Ga naar inhoud

maysooon : 9 april 2013 : Dr. Corion : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi iedereen,

( Heel even snel voorstellen ) Ik ben 19 jaar oud, heeeel erg ontevreden met mijn borsten kwa vorm en maat 'B cup' Heb het liefst dat me vriend niet aan me borsten zit of zelfs helemaal me bh niet uit doet. Zit er al heel erg lang mee en ben daarom super blij dat ik eindelijk mooie borsten krijg.

Het is zover, gister mijn tweede consult gehad bij Bergman Clinics bij dokter Corion.

Na nog een lang consult te hebben gehad en veel te hebben gevraagd en gepast zijn we er toch uitgekomen.

Ik kon kiezen tussen de 280 en 310 cc. Het word de 310 cc, hij zegt dat het niet heel veel scheelt maar een mooie C kleine D cup kan worden ( wat ik het liefst wil ) Ik heb gekozen voor het merk Natrelle ipv eurosiliconen.

Dan had ik de keuze voor rond of anatomisch, die keuze was snel gemaakt het word rond moderate plus profile.

High profile was ik ook over aan het twijfelen, maar zag te veel foto's en reacties waarbij de borsten maar niet wouden zakken en ze dus super hoog zaten. Dat verschilt natuurlijk per persoon maar het maakte me eerlijk gezegd een beetje bang.

De protheses worden Dual-plane gezet. auww! ze gaan dus echt in me spier snijden. Maargoed, als ik het goed heb begrepen is dat wel het mooiste resultaat! En daar gaat het natuurlijk om.

Operatie is over 6 dagen, 9 april.

Ronde protheses

Moderate plus profile

310 cc

Dual Plane methode

Ik zal als de operatie er op zit, foto's erbij doen.

Ik kan niet wachten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat verbaasde mij ook, hoe snel het gaat! Maar de zenuwen zijn er nog steeds hoor! , heb ik wel de goeie keuze gemaakt... de goeie grote enzovoort.. ik hoop het wel, en dat het allemaal mooi word. heb nou niet de beste borsten om mee te beginnen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het, lief van je. En diesel ik zie dat jij high profile heb gekozen en daarna nog en keer extra high, ik heb nu gekozen voor moderate profile omdat ik foto's heb gezien van high profile die echt heel hoog zaten. hoezo heb jij hiervoor gekozen? Begin nu steeds meer te twijfelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de high profile had ik na 1 jaar alweer platte borsten, dus de protectie was helemaal weg, toen ben ik terug gegaan en toen zei mijn PC dat extra high profile beter zou zijn (wil niet zeggen dat ze hoger komen, maar meer voor uit) Dus toen weer onder het mes gegaan (helaas) maar ik kreeg het voor de helft van het geld, maarja, al met al ruim 6000 euro kwijt in 1 jaar tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maysoon, Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! :101:

Hoe is het gegaan, viel het allemaal een klein beetje mee?

Heb je uiteindelijk gewoon de moderate profile aangehouden ?

Niet ziek geweest enzo van de narcose ?

Rustig aan en een goed hersel :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjullie wel!, zo als jullie zien moet er nog wel het 1 en ander gebeuren voordat ze helemaal goed zijn 'hoop ik athans'

Had nergens last van toen ik uit de narcose kwam, heb vannacht alleen super slecht geslapen. heel veel pijn en heel onrustig ( ben ook geen rug slaper ) hopen dat vandaag weer wat beter gaat.

Zal volgende week weer een paar nieuwe foto's erop zetten, misschien zien we al een beetje verschil :D

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi maysooon,

Gisteren ook geopereerd en ervaar hetzelfde als jij, ik twijfel namelijk ook enorm. Eerlijk gezegd moet ik mijn bh nog uit doen om te kijken maar ben toch een beetje chicken hahaha. Straks toch maar even kijken. Ik heb zelf 335cc met high profiel, dit was beter na twee keer borstvoeding te hebben gegeven.

In tegenstelling tot jou, is het met mij vannacht goed gegaan alleen vervelend om in 1 houding te moeten blijven liggen. En verder gaat het ook oké, hoop dat we snel herstellen en toch mooie borsten krijge, daar gingen we tenslotte voor.

Kan jij mij vertellen hoe ik bij de operatieverslagen kan komen zodat ik die van mij kan schrijven.

Groetjes,

Pam0123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.