Ga naar inhoud

Afspraak anestesist.. wat te verwachten?


Gast Olivia23

Aanbevolen berichten

Gast liesje83

Ik kreeg een uitleg over de narcose zelf en hij nam toen de vragenlijst die ik eerder had ingevuld met me door. Daarnaast was er ruimte vragen te stellen. Ik zag voor de operatie enorm op tegen de narcose maar na mijn gesprek met de anesthesist was dat gelijk over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

Ok dat klinkt allemaal prima. Misschien een stomme vraag.. maar hoe werkt een narcose precies? Ik vind het nl ook erg eng klinken maar volgens mij valt het wel mee als ik jullie mag geloven haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was het zo, ze deden een infuus in mn hand, en daar spuiten ze het narcosemiddel in, en binnen 3 tellen val je in slaap.

Eigenlijk is het helemaal niet eng, alleen heeft bijna iedereen (ook ik) angst ervoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Olivia23

Ik had vandaag mijn afspraak, en die is helaas niet helemaal goed gegaan. De anestesist hoorde een flinke ruis bij mijn hart en wil dat ik een echo van mijn hart laat maken voor de operatie (die over 10 dagen is). Ik ben er erg van geschrokken.. Morgen direct naar de huisarts en hopelijk verwijst hij me dezelfde dag nog door voor een echo in het ziekenhuis. Andere meiden die ditzelfde hebben gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

Bij de dokter geweest en donderdag een afspraak bij een cardiologencentrum om te checken of alles ok is.. pffff de spanning voor de bv is omgegaan in zenuwen voor mijn hart. Hoop dat alles ok is en ik weer lekker kan gaan uitkijken naar mijn bv :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och jeetje,nou zo zie je maar zon afspraak is nooit voor nix!

Snap dat je nu in de zenuwen zit maar aan de andere kant fijn dat ze het nu vinden dan dat je er jaren mee had rondgelopen.

Hoop dat je toch snel je bv krijgt..........stekte xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Olivia23

Thanks Vlinder en Piepke! Hopelijk is het onschuldig en kan mijn bv volgende week gewoon doorgaan.. ben al zo lang aan het aftellen hahaha zou echt balen als het niet doorgaat! Maargoed gezondheid boven alles :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al maar goed dat hij dit allemaal op voorhand heeft gecontroleerd he.. Bij mij was het eig op de dag allemaal rap rap en ik heb juist de anesthesist gezien toen hij me inslaap deed en 2sec na de operatie om te vragen of ik goed wakker was x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.