Ga naar inhoud

Mari : 2 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Jij de schuld bb? Nee hoor! Maar jij bent wel degene die foutjes meestal aanpast, vandaar dat ik jou genoemd had. heb niet eens gezien wie de titel zo orgineel gemaakt had. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, zo hier ben ik dan weer! Terug op aarde , echt heel raar zo'n narcose maar oh wat was dat fijn! Ik was super zenuwachtig voor de operatie ging het ook even niet goed met me . Kwam door infuus ze konden mijn aders niet goed vinden en prikte verkeerd! Dus dat werd even een duizelig momentje! Verder was het zalig ik werd wakker en was zoooooooo blij! Iedereen is daar zo lief voor je en ze doen alles voor je!!

Ik moet zeggen heb best wel beetje pijn! Het is natuurlijk ook opgerekt en ze zien er van bovenaf echt geweldig uit!

Al met al super goed gegaan zou de narcose zo overnieuw willen doen ! heerlijk!

Ik ben heel benieuwd hoe de aankomende dagen voor me zijn zal niet meevallen denk ik! Achja je weet waar je het voor doet!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij de schuld bb? Nee hoor! Maar jij bent wel degene die foutjes meestal aanpast, vandaar dat ik jou genoemd had. heb niet eens gezien wie de titel zo orgineel gemaakt had. ;)

hahaha oke

Hallo, zo hier ben ik dan weer! Terug op aarde , echt heel raar zo'n narcose maar oh wat was dat fijn! Ik was super zenuwachtig voor de operatie ging het ook even niet goed met me . Kwam door infuus ze konden mijn aders niet goed vinden en prikte verkeerd! Dus dat werd even een duizelig momentje! Verder was het zalig ik werd wakker en was zoooooooo blij! Iedereen is daar zo lief voor je en ze doen alles voor je!! Ik moet zeggen heb best wel beetje pijn! Het is natuurlijk ook opgerekt en ze zien er van bovenaf echt geweldig uit! Al met al super goed gegaan zou de narcose zo overnieuw willen doen ! heerlijk! Ik ben heel benieuwd hoe de aankomende dagen voor me zijn zal niet meevallen denk ik! Achja je weet waar je het voor doet! Xxxx

Gefeliciteerd!!! FIjn dat je zo blij bent!!

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

Zag dat je op de dag bent geopereerd dat ik mijn consult had op dezelfde locatie.

Ik word ook door dr. Mooijen-zaal geopereerd en krijg dezelfde prothese als jij. We zijn ook zo goed als gelijk in lengte en gewicht. Dus ik dacht: zelfde pc, prothese en lengte en gewicht dat moet vergelijkbaar zijn! :76: Hebben wel een iets andere voorsituatie en omvang maar toch. Ben daarom wel heeel nieuwsgierig naar hoe alles bij jou verloopt. Op welke maat je nu zit, hoe het uiteindelijk wordt en of je er tevreden over bent. Maar dat is nu zo kort na de ingreep misschien nog een beetje moeilijk te zeggen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee!! Nou het gaat echt super goed met me! Heb dual plane gehad en heb echt maar 1 dag echt pijn gehad! Komt misschien ook omdat we Fysio hebben dat het daardoor wat minder pijn doet! Ik probeer nu al vanalles zelf te doen! Het enige wat vervelend is dat het best zwaar aan voelt maar dat is ook echt het enige! Douchen is ook echt Heerlijk!! Zag ik eerst echt tegenop maar echt super fijn!

Ik draag nu sportBh 75C en ben echt benieuwd of het zo blijft of dat ze nog kleiner worden! Heb zelf het idee dat ik niet super veel vocht vasthoud! Alleen wat ik wel heb dat ik super veel zweet! Misschien komt mijn vocht er op die manier uit!

Wanneer word je geopereerd? Het valt echt heel erg mee!! Had ik niet verwacht!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey goed lezen he, Piepke had deze titel gemaakt :45:

Piepke, zie je hoe dat gaat? Jij vertikt je, en ik krijg de schuld :152:

Ik zal het ff aanpassen ;)

(erg off-topic dit, maarja.. :D )

Nah,, ik wilde ff testen wie er alert genoeg was om het op te merken :44:

Gefeliciteerd Mari met je nieuwe boobs :43:

Fijn dat het allemaal zo goed gegaan is, en dat de pijn meevalt :35:

Dat zweten na narcose had ik ook heel erg!! Ik hoopte maar dat de rotzooi er zo uit gezweet werd :42:

Goed herstel, en doe niet teveel hè :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw 1 dag, Fijn dat alles zo goed gaat!

stelt mij ook weer een beetje gerust haha.

Dat het zwaar voelt kan ik me goed voorstellen, er zit natuurlijk opeens iets extra`s. zou wel even wennen zijn.

Een 75C is ook al een mooie maat! Ik wordt 4 juli geopereerd, dus ik moet nog een tijdje wachten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mari,

Fijn dat too goed met je gaat.

Ik moet over 2weken. En krijg dezelfde protheses als jij pokdalig plane.

Wat voor oefeningen heb jij gedaan? Ik heb er over gehoord maar heb hier 2 fysio's gebeld maar die wisten hier niets van:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Fysio krijg je alleen bij velthuiskliniek! Ik moest heel veel borstspierstrek oefeningen doen! Zo werd de ruimte tussen mijn borstspier al wat groter en nu heb ik ook een soort van strek oefeningen. Ze zeggen dat je zo minder last heb van de pijn! Wat bij mij ook klopt ik heb maar 1 dag pijn gehad en de rest van de dagen gingen echt super! Heb nu eigenlijk geen pijn meer! Alleen voelt het strak aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hoop ook dat het zweten snel stopt! Bleh! Duurde dat lang bij jou piepke? Ik probeer wel wat te doen maar wel volgens de regels!

Ja.. helaas wel. Ik heb er wééééken last van gehad. Maarja.. ik wist toen niet wat ik nu weet :45:

Anders had ik destijds liters thee of water gedronken, dan was ik er sneller vanaf geweest ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.