Ga naar inhoud

Moira: 3 april 2013: Dr van der Weij: Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik ben dinsdag geopereerd en keek ook heel erg op tegen narcose! Het gevoel van onmacht stond me niet aan! Maar ik heb daar echt van genoten! Het enige wat je voelt is dat je in slaap valt en super lekker wakker word!! Echt heerlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leeftjid: 21

lengte: 1,74

gewicht: 56,8

maat voor operatie: ong 75 A

implants: 300cc, boven de spier, anatomisch

maat na de operatie: Mijn sportbh is 75 C maar zit wat strak.

Dag van de operatie

Ik ben gister laat in de middag geopereerd, had hier bewust voor gekozen zodat ik 's avonds direct kon slapen en een beetje in een ritme bleef.

Om 15:25 kwam ik aan in de kliniek en werd bijna direct gehaald door een zuster. Mijn vriend en een vriend die mee waren zouden gebeld worden als ik wakker zou zijn.

De zuster begeleidde me naar een kamer met een bed. Naast mij lag een vrouw te herstellen van haar operatie en toen werd het opeens allemaal zo echt. De zuster hielp mij in mijn operatiejurkje en ik mocht mijn ondergoed aanhouden.

Ik moest nog even wachten dus kreeg wat tijdschriften te lezen.

tip: neem een boek,sudoku je telefoon mee voor als je nog even moet wachten.

Daarna kwam dr van der Weij aftekenen en vervolgens werd ik door de anesthesioloog naar de operatiekamer begeleid. Ik vond het heel prettig dat alles zo snel ging en dat ik niet nog meer tijd had om zenuwachtig te zijn.

In de operatiekamer werd mij verteld wat er ging gebeuren en mocht ik gaan liggen op de operatietafel.

Iedereen was super vriendelijk en beantwoorde al mijn logische vragen wat mij erg gerust stelde.

Vlak voordat ik het narcose middel kreeg raakte ik een beetje in paniek, toen ik vroeg of dat gevaarlijk was en het antwoord nee was werd ik rustiger. Vooraf was ik heel erg bang voor de narcose maar dit viel heel erg mee.

tip: denk aan leuke dingen voordat je in slaapt.

Ik werd wakker op de uitslaapkamer en was mij er bewust van waar ik was maar zo slaperig dat het allemaal geen probleem was om daar te zijn. Voor de operatie moest mijn tongpiercing eruit en kennelijk heb ik die er met mijn slaperige hoofd er samen met de verpleegster erin gedaan. Mijn vriend en vriend hebben heel erg om mij gelachen omdat ik maar bleef spieken naar mijn nieuwe borsten en steeds fluisterde: 'ik zie geen verschil! ze hebben niks gedaan'.

Toen ik wat meer bij was gekomen zag ik gelukkig wel degelijk een verschil.

tip: als je naar de kliniek gaat, doe geen bh aan (niet nodig) en een makkelijk openend vest en een losse sportbroek,

Toen ik helemaal wakker was mocht ik naar huis waar ik nog wat heb gekletst en gegeten met mijn vriend en m'n buren. Ik voelde me eigenlijk best prima!

Avond na de operatie
Was een hel, ik heb slecht geslapen door de pijn maar ook doordat ik nooit op mijn rug slaap. Gelukkig heeft mijn lieve vriend mij door de nacht geholpen.

Vanavond ga ik wel op de bank slapen zodat ik er via de zijkant uit kan komen. (mijn bed moet via de achterkant ingeklommen worden)

Dag na de operatie

Ik ben normale tijd wakker geworden en de pijn is nu een stuk afgenomen. Wel heb ik het gevoel dat mijn sportbh heel erg onder de borst zit.

Mijn borsten zien er tot nu toe super uit, voor de operatie twijfelde ik of ik ze wel groot genoeg zou vinden maar ik vind ze (de grootte die ik zie door mijn sportbh) geweldig! Ik hoop dat ze niet veel slinken als de zwelling eraf is.

Ze voelen wel heel raar aan en als ik er naar kijk denk ik steeds dat ik een dikke vulling bh aanheb. Heel onwerkelijk.

Zo meteen ga ik proberen met behulp van mijn vriend te douchen en ga ik even kijken in de spiegel hoe het er nu zonder sport bh uit ziet.

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Diesel :54: .

Mijn borststreek doet best pijn. Ik mag elke 4 uur twee paracetamol nemen en dat helpt wel. Ik heb een verslagje geschreven van mijn verhaal tot nu toe als je het leuk vind om te lezen.

Het is wel een beetje onsamenhangend, als ik wat minder wazig ben zal ik dat aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelooflijk he hoe snel het kan gaan!

Ik had na de operatie ook niet veel pijn maar later in de avond wel en vannacht en vanmorgen was ook zeker pijnlijk.
Gewoon paracetamol blijven slikken dan is het wel te doen.

Denk dat ik vanavond nog eens ga kijken hoe het er nu uitziet want gisteravond deed ik de sportbeha uit en toen begon ik draaierig te worden. Maar ik dacht precies hetzelfde toen ik bij kwam van huh ze hebben niks gedaan hahahah.

Zag wel aan me borsten dat ze wat meer aan de zijkanten zitten maar heb gelezen dat dat aardig bijtrekt, I hope so tenminste voor de rest zag het er goed uit ik zag al wel een bloeduitstorting (kleine)

Sterkte en heel veel beterschap!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat jij ook dacht dat ze niets hadden gedaan. Zie je nu wel verschil als je ligt? Succes met bh uittrekken ik ga dat vanavond ook proberen. Ben al heel misselijk als ik sta dus ga wel voorzichtig aan doen!

Heb je al durven douchen?

Ook veel sterkte en beterschap!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 2 weken terug door dr vd weij geopereerd ik had ook weinig pijn ben diezelfde avond nog op visite geweest.

ik heb ook 300 cc gekregen voor de spier maar dan rond. ik ben al eens eerder door vd weij geopereerd (buikwandcorrectie) ik vinde boerhaave kliniek een goede kliniek en idd erg aardige mensen!

suc6 met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.