Ga naar inhoud

LoveStits : 29 oktober 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Eerste nacht is goed gegaan. Gisteren om half 11 laatste diclofenac ingenomen en in slaap gevallen en om half 7 werd ik wakker.

Pijn valt me gelukkig ook mee. Vond alleen verschrikkelijk om op mn rug te moeten slapen.

En alles voelt nu nog strakker dan gister maar heb wel gevoel in borsten terug. Rechts meer dan links.

Alleen uit bed komen heb ik ook best last mee. Weet niet of dat echt niet lukt of omdat ik het zelf nog een beetje eng vind.

Had gister zo'n honger de hele dag haha. En lust nu ook wel weer wat dus maar even mn vriend wakker maken.

Maar voor nu lekker in mn bed blijven en me laten verzorgen. Dat is ook heerlijk hoor haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goed om te horen ! Gelukkig valt alles een beetje mee .

Laat je maar lekker verwennen en laat je ook nog even helpen om uit bed te komen , als dit

nog even niet gaat niet zelf gaan stuntelen hoor .

Beterschap !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Caro!

Het valt me allemaal erg mee behalve het uit bed komen maar heb gelukkig veel Hulp om me heen.

Nee zelf stuntelen doen we niet aan hier haha. Is pas 2e dag PO en wil graag rustig aan doen.

Mn huid staat wel ontzettend strak...

Maar neem alles voor lief.

I GOT BOOBIESS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.