Mamatje Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hallo meiden,Zelf heb ik binnenkort een consultatie in het ziekenhuis van Ieper.Veel van mijn vragen zullen dan beantwoord worden maar graag had ik dit vooraf al geweten.Hoeveel hebben jullie moeten betalen voor je BV?Waar was het, privékliniek of ziekenhuis?Wanneer hebben jullie moeten betalen? Voor de ingreep, na de ingreep of eerst een voorschot. En moest dit cash of via factuur.groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hallo meiden, Zelf heb ik binnenkort een consultatie in het ziekenhuis van Ieper. Veel van mijn vragen zullen dan beantwoord worden maar graag had ik dit vooraf al geweten. Hoeveel hebben jullie moeten betalen voor je BV? Waar was het, privékliniek of ziekenhuis? Wanneer hebben jullie moeten betalen? Voor de ingreep, na de ingreep of eerst een voorschot. En moest dit cash of via factuur. groetjes bv was 3000 euro, privekliniek, betalen bij binnenkomst voor de operatie (contant heb ik gedaan). Iedereen betaald vooraf, je kan nergens achteraf betalen Tenzij er klinieken zijn die een financiering voorstellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 2395, privé kliniek, vooraf en heb cash gedaan :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rsca Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 2250 euro, privékliniek, 1000 euro voorschot bij het maken van mijn afspraak heb ik met de kaart betaald en de rest op de dag van de operatie heb ik cash betaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elien Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 2700 euro in een privekliniek. 500 euro voorschot en de rest de dag van de operatie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady3 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Wat betalen jullie allemaal weinig!!hoe kan er in hemelsnaam zoveel verschil tussen zitten??ik betaal 3400 voor mijn bv,2 wkn van te voren moest ik betalen..ik heb er voor gespaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melisa Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 4400. 1100 voorschot en rest voor de ingreep (privekliniek) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenniferrrrr Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 4100 in totaal. De helft na het vastzetten van de datum en de andere helft een week voor de ingreep. Was in een privé-kliniek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
70AA1980 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hoi,Ik heb 3500 betaald voor borstvergroting in het ziekenhuis. Moest 2 weken vantevoren betalen.Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeepbelx Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 4850 in een keer via overschrijving, twee weken op voorhandAZ Maria Middelares (Gent)ook van men spaarcentjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
dana88 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 2650 euro betaald in een privekliniek, voorschot was 1000euro, en dan de rest contant of pinnen op de dag vd operatie, ik heb gelijk de 2650 overgemaakt toen ik de afspraak gemaakt had. wel zo makkelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarmaine1 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik heb 3400 euro betaald. Toen de datum vast stond moest ik 500 euro aanbetalen.En twee weken voor de operatie het hele bedrag. Ongelooflijk he hoeveel prijsverschiler in kan zitten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
happy82 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 2300 totaal met sportbh en nacontroles. Privekliniek. 500 betaald bij de consult de rest overgemaakt 2weken voor de geplande datum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady3 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Nou zeg dat weltussen het laagste bedrag 2250 en het hoogste 4850 pff belachelijk,hahavind 2250 dan wel heel weinig eigenlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
masrya Posted April 13, 2013 Share Posted April 13, 2013 4400, bij velthuis kliniek 1100 voorschot en de rest voor de operatie (pin of cash). Heb zelf gelijk het hele bedrag gelijk overgemaakt. Krijg 26e mijn nieuwe boobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.