Ga naar inhoud

waar goede sportbh's kopen met voorsluiting


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo Dames

kunnen jullie me vertellen wat goede sportbh's te koop zijn met voorsluiting.

ik heb net op livera gekeken maar zie dat ze geen bh's hebben met een omvang van 70 wel vanaf 75

en zijn ze allemaal zo lelijk hahah alles is zo bedekt,wil wel wat kunnen zien haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

kunnen jullie me vertellen wat goede sportbh's te koop zijn met voorsluiting.

ik heb net op livera gekeken maar zie dat ze geen bh's hebben met een omvang van 70 wel vanaf 75

en zijn ze allemaal zo lelijk hahah alles is zo bedekt,wil wel wat kunnen zien haha

hey meis,

Je moet ff kijken bij Filla, deze wordt verkocht bij livera en de bijenkorf of ff googlen.

Succes en spannend he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

bij livera had ik gekeken maar was allemaal vanaf omvang 70 dat is wat ik nu heb weet niet of de omvang ook

veranderd na een bv ach ik ben veel te ongeduldig hahha ben na sportbh's aant zoeken en ik heb niet eens een bv gehad:p

en het duurt nog 4 weken ja heel spannend dat zie je wel aan me topic ben allemaal impulsieve dingen aant doen

kan wel lekker een bh kopen im cup c maar dadelijk past die niet heb ik er niks aan, btw vraag een volle C is dat gewoon

een C of is dat een kleine D want weet niet wat een volle/grote C is hahah en zou ik je ww mogen ben nieuwsgierig

thanks meid

en hoe gaat het met jou alle pijntjes weg? en kan je weer bijna alles?

veel liefs selientje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.