillicone niet te willen omdat mentor en natrelle als enigste in Amerika goedgekeurd zijn. Hij gaf aan dat dit alleen is omdat er boven de 10.00 mensen gevolgd zijn en je dan die stempel krijgt. Daarnaast zei hij en dat eurosillicone hele goede garanties geeft op evt lekken enz. En dat de 85% gevulde bij mij het mooiste en natuurlijkste resultaat zouden geven. Iemand ervaring met deze implantaten en bijvoorbeeld rimpelvorming? Ik vertrouw hem wel hoor, ik zie bijna alleen maar positieve resultaten over hem. Eind mei kwam het beste uit met mijn werk maar dan is hij er helaas niet, ik zou eventueel al eind april kunnen maar dit is voor mij echt te snel! Waarschijnlijk wordt het 6 juni . Als ik het rond krijg met mijn werk tenminste.. Ook is 6 juni precies 6 weken voor mijn vakantie dus ik hoop maar dat dit voldoende tijd is. Ik zit nu wel met allerlei vragen, is 350 Cc niet teveel?! Wil graag een volle c, kleine d. En hij adviseerde voor de spier terwijl de anderen dual plane of zelfs acteren adviseerden. Hij gaf aan dat mijn huid dik genoeg is en dat het prima kan, ben zo bang dat je de protheses duidelijk gaat zien. Maar ik heb er heel veel zin in, eindelijk niet meer schamen in een bikini!! Helaas vorige keer geen reacties gehad maar ik hoop toch dat wat ervaringsdeskundigen wat vragen voor me zouden willen beantwoorden! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 17, 2013 Share Posted April 17, 2013 Ow, heey, wat jammer dat je vorige keer geen reacties gehad hebt!!! Welkom nog op het forum!! Dr. Nio is een heel kundig arts heb ik hier ook al vaak gelezen Dus dat zit wel goed Ik weet dat Sexymama en Lucky71 allebei de high profile 85% gevuld van eurosilicone hebben, dus je zou hun misschien eens een pb kunnen sturen? Als je huid dik genoeg is, dan krijg je geen last van rimpelvorming. Je moet dan wel oppassen met afvallen na je bv.. Soms vallen mensen daarna nog 5 kg af omdat ze dat niet gered hebben voor de bv, en dan ga je soms rimpels zien (afhankelijk van je eigen weefsel uiteraard) Dus als je nu tevreden bent met de rest van je lijf, dan kun je best op het advies van Nio afgaan. Veel pc's opereren namelijk standaard dual plane of achter de spier, terwijl dat vaak niet nodig is... Je hebt nu een kleine lege b, zei je he? Met 375 cc van eurosilicone, high profile, zul je dan ongeveer gaan uitkomen op een cup E.. Schrik niet!!! Want het gaat eruit zien als een volle C. Als je dit niet doet, ga je het te klein vinden straks Protheseboobs 'vallen' kleiner dan echte, dus het wordt echt heel mooi Hoop dat je snel weet of je 6 juni geopereerd kunt worden Als je iets weet, schrijf je het hier maar, dan passen we je titel aan En bij meer vragen: shoot! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted April 17, 2013 Author Share Posted April 17, 2013 Super, bedankt voor de info! Hahaha nou van E schrik ik wel even ja, maar als het er als een volle c uit gaat zien moet ik daar maar op vertrouwen ;-). Inderdaad een lege b nu, 75 omvang. ik ben 1.68 en weeg 58 kilo. Ik ga ze even een privé bericht sturen, nogmaals bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted April 19, 2013 Author Share Posted April 19, 2013 Inmiddels nog een keertje contact gehad met Dr.nio, hij heeft nog wat laatste vragen beantwoord en mijn laatste twijfels weggenomen. En we hebben ook meteen een datum gepland . Gaat toch iets eerder gebeuren i.v.m. mijn vakantie, vrijdag 10 mei is mijn dag!! Kan het wel uitgillen ben zoooo blij, maar tegelijkertijd ook zoo zenuwachtig xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 19, 2013 Share Posted April 19, 2013 Gefeliciteerd met je datum!! Verhuis ik je meteen even naar de operatieverslagen en ik pas je titel aan. Zo ben je helemaal klaar om af te tellen xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted April 20, 2013 Author Share Posted April 20, 2013 Dank je wel! Ben super blij . Ik moet zelf een sportbeha kopen en dr.nio zei dat die van de Hema prima zijn en goed steun geven. Nu heb ik gisteren even gekeken naar de heavy sport BH van de Hema, maar ze hadden hem niet in de maat die ik moest halen van dr.nio : 75D. Ik zag wel meteen dat deze een achter sluiting heeft, is dit wel handig? En hebben jullie anders andere goede alternatieven? De zoekbalk is nu al een paar dagen weg bij me, heb zover mogelijk doorgezocht maar ik kan het zo niet vinden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Luci Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Volgens mij maakt een achtersluiting niet veel uit als je iemand bij je hebt die kan helpen. Anders van het merk fila, die heeft voorsluiting Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 20, 2013 Share Posted April 20, 2013 Zelf ben ik niet zo kapot van de Hema bh, maar goed, meningen kunnen verschillen Ik zal hier drie links plaatsen van bh's die goedgekeurd zijn, misschien dat er iets voor je bij zit? http://www.annamamelle.nl/42-amoena-sandra-borstprothese-bh.html http://www.purelime.nl/sport-bh/voorsluiting http://www.underfashion.nl/sportbh/FI24391--Fila-Sporty-Microfibre-HIGH-Impact-sportbh-met-voorsluiting-BCDE-24391.html/?utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=defaultxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted April 21, 2013 Author Share Posted April 21, 2013 Nee ik was er ook niet helemaal weg van tien ik die sportbeha van de hema zag, maar ze zijn allemaal niet zo mooi en misschien zit hij wel heel goed dacht ik nog :-). Ben er inmiddels achter dat die bh helemaal niet in 75D bestaat, alleen 80D. Ik vind die fila er zo op het oog wel super uitzien! Tenminste nog een beetje laag uitgesneden.. haha. Ga morgen wel even naar een winkel toe zodat ik ze allemaal even kan bekijken! Bedankt voor de info weer. Ooh ja nog een vraagje, ik krijg dus die 85% gevulde van eurosillicone, 350 Cc. Zijn deze high profile hij heeft me daar eigenlijk niks over gezegd? ik zag dat jij dat geschreven had maar wat houdt dat precies in? Hij zei wel dat ik voor mijn kleine postuur nog best brede borsten had: 13,5 cm. Dank je! Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 21, 2013 Share Posted April 21, 2013 Ow met die breedte zou je zelfs nog voor de 400 cc kunnen gaan T scheelt dan maar 0,2 cm in projectie, maar ze zijn wel een halve cm breder. De projectie is vergelijkbaar (precies hetzelfde) als de 375 cc, maar alleen wat breder dan dus. Maarja... dan ga je wel zeker die E halen. Het zal dan zeker niet te klein worden Deze prothese is inderdaad high profile. Dat betekend dat je dus wat meer vulling aan de bovenkant van je borst krijgt, daar waar je nu het volume kwijt bent Slim van hem dus hihi xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted April 22, 2013 Author Share Posted April 22, 2013 Hahaha nou die 400 sla ik over hoor! Ben al als de dood dat die 350 straks toch "te" voor me blijken te zijn! Vind hogere Cc's bij de meiden waarvan ik de foto's gezien heb prachtig maar als ik een op het oog volle C, max kleine D heb ben ik Helemaal tevreden! Ik heb er zelfs over nagedacht om voor de operatie nog een keer te gaan passen met mijn vriend erbij, hij kon vorige keer niet mee helaas. Maar ik bedacht me dat ik mezelf gek aan het maken ben en maar gewoon tot de operatiedag moet wachten maar dat high profile is super dan idd, daar ben ik erg blij mee! xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted April 23, 2013 Author Share Posted April 23, 2013 Ik probeer een "voor" foto te plaatsen ( al doe ik dat eigenlijk liever niet auw...) maar ik krijg het helemaal niet voor elkaar! Kan dit komen door de iPad?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Het komt wel eens voor dat het niet lukt met de ipad... Heb je een pc waar je het mee zou kunnen doen? Je foto even doormailen naar je eigen emailadres en dat je hem dan vanaf je pc opent en erop zet? Dit is de handleiding van de galerij, misschien dat het helpt http://www.borstenforum.com/topic/5003-start-handleiding-galerij/ succes!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 2, 2013 Author Share Posted May 2, 2013 Hoi BB'Bedankt voor de handleiding ( sorry erg late Reactie) Ik heb het nu zowel op de iPad als op normale computer geprobeerd maar helaas. Probeer het straks nog 1 keer op een andere computer en anders houdt het op. Wel jammer want was van plan mijn na foto's ook op de computer te zetten!Morgen over een week is mijn dag al, gaat zo hard! Heb nog een heel drukke week voor de boeg dus geen tijd om me druk te maken.Zijn er nog dingen die ik moet doen of niet moet vergeten van te voren? Sportbeha heb ik gekocht en vitamine C ben ik vorige week mee begonnen. Groetjes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 4, 2013 Author Share Posted May 4, 2013 Yeah de foto's zijn eindelijk gelukt! Ben absoluut niet blij met m'n voorfoto's, maar ik wilde het wel delen zodat straks ( hopelijk) het verschil goed te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corine Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 He Dcupje, ik zag dat je me had toegevoegd. Nee, je zult ze echt niet gegroet vinden hoor. Ik ben heel erg tevreden, ze ogen heel natuurlijk en het is nog niemand opgevallen dat ik een borstvergroting heb gehad. Het lijkt nu veel op voor de operatie toen ik nog push up bh's droeg in een trui. Ja in een t shirt zie je het wel natuurlijk, maar niet extreem. Ik had het niet erg gevonden als ze iets groter hadden geweest, maar ik moet tevreden zijn. De vorm is prachtig. Anders zou het teveel gaan opvallen en ik wil nog lekker blijven sporten. Ik heb goede verhalen gehoord van Dr. Nio dus dat komt helemaal goed. Heel veel succes over een paar dagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 Hoi Corine,Ja ik had gereageerd op je foto en dacht dan is het wel zo leuk als ik je even toevoeg! Ik hoop dat het bij mij ook zo mooi wordt als bij jou! Overmorgen al, wordt nu wel erg spannend! Link to comment Share on other sites More sharing options...
KK-love Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Hoi Dcupje, Wat spannend! En ik ben ZO jaloers! Hahaha ik wil ook al maar ja het is niet zo maar iets en, net als met tattoages, denk ik er eerst het liefst een jaar serieus over na, Al jaren spookt het in mijn hoofd. Ik ben helemaal een beetje zenuwachtig voor je, maar o wat zal het mooi worden! 350cc zal vast genoeg zijn, jij moet kiezen wat jou het mooiste lijkt! Misschien dat je morgen van te voren nog even kan passen met je vriend erbij, het is jouw keuze maar een extra mening is altijd fijn. (Vind ik in ieder geval) Heel veel succes morgen, het gaat vast fantastisch! Dikke kus en knuffel kk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotjelot Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Oh wat spannend voor je, morgen is het zover! Jaloers jaloers haha nee hoor ik mag 6 juni. Succes morgen en ik hoop dat je een goed herstel hebt en volop kan genieten van je nieuwe borsten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juliette Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Succes morgen!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 heel veel succes morgen!! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 Dank je wel KK-love! Zoals je ziet kan ik niet slapen,en m'n wekker gaat om half 6.. Haha toch een beetje zenuwachtig. Ik heb me hier zoooo verheugd en nog steeds heel veel zin in, maar de zenuwen hebben nu toch even de overhand. Lig maar te malen, wat als dit misgaat, wat als dat, wat als ik toch te groot vind als ik wakker wordt. Wordt gek van mezelf! Zo, heb het even van me afgeschreven en nu ga ik weer een poging doen om te slapen xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dcupje Posted May 10, 2013 Author Share Posted May 10, 2013 Zo ik ben onderweg! De zenuwen vallen gelukkig erg mee, wel maar 4 uur geslapen en werd verkouden wakker en met lichte pijn in m'n keel. Gelukkig is de verkoudheid na douchen al een stuk minder. Ik hou jullie op de hoogte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.