Ga naar inhoud

Wat kost het en hoe betalen?


Mamatje

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Zelf heb ik binnenkort een consultatie in het ziekenhuis van Ieper.

Veel van mijn vragen zullen dan beantwoord worden maar graag had ik dit vooraf al geweten.

Hoeveel hebben jullie moeten betalen voor je BV?
Waar was het, privékliniek of ziekenhuis?

Wanneer hebben jullie moeten betalen? Voor de ingreep, na de ingreep of eerst een voorschot.
En moest dit cash of via factuur.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Zelf heb ik binnenkort een consultatie in het ziekenhuis van Ieper.

Veel van mijn vragen zullen dan beantwoord worden maar graag had ik dit vooraf al geweten.

Hoeveel hebben jullie moeten betalen voor je BV?

Waar was het, privékliniek of ziekenhuis?

Wanneer hebben jullie moeten betalen? Voor de ingreep, na de ingreep of eerst een voorschot.

En moest dit cash of via factuur.

groetjes

bv was 3000 euro, privekliniek, betalen bij binnenkomst voor de operatie (contant heb ik gedaan).

Iedereen betaald vooraf, je kan nergens achteraf betalen :35: Tenzij er klinieken zijn die een financiering voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2250 euro, privékliniek, 1000 euro voorschot bij het maken van mijn afspraak heb ik met de kaart betaald en de rest op de dag van de operatie heb ik cash betaald. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2650 euro betaald in een privekliniek, voorschot was 1000euro, en dan de rest contant of pinnen op de dag vd operatie, ik heb gelijk de 2650 overgemaakt toen ik de afspraak gemaakt had. wel zo makkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.