Jump to content

Welke bikini te kopen na een BV

Recommended Posts

Halllo dames,

Here I am! Nu even uit mijn andere topic, om een nieuwe te beginnen.

Ik zit met het volgende.. Zaterdag heb ik een vakantie geboekt en mijn partner en ik gaan naar Gran Canaria. Dus....Zon!

Nou heeft mijn PC gezegd dat ik het eerste jaar goed mijn litteken moet beschermen.

Hoe doen jullie dit met het uitkiezen van een bikini? Ik wil ze nu natuurlijk wel eindelijk kunnen showen, maar het litteken moet ook goed verpakt zijn. Een 'touwtjes-bikini' is dus geen optie..

Zat zelf te denken aan een bikini die zo'n brede band heeft aan de onderkant, maar sexy is het niet.. :44:

Iemand leuke voorbeelden?

XX Kelly

Hoezo geen touwtjes bikini? bedoel je gewoon zon met driehoekjes en touwtjes ?? hoezo zou dat niet mogen??

Ik heb een mooie voorgevormde bikini en een bandeau bikini.

Maar heb er sowieso geen last van want heb mn littekens op mn tepels zitten.

Maar je kan gewoon alles aan hoor. Zolang je bikini maar over je littekens zit. Das met een triangel bikini toch ook? Je littekens zitten toch in je borstplooi

Zit een beetje met t zelfde , als wij naar Turkije gaan zal ik hoogstwaarschijnlijk zon 7 weken po zijn . en had zelf al bedacht dat ik gewoon met n handdoekje over m'n borsten zou gaan zitten Hahah maar zag op fb nu zon leuke bikini voorbij komen met van die franjes ( geen idee meer hoe ie heet ) en das misschien ook wel wat ?

Bikini alleen beschermt niet tegen UV-straling... Dus smeer aub je littekens goed in met een hoge beschermingsfactor. Ook als je in het water geweest bent, weer ff je littekens insmeren!!

Als ze eenmaal rood worden door de zon, dan zullen ze niet gauw meer wit bijtrekken... Dus wees er zuinig op ;)

En voor de rest gewoon een leuke bikini met bredere band uitzoeken idd. Geen idee waar, maar zie er wel eens mensen in lopen :)

xxx BB

Goeiemorgen dames!!

Vind het een onwijs goeie tip dat er, ondanks het dragen van de bikini, alsnog gesmeerd moet worden. Ik dacht dat dit dan niet nodig zou zijn. Fout dus!

Vandaag ga ik verder voortborduren op de links die ik van jullie heb gekregen. Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Dank!!

XXX Kelly

Guest Lucky71

Die Fringe bikini's zijn zo leuk met die franjes

Helaas zie ik dat ze als set verkocht worden, dus broekje en topje samen.

Helaas heb ik van top zeker XL nodig en het broekje maat S of M :(

Gelukkig zijn er steeds maar zaken die top en broekje apart verkopen..

succes met je zoektocht Kelly4, komt zeker goed!!! Straks kun je niet meer kiezen, zoveel leuks zie je voorbij komen :45:

Guest Lucky71

Opschepper :152:

;)

Jaloers zeker dat de tops maar tot XL gaan en niet tot XXXL :152:

Ik pas er tenminste nog in, in die bovenstukjes ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.