Ga naar inhoud

LoveStits : 29 oktober 2014 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal!

Ik ben Chanel en al een tijdje zit het in mijn hoofd om een borstvergroting te laten doen. Ik ben via Google hierheen gekomen voor de ervaringen en lees dus nu eigenlijk een beetje mee met jullie verhalen.

Ik ben zelf 1.60 en 56kg en heb nu a70 :(

Maar daar gaat snel verandering in komen hihi.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Ik ben dan eindelijk op consult geweest. Wel al een week geleden. Had laatst heel verhaal getypt en toen was t ineens verdwenen. Zit ook voornamelijk op mn mobiel dus vandaar misschien.

Ik ben bij dr Koeijers geweest in kliniek amstelveen. Ik vond het een hele leuke man en nam veel tijd voor me. Hij adviseerde anatomisc en tussen de 300 en 400 cc. Dat bepaalt hij tijdens de operatie wat er in past.

Ik heb echter wel gekozen voor rond wat ook kon. Simpelweg omdat ik dat mooier vind.

29 oktober is de grote dag. Gis ter het geld over gemaakt dus geen weg meer terug haha.

Moet zeggen dat ik het erg spannend vind allemaal maar ik kan niet wach ten tot ik eindelijk een gevulde bh zal hebben en bikini's kan kopen.

Groetjes Chanel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Laurakrijgtboobies

Ik ben dan eindelijk op consult geweest. Wel al een week geleden. Had laatst heel verhaal getypt en toen was t ineens verdwenen. Zit ook voornamelijk op mn mobiel dus vandaar misschien.

Ik ben bij dr Koeijers geweest in kliniek amstelveen. Ik vond het een hele leuke man en nam veel tijd voor me. Hij adviseerde anatomisc en tussen de 300 en 400 cc. Dat bepaalt hij tijdens de operatie wat er in past.

Ik heb echter wel gekozen voor rond wat ook kon. Simpelweg omdat ik dat mooier vind.

29 oktober is de grote dag. Gis ter het geld over gemaakt dus geen weg meer terug haha.

Moet zeggen dat ik het erg spannend vind allemaal maar ik kan niet wach ten tot ik eindelijk een gevulde bh zal hebben en bikini's kan kopen.

Groetjes Chanel

Vito adviseerde mij ook anatomisch maar ik heb ook gekozen voor rond. Wordt vast harstikke mooi bij je! Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is ook anatomisch geadviseerd en ik wil later rond gewoon omdat ik dan denk dat de borsten beter naar elkaar komen dan nu. Kijk maar bij mijn fotos ze zijn wel mooi natuurlijk maar niet groot en rond. Dat had ik ook niet gezegt omdat ik voor natuurlijk wilde gaan maar nu heb ik daar wel spijt van maar niet zo erg dat ik meteen een nieuwe operatie wil misschien over 5a10 jaar weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank j best boobie voor de aanpassing. Jaa is ontzettend leuk om af te tellen tot mn dag!

@Lesley

Ik had inderdaad al wat gespiekt bij jen en vind je borsten erg mooi. Ik vind zelf ronde erg mooi.

Ben zo benieuwd naar het eind resultaat

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou daar gaan we dan.

Ik werd vanmorgen wakker en was eventjes heel nerveus mar tegen de tijd dat ik in de kliniek aankwam was het helemaal weg.

Kwam NothingMuch ook nog tegen haha. Hadden al contact gehad ervoor dus was leuk iemand erbij te hebben.

Ik werd naar boven gebracht en koeijers kwam even aftekenen en mocht vrij snel mee naar de OK. Ik vond de narcose eng maar viel me zo erg mee!!

Eenmaal wakker kwam NothingMuch net terug uit de OK en hebben we even gegluurd bij elkaar haha. Werd om 12 uur wakker en iets na 13 ging ik weer naar huis.

Ik heb vooral aan mn linkerkant pijn momenteel maar verder valt het mu nog mee ( even afkloppen haha )

Voor wat ik nu kan zien vind ik het prachtig. Mijn eigen borsten maar dan voller. Veel voller

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superdepupper!!!

Raar he om jezelf te zien met borsten...weet ik nog van men eerste bv...ik geloofde het maar niet...:-)

Maar hey...je hebt ze....je hebt ze echt!!!! Hahaha:-)

Nu goed herstellen...je houden aan wat je pc je zei...

Heb je al foto's genomen...ben benieuwd...

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.