Ga naar inhoud

Debbyxxx24: 3 april 2013: Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Vandaag 03 april was het dan zover half 11 moest ik bij Boerhaave kliniek in Amsterdam zijn en 11 uur werd ik geopereerd.

Wat het ging het ongelooflijk snel eigenlijk :)

Na het wachten in de wachtkamer werd ik door een verpleegster meegenomen naar de afdeling waar alle bedden stonden en meteen kon ik mezelf in een blauw jurkje hijsen en nam ik plaats in het bed.

Dr.Verweij kwam binnen en tekende nog op mijn borsten (staand) waar het allemaal moest gebeuren ;)
Hierna nam ik afscheid van me vriend en liep ik de ok binnen.
Een koude steriele kamer waarin het midden een soort van bed stond met uitstekels waar je armen konden rusten.

De anesthesist pakte gelijk een warm dekentje en sloot in het infuus halen een andere zuster plakte stickers op zodat mijn ademhaling goed te controleren was. Alles hield ik in de gaten en mijn ademhaling was prima ik glimlachte naar al het personeel want hier was ik aan toe voelde ik, ik had wel wat zenuwen maar gezonde zenuwen en maakte me niet gek.

Toen vertelde ze me dat ik een de narcose toegediend kreeg via een zuurstofmasker en weg was ik,

Heerlijk had ik geslapen en werd wakker op de afdeling in een lekker warm bed.
Toen ik bij kwam belde de zuster gelijk mijn vriend en gaf de telefoon aan mij zodat ik zelf kon vertellen datik weer bij was.

Ik voelde me totaal niet misselijk en toen de zuster vroeg of ik honger had wilde ik zeker wel een broodje.

Een lekker bruin broodje in stukjes gesneden met kaas en tomaat en lekkere warme kop thee heerlijk deed me echt goed want ik had het nogal koud. Toen we hoorden dat ik naar huis mocht heeft me vriend me geholpen met aankleden want bij het bewegen van de armen voel je wel spierpijn.

Bij mijn is de prothese van 300cc voor de spier geplaatst en heb gekozen voor een druppelvormige prothese omdat ik wil dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet. Ben van een 75a naar 75c gegaan.

De reden waarom ik voor Boerhaave kliniek heb gekozen is omdat een collega van mij er al was geweest en op internet las ik ook goede recensies over Dr, Verweij,

Deze man is namelijk de man die heel veel informatie heeft opgedaan en toegelicht over de PIP implantaten

Dit is te zien op zijn site http://www.esthegi.nl/nl/meer-informatie/media-televisie/

Ook deed het er voor mij aan toe dat Dr. Verwij 500 borstvergrotingen op jaarbasis doet.

Ook beviel het mij dat je meteen een sportbeha aan mag en totaal geen verband.
Ook word hier gekozen voor oplosbare hechtingen en is de littekencreme inbegrepen bij de prijs.

Boerhaave kliniek kan ik zeker mensen aanraden je word er keurig ontvangen en alle zusters en de anesthesist waren erg aardig.

Kortom het is allemaal goed geregeld!

Nu is het moment van herstellen de pijn valt mee als ik een goede houding zit of lig.

Een week heb ik vrij genomen van me werk, dit omdat dit het beste is voor het herstel.

Ook moet je weten dat je niet verzekerd ben in het verkeer met hechtingen.


Zojuist heb ik even gekeken maar voelde me meteen duizelig worden zonder beha.
Aan de voorkant dacht ik valt mee maar aan de zijkant kon ik de vergroting goed zien alles staat strak en hoog.
Dit zal wel weken duren voordat dit in een redelijk normale positie staat, hahaha.

Het slapen zal op de rug moeten want kan echt niet op mijn zij nu liggen veels te pijnlijk.

6 weken moet ik de sportbeha dragen.

Zoals ik me nu voel voel ik me aardig als ik voornamelijk stil zit en even loop maar het opstaan valt nog niet mee maar op na de volgende dag wie weet hoe het dan gaat.
Ik hou jullie op de hoogte!

Ciaco Ciao!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey gefeliciteerd nog met je nieuwe boobs! ik ben zelf 19 maart geopereerd door van der weij in boerhaave kliniek.

heb er ook al een buikwandcorrectie gehad ben er erg tevreden over en aardige man ook he ik heb trouwens ook 300 cc voor de spier maar dan ronde vormen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.