Ga naar inhoud

Slapen op de buik na BV


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

Ik ben een buikslaper, en dat voelt door mijn huidige cup A gewoon hetzelfde als op mijn rug slapen. Er zit niks 'in de weg' zeg maar. Nu word ik deze maand geopereerd en ik begrijp dat je de eerste maanden na de vergroting niet eens op je buik durft te gaan liggen, maar hoe hebben jullie dit ervaren na die herstelperiode? Pijnlijk? Ongemakkelijk? Zo ja dan ga ik er de komende weken nog goed van genieten :P

Alvast bedankt!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep na 3 weken weer op mn buik. Heb een traagschuim matras en mn borsten zakken dus mooi weg in t matras.

K kan ook echt niet op mn rug slapen en liefste dus op mn buik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi:)

Ik ben al 10 maanden PO inmiddels, en ik slaap nog niet op mn buik.

Het kan wel, maar ik vind het persoonlijk echt niet lekker meer liggen, het doet zelfs een beetje zeer.

Niet echt pijn, maar ongemakkelijk en niet ontspannen.

Maar ik denk zeker dat het voor iedereen anders is.

Groetjes Veer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook toen in der tijd niet direct op de buik kunnen slapen en nu voelt steeds ongemakkelijk toch doe ik het!Vraag zeker aan je pc wanneer terug "veilig" is ivm verplaatsing van protheses enz...Succes :) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.