Kelly4 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Halllo dames, Here I am! Nu even uit mijn andere topic, om een nieuwe te beginnen. Ik zit met het volgende.. Zaterdag heb ik een vakantie geboekt en mijn partner en ik gaan naar Gran Canaria. Dus....Zon! Nou heeft mijn PC gezegd dat ik het eerste jaar goed mijn litteken moet beschermen. Hoe doen jullie dit met het uitkiezen van een bikini? Ik wil ze nu natuurlijk wel eindelijk kunnen showen, maar het litteken moet ook goed verpakt zijn. Een 'touwtjes-bikini' is dus geen optie.. Zat zelf te denken aan een bikini die zo'n brede band heeft aan de onderkant, maar sexy is het niet.. Iemand leuke voorbeelden? XX Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecilia Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 ik ben zelf op zoek naar goeie bikini's... heb er al 2 maar toch nog zeker 1 nodig.de ene is gewoon bh model en de andere is triangel maar met iets bredere band..groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Mag het dan wel een bikini met beugel zijn? En dus toch een brede band aan de onderkant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana88 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hoezo geen touwtjes bikini? bedoel je gewoon zon met driehoekjes en touwtjes ?? hoezo zou dat niet mogen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine84 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik had een triangle bikini met een brede band van VictoriaSecret, was zeker wel sexy hoor haha! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-peertje- Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Bandeau bikini? :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yessie Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik heb een mooie voorgevormde bikini en een bandeau bikini. Maar heb er sowieso geen last van want heb mn littekens op mn tepels zitten. Maar je kan gewoon alles aan hoor. Zolang je bikini maar over je littekens zit. Das met een triangel bikini toch ook? Je littekens zitten toch in je borstplooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
marlie34 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Zit een beetje met t zelfde , als wij naar Turkije gaan zal ik hoogstwaarschijnlijk zon 7 weken po zijn . en had zelf al bedacht dat ik gewoon met n handdoekje over m'n borsten zou gaan zitten Hahah maar zag op fb nu zon leuke bikini voorbij komen met van die franjes ( geen idee meer hoe ie heet ) en das misschien ook wel wat ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Bikini alleen beschermt niet tegen UV-straling... Dus smeer aub je littekens goed in met een hoge beschermingsfactor. Ook als je in het water geweest bent, weer ff je littekens insmeren!! Als ze eenmaal rood worden door de zon, dan zullen ze niet gauw meer wit bijtrekken... Dus wees er zuinig op En voor de rest gewoon een leuke bikini met bredere band uitzoeken idd. Geen idee waar, maar zie er wel eens mensen in lopen xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Nouja, ik zou gewoon kiezen wat je mooi vind, en dan gewoon een paar keer extra smeren als je daar ligt. Maarre, je bedoelt zoiets denk ik? https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSUNYem8i1y5BmiIp9b9eVglcL7tbZs-eCYW7T58ZZb6wIXyVLN2A Ik vind deze heel mooi (voaal de kleur en I loveeee baconette ) Gewoon bij H&M en er zit toch een randje onder http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1400_050R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[2026]&set=key[height],value[2369]&set=key[x],value[1598]&set=key[y],value[2169]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large] Link to comment Share on other sites More sharing options...
papajo Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Deze zijn ook heel leuk... en in zoveeel verschillende kleuren....http://www.moreaboutfashion.nl/fringe-bikini-trend/http://www.ebay.de/itm/Trendy-Fringe-Bikini-Franzen-Bikini-Bandeau-Bikini-versch-Farben-Gr-S-M-L-/300776088684XX Jolanda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Goeiemorgen dames!! Vind het een onwijs goeie tip dat er, ondanks het dragen van de bikini, alsnog gesmeerd moet worden. Ik dacht dat dit dan niet nodig zou zijn. Fout dus! Vandaag ga ik verder voortborduren op de links die ik van jullie heb gekregen. Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Dank!!XXX Kelly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Die Fringe bikini's zijn zo leuk met die franjes Helaas zie ik dat ze als set verkocht worden, dus broekje en topje samen. Helaas heb ik van top zeker XL nodig en het broekje maat S of M Gelukkig zijn er steeds maar zaken die top en broekje apart verkopen.. succes met je zoektocht Kelly4, komt zeker goed!!! Straks kun je niet meer kiezen, zoveel leuks zie je voorbij komen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Helaas heb ik van top zeker XL nodig en het broekje maat S of M Opschepper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Opschepper Jaloers zeker dat de tops maar tot XL gaan en niet tot XXXL Ik pas er tenminste nog in, in die bovenstukjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Jaloers zeker dat de tops maar tot XL gaan en niet tot XXXL Ik pas er tenminste nog in, in die bovenstukjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.