Ga naar inhoud

Mari : 2 april 2013 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo hallo,

Ik word dinsdag 2 april geopereerd in velthuis kliniek , bij dr Moojen-zaal! Ik heb zelf 65/70 A en krijg 295cc dual plane! Nu maak ik mezelf best druk , ben zo bang dat ze te klein worden! Het komt uit op een C maar word het dan een Grote C of kleine! Ik ben 1,77 en weeg 59 kilo en vraag mezelf af of ze dan niet te klein worden? Verlies je veel cc's met dual plane?

Wie weet hier raad mee!!

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmz.. waarom zeg je niet voor de operatie dat je graag iets meer wilt??

Moet kunnen toch?

Overigens begint iedereen zo vlak van tevoren te twijfelen ;)

BB die zal hier morgen wel even komen rekenen voor je cupmaat :45: Dus ik stel de vraag maar vast voor haar :

Welk merk, en welk profiel prothese krijg je? Rond of druppel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 280cc (rond) en ben ook bang dat ze te klein gaan worden...

Maar je moet rekening houden met je lichaam. Ik denk dat je ook vrij mager bent dus je lichaam kan dan volgens mij moeilijker, zeg maar 400cc aan. Ik ben geen expert, idd best even lezen wat BB zegt en het tegen je pc zeggen. Succes in elk geval morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb onlangs 2 weken geleden een borstvergroting ondergaan, en had net als jou 70 A, ik heb 300 CC ronde prothese high profile gekregen van eurosilicone. Ik ben nu van een A 70 naar een volle 70 D gegaan, (is het zelfde als een volle C cup).

Als je twijfelt kun je beter naar boven afronden, ik twijfelde ook tussen 280 en 300 en heb de pc laten beslissen tijdens operatie, is 300 geworden.

Succes! en toi toi morgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef ik ben laat vandaag.. eens kijken of ik nog kan rekenen (thanks piepke hahaha)

295 natrelle anatomisch. Dan wordt het de MF

Dat wil zeggen: moderate height en full projection.
Deze prohtese is 12.0 cm breed, 11,1 cm hoog en heeft een projectie van 4,8 cm

Dat wordt dus een volle C (en schrik niet, in bh zul je een D/E krijgen, maar het gaat er naakt als een volle C uitzien... Een nep-C is namelijk kleiner dan een echte C....)

Het aantal cc dat je verliest met dual plane is verwaarloosbaar!! Vaak scheelt 50 cc sowieso niet zoveel.. soms maar 0,1 of 0,2 cm in projectie, dus niks...

Kijk eens naar de foto's van _ikketje (dus met het liggende streepje ervoor) Zo zal het ongeveer gaan worden. Zij heefft wel ronde prothesen, maar ze heeft wel ongeveer dezelfde voorsituatie en ongeveer dezelfde projectie :)

xxx BB (hoop dat je dit nog leest :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dit stelt me wat meer gerust! Vind het allemaal zo spannend want ja als ze er eenmaal inzitten... Iedereen super bedankt voor de reacties! Ik laat jullie gauw iets weten!

Weet iemand ook toevallig na hoeveel dagen ik weer wat kan ondernemen? Zeker na een dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes! Ik ben in januari door mevrouw Mooijen geopereerd en ze weet echt wat ze doet. Vertrouw daar maar op!

De operatie is mij alles meegevallen, je bent in goede handen daar. Komt goed! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes vandaag!! Enne mondje open doen hè !! Gewoon vantevoren zeggen dat je heel graag ietsje meer zou willen als dit kan, nee heb je en ja kun je krijgen :35:

Heb je titel aangepast en je topic naar de operatieverslagen verhuisd :35:

Toi toi toi!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.