Ga naar inhoud

Wimperextensions


Gast Jillz

Aanbevolen berichten

Wie weet of je wimperextensions eraf moet voor een borstvergroting ?

Hallo Jillz,

Toevallig heb ik mijn eigen salon in kunst nagels en wimperextensions en regelmatig moet ik de wimpers er af halen voor zo'n operatie. Ikzelf heb ze er ook bij mezelf af moeten halen.

Mijn arts wilde het gewoon helemaal make-up loos. Maar....Dit verschilt per arts/kliniek.

Ik zou dus even bellen naar de kliniek toe.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreemd! Toen ik geopereerd werd had ik gewoon een kohl-lijntje om mijn ogen, en ik geloof zelfs ook lippenstift op. Geen haan die er naar kraaide, en alles is goed gekomen.

Waarom zouden sommige klinieken dan de wimpers verwijderd willen zien? Als het een neuscorrectie o.i.d. zou betreffen begreep ik dat nog wel, maar een borstoperatie...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vreemd! Toen ik geopereerd werd had ik gewoon een kohl-lijntje om mijn ogen, en ik geloof zelfs ook lippenstift op. Geen haan die er naar kraaide, en alles is goed gekomen.

Waarom zouden sommige klinieken dan de wimpers verwijderd willen zien? Als het een neuscorrectie o.i.d. zou betreffen begreep ik dat nog wel, maar een borstoperatie...?

Tja, Francien.. Lastig te zeggen.. Misschien hoort dat bij de manier van werken. Ik had lippenstift op en mocht dat er gewoon afhalen.. Mijn gelnagels, wimperextensions etc. had ik al af..

Geen idee waarom dat dus is. En ik weet ook dat niet iedere kliniek er hetzelfde over denkt. Bij de 1 wel en bij de ander niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien plakken sommige klinieken de oogleden dicht tijdens de narcose?

Maar gelnagels dan? Mijn horloge en ketting heb ik wel thuis gelaten. Maar mijn lippenstift en ooglijntje mochten gewoon op blijven hahaha, misschien viel het gewoon ook helemaal niet op!

Ik weet het echt niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelnagels heeft te maken met de saturatiemeter (om het zuurstofgehalte in je bloed te meten) die tijdens de operatie op je vingertop gezet wordt. Al doen sommige anesthesisten dat ook gewoon op de oorlel of 'dwars' op de vinger.

Wimpers heeft volgens mij idd te maken met dichtplakken van de ogen.

Als het niet te lastig is, zou ik ze eraf laten halen, je kunt ze erna toch weer laten aanbrengen? (of is dat erg duur?)

Ik vraag me dat trouwens al een tijdje af he, die wimperextensions.... is dat mooi? (en ook belangrijk; wa kost da?)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelnagels heeft te maken met de saturatiemeter (om het zuurstofgehalte in je bloed te meten) die tijdens de operatie op je vingertop gezet wordt. Al doen sommige anesthesisten dat ook gewoon op de oorlel of 'dwars' op de vinger.

Wimpers heeft volgens mij idd te maken met dichtplakken van de ogen.

Als het niet te lastig is, zou ik ze eraf laten halen, je kunt ze erna toch weer laten aanbrengen? (of is dat erg duur?)

Ik vraag me dat trouwens al een tijdje af he, die wimperextensions.... is dat mooi? (en ook belangrijk; wa kost da?)

groetjes!

Hallo Mara,

In principe zou Jillz het er af kunnen laten halen. Dit is heel gemakkelijk. Alleen moet ze dan wel weer een nieuwe set laten zetten. Echter spreek ik vaak iets af met de klanten van mij die dit ook hebben..Dan hoeven ze bij mij niet een nieuw prijs te betalen.

En jaaaaaaaaaaaa...Het is super mooi! Heb er niet voor niets zoveel vraag naar in mijn salon.

De prijzen liggen tussen de 40 - 130 euro. Ligt er aan in welke stad je woont :)

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Kelly, 130euro! Echt waar? Hoe lang blijft zoiets zitten dan? Ik heb zelf vroeger lange wimpers gehad, maar de laatste tijd is er maar weinig van over. Aan de linkerkant zijn door gebruik van wimpertang een hele rij wimpers afgebroken op zo'n 2mm. Echt zo balen :( Dus ik zou het een mooie oplossing vinden, maar dan moet het wel flink lang blijven zitten, een beetje natuurlijk lijken (ik vind van die mega-nepwimpers niet mooi, te overdreven) en niet ál te duur zijn. Nieuwe tieten zijn al duur genoeg :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik kwam deze topic tegen toen ik op Google intypte :wimperextension mag je die oplaten tijdens de operatie ?"

Vandaag gebeld en bij mij mag het gelukkig.

Ik word in december geopereerd en vond het fijn om het ervoor te doen zodat ik naar de operatie geen mascara op hoef te doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.