Ga naar inhoud

Wat zijn jullie redenen geweest om een BV te willen?


maximuis

Aanbevolen berichten

Zoals jullie in mijn verhaal kunnen lezen ben ik twee jaar geleden al eens op consult geweest voor een BV, maar vanwege financiele redenen hebben we dit toen moeten afblazen. Intussen zijn we zover dat het wel mogelijk is, maar nu blijf ik twijfelen over wel of niet doen en waarom dan. Voornaamste reden voor mij om het wel te doen is dat ik simpelweg mijn oude boobies terug wil, maar dan wel in een verbeterde versie als ik er dan toch zoveel geld in moet steken :45: . Ik ben nu niet ontevreden met mezelf, maar baal er gewoon van dat ik de rest van mijn lichaam weer (zo goed als) in shape heb kunnen krijgen met sporten en net datgene waar je als vrouw toch met recht trots op mag zijn is ineens foetsie... Redenen om het niet te doen zijn dat ik als de dood ben voor operaties en alles wat daarbij hoort en dat het toch een behoorlijke zak geld kost.

Wat zijn jullie redenen geweest om de borstvergroting te willen en vervolgens ook echt te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde reden als jij denk ik...

Ik was veel afgevallen, had een aantal zwangerschappen achter de rug, ook een aantal jaren borstvoeding.

Gevolg was slappe, en hangende borsten.

Ik wilde ook mijn oude boobs terug, maar vooral gewoon stevige borsten.

Nu was het wel zo dat mijn borsten echt echt echt hingen, als ik de trap op rende zonder een bh, dan was het net of je een natte handdoek tegen de schutting droog aan het slaan was zeg maar :44:

De doorslag om ook daadwerkelijk een operatie te ondergaan was :

Ik voelde me belemmerd in de slaapkamer. Licht moest uit, bepaalde houdingen nam ik niet meer aan want dan werd de slappe rimpelhuid zichtbaar.

Kortom; ik durfde me naakt niet zo goed te vertonen.

Dit ging verder in andere kleine dingen : je ongemakkelijk voelen tijdens het zwemmen, je ongemakkelijk voelen met een decolleté omdat mensen keken naar een rimpel die boven je bh uitkomt, kleding die niet meer zo leuk stond als voorheen, dagelijkse irritatie.

En die dagelijkse irritatie daar kreeg ik genoeg van.

Ik heb toen nog een tijdje in de ontkenningsfase gezeten ( zekerrrrr toen mijn man positief reageerde op een bv!! :93: ) Ik was daardoor juist beledigd , ik had liever gehoord : die niet zo raar.. helemaal niet nodig, maaaaaar als jij dat wil :55:

Maar nee, hij kwam al direct met de Sport & Fitness Magazine aangerend en zei : oooh zo en zo is wel mooi dan hè! :42:

Pfftt.. dus toen heb ik mezelf nog even wijsgemaakt : ophoepelen met die onzin, ik ben hoe ik ben, die borsten horen bij mij.. zo erg is het nu ook weer niet. :97:

Maar ik kwam toch echt tot de conclusie dat ik ze onuitstaanbaar vond, en ongeacht wat mijn husb vond : IK wilde er vanaf, IK had er genoeg van en Ik wilde me gewoon niet meer irriteren aan die flappers.

En toen heb ik heel snel gebeld voor een consult en direct mijn operatiedatum vast laten leggen :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik simpelweg een hekel aan ze heb..

als ik naar beneden kijk krijg ik een verdrietig onbestemd geoel,

staat erg dramatisch maar mooier kan ik het niet maken.

Ik heb zo hekel aan ze dat het mij in mijn dagelijke leven belemmerd..

verhaal komt goed overeen met piepke,

licht uit, voor schamen etc etc.

En na de 4 en ellendig lang borstvoeding is het klaar!

Nu kom ik aan de buurt, ik wil tieten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb t laten doen omdat ik een aanleg stoornis heb ik had borsten van een meisje van 11 jaar en het zou ook niet meer gaan groeien ik voelde mij daardoor heel erg onzeker en heb t dus ook vergoed gekregen. Ik ben nu 2.5 week geleden geopereerd en ik ben zo blij echt geweldig :) want nu ben ik compleet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog iemand die elke dag sport en baalde van de slappe borsten/buik. Lipo stond eigenlijk bovenaan mijn verlanglijstje maar mijn man kwam met het idee ook gelijk een bv te laten doen, waar ik eigenlijk zelf nooit zo over na had gedacht. Maar wat ben ik blij met het resultaat, zeg! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nooit 'goed voorzien' geweest, maar mijn borsten waren stevig en pasten bij mijn figuur.

Tijdens mijn zwangerschap ben ik van een B cupje naar een (helemaal op't einde) F cup gegaan. Da's een gigantisch verschil.

Na mijn bevalling, intussen 3,5 jaar geleden, is dat een lege C geworden.

Ik twijfelde ook enorm, onder andere door de prijs, maar ook omdat ik inderdaad ook een helse schrik heb voor operaties. Vooral dan de narcose.. De vorige keer (en dat was ook ineens de eerste keer) dat ik in slaap werd gedaan, hadden ze door mijn ader geprikt, waardoor ik dus helemaal niet slaperig werd. Ik zag de film Awake al zo met mij gebeuren :4:

Intussen is het financieel mogelijk en heb ik, samen met mijn vriend, de knoop doorgehakt. Die angst voor narcose blijft, maar ik wil me terug goed in mijn vel voelen. Hier gaat ook altijd het licht uit bij vrijpartijen, en ik kan er echt niet tegen als mijn vriend mijn 'lege' borsten vastneemt.

Ik weet dat ik dit niet hoef te doen van hem, maar hij is er ook niet tegen.. Maar ik doe dit voor mezelf, en niet voor een ander.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook na twee zwangerschappen was er weinig van over en ik had ook de pech dat een borst helemaal terug is gegaan na een cup A !! en de andere borst is een C gebleven wel een hangende C. Het is gewoon verschrikkelijk, vriendinnen schrikken gewoon als ik het laat zien en snappen dan ook gelijk waarom ik een borstvergroting wil. Ik wil gewoon heel erg graag gelijke borsten zodat ik ook normale bhs aankan zonder dat je aan de ene kant een vulling erbij moet doen . Ik moet het zelf betalen omdat het verschil 1,5 cupmaat is en je krijgt pas een vergoeding bij 2 cupmaat verschil, gaat helemaal nergens over want ik praktijk is het wel degelijk 2 maat verschil aangezien ik aan ene kant een cup A moet aandoen en aan de andere kant een cup C.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik omdat ik niet tevreden ben met mijn borsten,te weinig vulling boven. En ze zijn mij gewoon te klein.

En doordat er niet veel vulling boven zit kan je bij mij vaak mijn bh's enzo in kijken. Dus kan nooit leuke uitgesneden tops aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mij dezelfde reden als Luci, maar moet ik alleen nog een afspraak maken voor de operatie:)

Kleding staat gewoon wat minder mooi, en in een bikini ben ik helemaal plat dan valt het beetje borst dat ik heb weg in de bikini, niets geen decolote of welving van de borst. en dat wijken van die BH's!! afschuwelijk! als ik buk moet ik altijd oppassen dat niemand mijn bh in kijkt:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 keer borstvoeding gegeven vrij lang en daarna was de grote volume eruit,dat vond ik zooooo zonde,want ze waren mooi(cup C)

Heb daar nog jaren mee gelopen,en toen werd de drang steeds groter eigenlijk om een bv te laten uitvoeren.

Mn man heeft uiteindelijk zelf een consult geregeld omdat ik er zo vaak over zeurde....... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey de eerste keer was ik 10 kg af en van een grote B nr een kleine A...en nu want mijn prothesen 13 j oud zyn...2kuds gehad twee maal borstvoeding gegeven...afgevallen en zichtbare prothesen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhh beetje dezelfde reden als iedereen hier geloof ik. :P Alleen een andere oorzaak. Ik heb een genetische afwijking waardoor ik geen oestrogeen aanmaak en dus ook geen borstvorming heb, ook niet na behandeling met hormonen (ja, 80AAA). En tja zonder oestrogeen ook geen borsten he. :rolleyes: Krijg het als het goed is wel vergoed omdat ik een aandoening heb, maar dat is nog een hele procedure en tegenwoordig is het ook allemaal niet meer zo makkelijk. Maar volgens m'n arts heb ik er recht op dus heb wel goeie hoop.

En de reden is gewoon heel eenvoudig: het past niet bij mijn lichaam, totaal niet. -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 17 jaar en ik vind dat je als je jong bent moet kunnen pronken met je body (op strand enzo)

Ik ben eigenlijk best wel tevreden met mezelf, slanke benen, platte buik (maat 34) maar omdat ik zo mager ben heb ik ook geen borsten (nog geen A cup) ik schaam me daar enorm om en ben zo onzeker. Al sinds mijn 14 jaar zeg ik... Later doe ik een borstvergroting. Ik ben nu (zoals ik al vermelde) 17 jaar oud en ben op consultatie geweest bij dr Verdonck. Het staat vast, wanneer ik 18 ben heb ik nieuwe boobies! De gedachten alleen al maken mij zooooo gelukkig, ik wil me eindelijk écht mooi en zeker voelen in bikini. Ik krijg redelijk wat aandacht van jongens maar denk dan verder.. Aj ik ga daar best niet op in, want moest ik met DIT lichaam me ooit bloot geven... it's impossible!

Hopelijk veranderd dat xD !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond met eigen borsten wel mooi maar net te klein naar mijn zin en kon daardoor ook nooit een mooie decolleté aantrekken omdat er dan niets te zien was.. Maar nu zal dat wel anders zijn ;) en in bikini ga ik me ook veel beter voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde verhaal als bijna iedereen. 30 kg bijgekomen tijdens de zwangerschap, daarna vrij snel 35 kg afgevallen, van een normale b cup naar een lege b cup model pickwick na gebruik. Altijd tegen mezelf gezegd dat dat erbij hoorde en dat mooie borsten niet het belangrijkste zijn in het leven. Ik ben echt traumatisch bang voor het ziekenhuis.

Toen ik als single moeder weer ging daten was mijn zelfvertrouwen nul. Toen ik een vriend kreeg sliep ik standaard met een stevige voorgevulde tc wow aan, totdat ik merkte dat wanneer ik op mijn zij ging liggen het evengoed niet om aan te zien was, vanaf dat moment alleen nog met piama aan geslapen. Vorig jaar zomer een kei dure calvin klein bikini gekocht die echt super voorgevormd was, daarin nog een paar kipfiletjes laten vastnaaien, t zag geweldig uit.... Totdat ik het water inging en de bikinitop in natte vorm zo zwaar bleek dat hij afhong...nog zo geschaamd...

Nu heb ik een triangel bikini gekocht, zo weinig stof aan dat t amper n bikini mag heten.. Maar het voelt geweldig!!!! En het ziet nog beter uit!!

Mijn bv kostte 2600€ maar het zelfvertrouwen dat ik nu heb is onbetaalbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, wat ben ik blij met jullie eerlijke reacties! Het is zo herkenbaar! Als ik jullie reacties allemaal zo lees heeft het mij weer gesterkt in mijn overtuiging dat ik ook helemaal tevreden over mijn lichaam mag zijn met nieuwe boobies, in plaats van helemaal tevreden met uitzondering van boobies die niet meer zijn wat ze waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben meestal best tevreden met m'n borsten omdat ik altijd push up draag , als ik dan naar beneden kijk denk ik ach ziet er best leuk uit .... Tot savonds m'n bh uit gaat of n sport bh aan moet , dan lijk ik helemaal plat en word er doodziek van dat geen bikini me mooi staat , zelfs n à cup deukt van boven nog in als ik ertegen aan stoot ! Wil ook wel eens zonder push up n leuk decolleté , vandaar 17 april m'n inmiddels 3e consult .

Vorig jaar ookal 2 gehad omat ik toch nog teveel twijfelde en ook bang ben voor de narcose en vooral ook voor t resultaat ... Straks gaat er iets mis maar dat zal ook iedereen wel hebben denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn reden : vanaf mijn 13 heb ik een aa/a cup gehad en dat heb ik altijd al niet fijn gevonden, zeker omdat ik ook niet graatmager was.. dan had het er nog wel goed in verhouding uit gezien.. toch heb ik het altijd wel redelijk geacepteerd en heb ik in verleden veel bhs gedragen met geldvulling of met kipfiletjes.. maar daar krijg je ook geen decollete mee natuurlijk en in het zwembad kon ik die ook niet dragen omdat tijdens het zwemmen ze er uit vielen.. afijn, na 2 zwangerschappen waarvan de oudste een jaar borstvoeding heeft gehad en ik 18 kilo ben afgevallen heb ik een buikwandcorrectie gehad omdat ik behoorlijk overschot aan vel had.. eindelijk sinds jaaaaaaaren had ik weer een mooi maatje (maat 36/38) en voorheen altijd maat 42. ik was zo blij met mijn nieuwe figuur en ben toen aan het shoppen gegaan.. eindelijk leuke kleren.. tot dat ik de hunkermoller in liep voor een paar nieuwe bh's want ja die waren ook te groot geworden.. kwam ik er achter dat zelfs de kleinste bh's mij nog te groot waren.. een aa kon ik net aan.. toen heb ik de knoop doorgehakt om toch voor bv te gaan! die bv is de slagroom op de taart van mijn nieuwe lichaam. ik voel me nu weer helemaal lekker en sexy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd gewacht op borsten ..... zijn altijd een kleine b gebleven! Na twee zwangerschappen en borstvoeding nog kleiner en slapper geworden!! Elke zomer strijd, niet willen zwemmen, niet in bikini durven, geen (echt) leuke kleding aan kunnen ....en etc. Kleine twee maanden terug in eens de knoop door gehakt of nog langer ongelukkig blijven en balen van mijn lichaam of boobies kopen!

Het enigste waar ik tot nu toe spijt van heb is dat ik het niet eerder heb gedaan!

Laat de zomer maar komen!! Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb de knoop doorgehakt omdat ik mezelf niet vrouwelijk vind. In de slaapkamer wordt het steeds erger, als mijn vriend eraan zit verstijf ik, omdat ik dan kijk hoe hij reageert. Hij reageert echter niet. Ik ben dan gelijk uit mn concentratie. Ik wil niet meer bang zijn dat er een kipfiletje mn truitje uitvliegt..... Helaas n x gebeurt tijdens t uitgaan-:(.... Ik wil er ook eens leuk uitzien in n strak truitje. Ik weet geneens welk bh maat ik heb. Vroeger kocht ik 75b, nu 2 kiddies verder. Mijn lichaam is ok, een net buikje, slank, volle billen en volle benen. Maar niets aan mn voorgevel. Ik schaam me hartstikke kapot. En dan ook nog die xxxl bh's. Heb een aantal overlijdingen gehad, waarbij 1 van een meid van 31. En toen dacht ik bij mezelf" leven is kort, ik laat het doen. En toen meteen alles geregeld. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.