Ga naar inhoud

deborah : 21 oktober 2009 : Dr. v. Turnhoud : ZH Hilversum


Gast deborah

Aanbevolen berichten

hallo allenmaal..

ik ben deborah heb op 16-10-2008 mijn eerste borst vergroting gehad.

dit resultaad viel mij erg tegen.

had na de kids duidelijk verschil van mijn borsten gekregen

en dit werd alleen maar geaccentueer na de bv. ook viel de maat me tegen.

mc ghan 255 mf anatomisch. dual plane. ook aan rechts een tepel correctie, iets verkleind

vandaar de keus bij mij om ze via het tepelhof in te brengen.

dus beslopten om een wissel te doen wel met een fikse korting gelukkig

want de dokter was het met me eens dat het beter had gekunt.

21-10-2009 mc ghan 450 fx links en rechts mc ghan 410 fx.

ook weer dual plane

vandaag alweer 10 dagen geleden en ze worden steeds mooier

bij links is mijn borstplooi ook iets naar beneden gehaal..

maar al met al heb ik er wijnig last van gehad alleen na een aantal dagen

erg last van mijn schouder en nek spieren dat heb ik nog steeds.

bij mijn eerste operatie weet ik nog dat ik dit vanaf het begin dat ik wakker werd had.

na een dag of vier ben ik toch alweer wat lichte huis houdelijke dingen gaan doen

bv de kinderen helpen met kleertje en kleine wasjes in en uit halen.

ik doe erg rustig aan ga veel liggen tussen door zodat mijn speiren iets ontspannen

maar weet niet of het eigenlijk al mag, beweeg toch mijn armen vrij veel.

volgens mij is het toch op gelijde van de pijn kun je zelf wel voelen wat wel en niet kan??

weet iemand dit?? of heeft soord gelijk gedaan??

dit was mijn verhaal.

ben nieuw hier maar vind het erg interressand om al jullie verslachen te lezen

veel dingen herkenbaar en de fotos die jullie erbij doen erg mooi.

ik ga zodra ik fotos op de comp heb ook een album aanmaken mocht dit me lukken hahaha.

groetjes deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deborah,

Gefeliciflapstaart! Weer een wisselaarster in ons midden. Goed te lezen dat je opnieuw bent gegaan. Hopelijk is dit meer de maat die je staat. Via de tepel ingebracht heb ik geen ervaring mee, (B-cupje iig wel, andere weet ik niet zo snel te noemen), maar de genezing zal gelijk staan aan de snede onder de borst. Het blijft het verstandigst wel dagelijks beweging te krijgen (dus een wandelingetje), maar je armen zo min mogelijk te gebruiken. Wat het allerbelangrijkste is wanneer je ze wel gebuikt, is dat je je armen dicht bij je lijf houdt. Dus een wasje uit de wasmachine? Kniel tot gelijke hoogte enhaal 1 voor 1 de was eruit... strek niet je hele arm, maar maak kleine bewegingen enz. Luister goed naar je lichaam idd. Bij voorkeur probeer voor dit soort hh dingetjes iemand anders te strikken. Wat je vooral niete moet doen, is boven je schouders uit omen met je arm. Dus hou je armen zo laag mogelijk.

Rust is wel heel goed, maar verstijft je ook.

Heel veel succes met je herstel en mocht het je lukken een album aan te maken, ben ik al benieuwd.

Liefs! Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI Deborah,

Wat goed dat je al bent geopereed. Ik hoop dat je nu heel blij zult zijn met het resultaat.

Wat ik zelf nog kan herrineren van de 1e BV is dat je inderdaad goed moet luisteren naar je lijf en veel rust echt helpt bij je herstel.

Hoe ging het net na de operatie? Moest je een nachtje blijven of mocht je dezelfde dag naar huis?

Sterkte met je herstel!

Liefs J@ne

Link naar reactie
Delen op andere sites

halo jane

bij de eerste bv had ik voor het ziekenhuis gekozen ivm de nacht die je blijven mag.

en natuurlijk de voor de goede arts.

maar bij de wissel ben ik savonds weer naar huis gegaan want je eigen bed is natuurlijk veel lekkerder.

ook door de korting hadden we het dan zo afgesproken...

maar ik was zo vlauw van de narcose dat ze wel vonden dat ik mocht blijven maar tegen de avond

knapte ik wel op.

ik was al om 8 uur sochtens aan de beurd dus ben toch zo een 13 uur in t ziekenhuis geblevn.

ik vind het dan ook erg knap als ik hier lees dat andere meiden na een uur alweer graag naar huis willen haha.

en bedankt pat voor de beweging adviezen, zo als je het beschrijft doe ik het ook ongeveer.

ik strik natuurlijk liever iemand anders maar ik vind het erg moeilijk om te vragen

ik denk dan die kleine dingen doe ik wel even zelf..

heeft niemand anders daar problemen mee??

mensen roepen snel dat ze er zijn maar in de praktijk hooor je vaak ´´als ik iets moet doen zeg je het maar he´´

dat vind ik dan juist moeilijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar,

Wij zijn allemaal gek op fotootjes kijken, hahaha, wat een stelletje zijn we hier. Wanneer je iemand hebt kunnen strikken om een kiekje te schieten van je dan is een album de volgende stap! :rolleyes: Niet bang zijn om andere wat te vragen. Je zult zien dat ze er voor je zijn. Maar je kunt iedere week ietsje meer. Wel heel goed op je houding letten. Zo was bij mij zelfs het openen van deuren al een moeilijke. Maar wanneer je helemaal met je lichaam tegen de deur aan hangt en je dan voorzichtig met je arm de deurkruk naar beneden doet, gaat het best...

Succes! Pat :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.