Jump to content

Wat kost het en hoe betalen?

Mamatje

Recommended Posts

Hallo meiden,

Zelf heb ik binnenkort een consultatie in het ziekenhuis van Ieper.

Veel van mijn vragen zullen dan beantwoord worden maar graag had ik dit vooraf al geweten.

Hoeveel hebben jullie moeten betalen voor je BV?
Waar was het, privékliniek of ziekenhuis?

Wanneer hebben jullie moeten betalen? Voor de ingreep, na de ingreep of eerst een voorschot.
En moest dit cash of via factuur.

groetjes

Hallo meiden,

Zelf heb ik binnenkort een consultatie in het ziekenhuis van Ieper.

Veel van mijn vragen zullen dan beantwoord worden maar graag had ik dit vooraf al geweten.

Hoeveel hebben jullie moeten betalen voor je BV?

Waar was het, privékliniek of ziekenhuis?

Wanneer hebben jullie moeten betalen? Voor de ingreep, na de ingreep of eerst een voorschot.

En moest dit cash of via factuur.

groetjes

bv was 3000 euro, privekliniek, betalen bij binnenkomst voor de operatie (contant heb ik gedaan).

Iedereen betaald vooraf, je kan nergens achteraf betalen :35: Tenzij er klinieken zijn die een financiering voorstellen.

2250 euro, privékliniek, 1000 euro voorschot bij het maken van mijn afspraak heb ik met de kaart betaald en de rest op de dag van de operatie heb ik cash betaald. :)

2650 euro betaald in een privekliniek, voorschot was 1000euro, en dan de rest contant of pinnen op de dag vd operatie, ik heb gelijk de 2650 overgemaakt toen ik de afspraak gemaakt had. wel zo makkelijk.

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.