Mien22 Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hallo hallo, Ik word dinsdag 2 april geopereerd in velthuis kliniek , bij dr Moojen-zaal! Ik heb zelf 65/70 A en krijg 295cc dual plane! Nu maak ik mezelf best druk , ben zo bang dat ze te klein worden! Het komt uit op een C maar word het dan een Grote C of kleine! Ik ben 1,77 en weeg 59 kilo en vraag mezelf af of ze dan niet te klein worden? Verlies je veel cc's met dual plane? Wie weet hier raad mee!! Xxxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hmz.. waarom zeg je niet voor de operatie dat je graag iets meer wilt?? Moet kunnen toch? Overigens begint iedereen zo vlak van tevoren te twijfelen BB die zal hier morgen wel even komen rekenen voor je cupmaat Dus ik stel de vraag maar vast voor haar : Welk merk, en welk profiel prothese krijg je? Rond of druppel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mien22 Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Hallo, dankje voor je bericht ik krijg 295cc Natrelle anatomische dual plane Vind het zelf zo lastig schatten wat het ongeveer gaat worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lahja Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Ik krijg 280cc (rond) en ben ook bang dat ze te klein gaan worden...Maar je moet rekening houden met je lichaam. Ik denk dat je ook vrij mager bent dus je lichaam kan dan volgens mij moeilijker, zeg maar 400cc aan. Ik ben geen expert, idd best even lezen wat BB zegt en het tegen je pc zeggen. Succes in elk geval morgen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal888 Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Hoi,Ik heb onlangs 2 weken geleden een borstvergroting ondergaan, en had net als jou 70 A, ik heb 300 CC ronde prothese high profile gekregen van eurosilicone. Ik ben nu van een A 70 naar een volle 70 D gegaan, (is het zelfde als een volle C cup). Als je twijfelt kun je beter naar boven afronden, ik twijfelde ook tussen 280 en 300 en heb de pc laten beslissen tijdens operatie, is 300 geworden. Succes! en toi toi morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 hoi hoi,word vast mooi joh, ze heeft er wel kijk op. vraag anders morgen nog even na.ik mag 8 april naar velthuis en dokter mooijen, zie je verslagje graag hier.veel succes morgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Oef ik ben laat vandaag.. eens kijken of ik nog kan rekenen (thanks piepke hahaha) 295 natrelle anatomisch. Dan wordt het de MF Dat wil zeggen: moderate height en full projection. Deze prohtese is 12.0 cm breed, 11,1 cm hoog en heeft een projectie van 4,8 cm Dat wordt dus een volle C (en schrik niet, in bh zul je een D/E krijgen, maar het gaat er naakt als een volle C uitzien... Een nep-C is namelijk kleiner dan een echte C....) Het aantal cc dat je verliest met dual plane is verwaarloosbaar!! Vaak scheelt 50 cc sowieso niet zoveel.. soms maar 0,1 of 0,2 cm in projectie, dus niks... Kijk eens naar de foto's van _ikketje (dus met het liggende streepje ervoor) Zo zal het ongeveer gaan worden. Zij heefft wel ronde prothesen, maar ze heeft wel ongeveer dezelfde voorsituatie en ongeveer dezelfde projectie xxx BB (hoop dat je dit nog leest ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelique Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Veel succes morgen! Ik moet om 09.30 ;-) hoe laat moet jij? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mien22 Posted April 1, 2013 Author Share Posted April 1, 2013 Oké dit stelt me wat meer gerust! Vind het allemaal zo spannend want ja als ze er eenmaal inzitten... Iedereen super bedankt voor de reacties! Ik laat jullie gauw iets weten! Weet iemand ook toevallig na hoeveel dagen ik weer wat kan ondernemen? Zeker na een dual plane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 1, 2013 Share Posted April 1, 2013 Succes morgen!!!! En na hoeveel dagen je weer wat kunt, is bij iedereen verschillend. Kwestie van afwachten xxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
maran Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly4 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Succes vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mien22 Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Dankjewel allemaal ik word ok half 1 geopereerd verga van de zenuwen!! Vind het zo eng! Hoop dat het allemaal meevalt!! Super bedankt voor de informatie allemaal!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maximuis Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Veel succes meid! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masi Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Succes Mari! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mama80 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 suc6 kmt allemaal goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chantal888 Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Succes en probeer ontspannen op de operatie tafel te liggen en aan iets fijns te denken, dan wordt je ook relaxer wakker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melisa Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Succes vandaag!! Ik ga in juni bij moojen-zaal.. Ben benieuwd naar je verslag!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest yvonnko Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Succes! Ik ben in januari door mevrouw Mooijen geopereerd en ze weet echt wat ze doet. Vertrouw daar maar op! De operatie is mij alles meegevallen, je bent in goede handen daar. Komt goed! x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Heel veel succes vandaag!! Enne mondje open doen hè !! Gewoon vantevoren zeggen dat je heel graag ietsje meer zou willen als dit kan, nee heb je en ja kun je krijgen Heb je titel aangepast en je topic naar de operatieverslagen verhuisd Toi toi toi!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Nog een uurtje, spannend hoor. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 @bb: velthuskliniek? Velthuis neem ik aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yemanja Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Veel succes!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cupc Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 hoe is het gegaan?hoop voor je dat de pijn meevalt.hou je topic in de gaten voor een verslagje Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 @bb: velthuskliniek? Velthuis neem ik aan Hey goed lezen he, Piepke had deze titel gemaakt Piepke, zie je hoe dat gaat? Jij vertikt je, en ik krijg de schuld Ik zal het ff aanpassen (erg off-topic dit, maarja.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.