Ga naar inhoud

Ik maak me zorgen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden. Ik ben nieuw op het forum dus weet niet precies hoe dit werkt.

Ik heb 28 maart me borstvergroting ondergaan bij dr.horn in de wellneskliniek te Genk.

Sinds ik ben geopereerd is me linker borst 1/3e groter dan me rechter.

Het lijkt tevens dat me rechter borst veel sneller geneest in tegenstelling tot zijn buurvrouw,

Als ik loop voel ik me borst snel opzwellen (linker) en hard worden!

Ik weet niet of dit normaal is want heb er best wel veel last van.

Ik was in eerste instantie doodsbang voor een infectie Maar me borst is Niet rood.

Alleen meet opgezwollen en harder Dan me rechter

Ik Ben tevens van AA naar een 265cl gegaan achter me borstspier..

Zijn er meer meiden die iets soortgelijks hebben meegemaakt? Want Ik maak me best wel zorgen

Hopelijk hoor Ik snel iets , helluppp!

Xje een onzeker arubaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is normaal dat de ene groter is als de ander, heb ik ook, nu nog steeds en ben 4 weken geleden geopereerd.. t zijn ook 2 aparte wonden he dus genezen beide apart...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom lopen met zoveel zorgen...je hebt toch een telefoonnummer gekregen die je altijd mag bellen bij vragen of zorgen??... althans ik heb de tel van de pc zelf..en mocht 24/7 bellen als ik ergens mee zat..succes verder met het herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was toen meteen de ene borst al veel groter dan de andere?

Ik zou er wel op letten hoor...denk je dat het vocht is, of dat je gewoon twee verschillende borsten hebt gekregen?

Vaak is dit wel normaal hoor, de borsten genezen vaak los van elkaar, dat is heel apart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar Arubaantje, dan zal het waarschijnlijk toch gewoon de zwelling zijn en dat kan bij elke borst weer anders zijn. Zolang je geen koorts krijgt, of een heel hete borst hoort het bij het genezingsproces volgens mij. Maar ik zou er, als ik ongerust was, echt even over bellen met de kliniek hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Geen zorgen maken!!

Is heel normaal!! De een heeft er wat meer last van dan de ander, maar het komt heel veel voor!

Het zijn twee aparte wonden en ze genezen verschillend van elkaar. Het kan zijn dat je van een borst heel veel meer last hebt dan van de ander en dat de een veel meer vocht aan maakt dan de ander... Heel vervelend, maar het is ook een teken dat je je rustig moet houden. Geef je lichaam de tijd om te herstellen :)

Zolang je geen koorts ontwikkelt en je je niet grieperig voelt, is er meestal niks aan de hand.

Het opzwellen voelt als stuwing bij borstvoeding.. En gaat na een tijd vanzelf over. Zolang je niet te veel doet, je rustig houdt, is het gevoel ook minder.. Mocht je er last van blijven houden, kun je altijd eens bellen met je kliniek. Echter een borstvergroting heeft te maken met heel veel geduld, helaas haha....

De eerste 6 weken staan volledig in het teken van herstel, dus zorg goed voor jezelf (of laat voor je zorgen ;) )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt t ook dat ze in de welness nog steeds geen gebruik maken van drains?

Ik had dat toen namelijk ook niet en je hebt toch wondvocht dat weg moet en je lichaam moet dit nu zelf doen dus links kan langzamer gaan dan rechts ik had dat toen ook.

Moet zeggen nu met de drains is dat zwellen 100% mee gevallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@francien @best_@vlindertje hartstikke bedankt voor jullie advies! Het gaat al stukken beter met me en ben ook erg gerustgesteld! De pijn neemt af alleen de zwelling links niet maar inderdaad het zal er wel bij horen! Kan in iedergecal weer een beetje normaal bewegen en met een gerust gesteld idee het proces afwachten!

Het enige wat ik me nog afvraag is met welke cupmaat ik eindig aangezien ik continue lingerie via internet wil bestellen en heb beide kanten 265cl (van aa)

Heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt!

@soofkes ik ga heel eerlijk zijn ik weet niet of ze dat bij min hebben gebruikt! Het is nog erg opgezwollen en vocht hb ik aan overvloed aangezien me linker borst een cupmaat groter is dan rechts en me buik 7 maanden zwanger lijkt!

Iemand tips tegen loslaten van vocht of me buik!? Want dit is echt verschrikkelijk!

Me tante kwam al met een zwangerschapstest aanrennen want die was heilig overtuigd dat er een baby inzat haha!

Ik ga morgen ven bellen over de drains want ben wel erg benieuwd (stom eigenlijk ook van me)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hebben we bijna allemaal gehad Arubaantje, zo'n rare dikke buik. Ik heb het ook gehad na de operatie en je schrikt ervan, zo dik is die buik, maar het verdwijnt ook vanzelf weer. Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar na een operatie of een ander flink trauma houdt je lichaam vocht vast.

Het is niets om je zorgen over te maken, ik zou niet te zout eten, en wel natuurlijke vochtafdrijvers nemen (jeneverbes bijv.), verder kun je er weinig aan doen.

Bij sommige mensen duurt het een paar dagen, bij anderen kan het weken duren.

Ik denk ook dat ze geen drains hebben gebruikt bij jou. Want dat zou je je zeker herinneren! :D

Iedereen is zo blij als de drains verwijderd zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.