Mir84 Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Hallo allemaal,Ik ben een vrouw van 29 jaar en wil al jaren een bv. Omdat ik graag kids in de toekomst wil en bang ben dat mijn borsten daarvan slap gaan worden, weet ik niet of het verstandig is om nu een bv te laten doen of nadat ik uitgezwangerd ben. Ik ken alleen vrouwen die een bv hebben ondergaan nadat ze kids hebben gekregen.Vrijdag 19 april heb ik een informatief consult bij Beaucare kliniek in Machelen, België.Groetjes, Mir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 4, 2013 Share Posted April 4, 2013 Hoi Mir, Welkom op het forum Sja, wat is wijsheid hè... Beter zou zijn om te wachten tot je uitgezwangerd bent, maar god weet over hoeveel jaar je kinders krijgt, en of dit allemaal wel lukt enz. Veel meiden zeggen : ik leef nu, en nu wil ik me goed voelen en ik moet zeggen dat daar ook wel een kern van waarheid in zit natuurlijk Maargoed, je bent hier nu al aangemeld, en als je eenmaal gaat lezen en foto's kijken, dan ben je al 'verkocht' Dus ik wens je succes met je voornemens Grtjsss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.