Ga naar inhoud

Mamatje : juli 2013 : Dr. Casaer : Jan Yperman Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik zag enkele voorsteltopics verschijnen en dacht dat het leuk was om mijzelf ook eens voor te stellen.

Ik ben 20 jaar en overweeg al sinds mijn 16de een borstvergroting.

Op mijn 15de werd ik zwanger van mijn prachtige dochter.
Het zijn een paar zware jaren geweest maar we zijn er ook geraakt.

Ik heb mijn diploma met zeer mooie punten behaald en heb nu ook een prachtige job.

Daarbij moet ik zeggen dat ik nergens van spijt heb.

Ik heb een pracht van een dochter en een geweldige vrienden we wonen nu ook al 2jaar samen.

Er is alleen 1 iets. Ik haat mijn borsten.

Tijdens mijn zwangerschap was ik 20 kilo aangekomen. Ik had toen mooi volle borsten.

1 jaar na de bevalling was ik al die kilo's terug kwijt, Zeer blij was ik.

Alleen na het verliezen van die kilo's en 2 maanden borstvoeding geven, waren mijn borsten verdwenen.

Wat er nu overblijft is een a cuptj die er maar wat bij hangt.

Zelf heb ik wel zelfvertrouwen maar dat is alleen wanneer ik een push-up draag.

Wanneer die uitgaat, zakt mijn zelfvertrouwen enorm.

Daarom heb ik besloten om een borstvergroting te laten doen.

Soms twijfel ik nog maar hoe meer ik info ik vind, hoe zekerder ik ervan word.

Ik heb de 12de april mijn eerste consultatie en heb nu al kriebels in mijn buik.

In ieder geval, ben ik blij dat ik dit forum gevonden heb. Het heeft me al veel geholpen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama,

Welkom op het forum :35:

Waar ga je op consult als ik vragen mag?

Spannend hè :D Na je consult ben je al heel veel wijzer, en dan komen er ook meer gerichte vragen in je op als ze verteld hebben welke vorm en de hoeveelheid die ze kunnen plaatsen.

Nog 11 daagjes aftellen tot je consult en dan heb je al een idee wat je kan verwachten.

Veel plezier hier :D

Ohja, en bij vragen : just ask!!

Rechtsboven zit eventueel een zoekvenster op het forum, kun je ook best veel mee vinden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom!!

Ook die pc is volgens mij hier te vinden. Gewoon even intikken bij de zoekfunctie en zorgen dat het grijze vakje voor de loep op:forums staat :) Dan zie je in de topictitels die te voorschijn komen of het topic over hem gaat :)

Succes! En nog veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Hoogst waarschijnlijk zal mijn borstvergroting uitgevoerd worden in Augustus;

Wat kan ik tegen die tijd allemaal voorbereiden?

Zelf dacht ik al om een maand of 2 voor de operatie wat meer te gaan sporten, zodat ik redelijk fit sta.

Maar als jullie nog tips hebben,

Laat gerust weten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fit zijn lijkt mij sowieso een goed idee.

Verder gezond eten en niet roken.. Ik moet over 2,5 week en ben nu flink aan het detoxen. Geen alcohol, niet roken en zo min mogelijk e-nummers eten.(eet sowieso al weinig e-nummers/geur, kleur en smaakstoffen).

Bij mij wordt de dual plane methode toegepast.. Ik vraag me nu wel af of het handig is om me borstspier voorlopig niet te trainen (hoe minder spier, hoe minder pijn) of om deze juist goed te trainen (zodat deze wat sterker en meer ontwikkeld is en dus iets meer kan hebben qua pijn)

Wat denk jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral goed je buigspieren trainen voor zelf recht te geraken uit bed of uit de zetel want je armen kan je in het begin niet gebruiken hoor:) voor de rest gewoon doen zoals je nu bezig bent denk ik:) extra vitaminen innemen is ook wel goed denk ik xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook praktische regelingen. dat het huis proper wordt gehouden, hulp voor de kinderen indien aanwezig, borden, kommetjes, badkamerproducten,... binnen bereik

en bezigheid zodat je je niet verveelt. Ik doe borduren en laptop/smartphone

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.