Ga naar inhoud

marp86 : 25 april 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Cup O?!? Damn, dat is wel echt groot :-o

Ik wil niet groter gaan dan D, dus dat zal ik van tevoren wel echt duidelijk moeten maken aan Plovier dan. Ik denk overigens ook dat mijn huid niet veel meer aan gaat kunnen dan een D cup, omdat mijn tietjes klein en leeg zijn, maar niet echt van die huidflappen zijn...

Ik heb net de mail van Valerie nog eens nagelezen en zij schreef dat ze ronde en anatomische van Natrelle op voorraad hebben en dat ik op de dag van de operatie kan kiezen welke ik wil. Ik ga er dus wel vanuit dat ik echt Natrelle ga krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahem, cup O hè dame.

Ik houd je in de gaten...en maar ontkennen ;).

xx

Betrapt :44:

hahahahahahaha :45: :45: Jaaa verdomme LB hahahahahahhahahaha

Laat ik het gewoon bij K houden :45:

Ik heb net de mail van Valerie nog eens nagelezen en zij schreef dat ze ronde en anatomische van Natrelle op voorraad hebben en dat ik op de dag van de operatie kan kiezen welke ik wil. Ik ga er dus wel vanuit dat ik echt Natrelle ga krijgen.

Helemaal super Marp!!! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 april komt erg dichtbij, dus ik heb mijn moeder en bazin van mijn operatie verteld :-) Mijn moeder reageerde wel zoals verwacht, ze was er niet blij mee maar accepteert mijn keuze wel. Mijn baas was direct erg meewerkend, ik moet zelf aangeven wanneer ik weer terug aan het werk kan en wat ik dan wel en niet kan doen! Superfijn dus :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey allemaal,

Bedankt voor jullie berichtjes! Gelukkig is alles goed gegaan :-)

Ik kwam gisteren om 13:45u aan in de kliniek en moest nog even beneden wachten tot mijn kamer klaar was. Toen die klaar was mocht ik samen met mijn vriend naar boven om mij om te kleden. Bijna voordat ik klaar was kwam dr. Plovier al binnen en begon direct foto's te maken en dingen af te tekenen op mijn lichaam. Hij heeft nog wat vragen beantwoord en voordat ik het wist stond de anesthesist al klaar om me mee te nemen naar de operatiekamer, alles ging dus supersnel! Ik had er enorm veel zin in en was dus ook totaal niet zenuwachtig. Ik heb ook vol interesse in die operatiekamer rond gekeken en gekeken hoe het infuus in mijn arm werd gestoken. Dat ging allemaal heel super en voordat ik het wist, lag ik al te slapen. Ik moet zeggen, het gaan slapen vond ik wel wat eng, omdat mijn keel ineens heel koud aanvoelde.

Van na de operatie kan ik me niet veel meer herinneren. Ik weet nog wel dat ze dingen tegen me zeiden, maar dat ik nog niet kon reageren omdat ik echt nog sliep. Ik werd wakker in bed en was een beetje in paniek omdat mijn vriend niet daar was. Hij is direct gehaald en heeft daarna bij me gezeten tot ik wat kon drinken en naar huis mocht. De arts is nog 2 á 3 keer bij me geweest om vragen te beantwoorden en te kijken hoe het met me ging, echt super! Tijdens het consult vond ik Plovier niet zo sympathiek overkomen, maar mijn mening over hem is echt veranderd. Hij zei dat de operatie vlekkeloos is verlopen, dus nu is het hopen op een spoedig herstel.

Tijdens het consult was besproken dat ik 400cc rond zou krijgen, het is uiteindelijk 390 cc anatomisch geworden omdat mijn tepels vrij laag stonden. En jaja, ik heb de Natrelle gekregen die ik wilde :-)

Ik heb nu, een dag na de operatie, nog wel veel pijn, maar mijn lichaam lijkt eraan te wennen. Het voelt al een stuk minder hinderlijk dan gisteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag heb je geschreven! Grappig ook om de overeenkomsten te lezen hihi!
Wat goed dat je Natrelle hebt gekregen, en ook het afgesproken aantal cc!

Heb je ook zo'n drukkend gevoel? Heb jij eigenlijk ook een BH met band gekregen? Of hoef je geen band omdat je anatomisch hebt gekregen?

Succes met het herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik wil die bh het liefst uit doen, zo strak zit het ding! En ik ben steeds heel kortademig, maar dat zal komen doordat die prothesen ineens op mijn borst duwen.

Ik heb inderdaad zo'n BH met band, man wat een ding! Ik moet hem zelfs 2 weken aanhouden ook met douchen, zodat mijn prothesen niet gaan draaien :-s En daarna nog 4 weken dag en nacht, maar dan mag hij uit om te douchen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet gewoon douchen MET de bh aan en hem dan aan de lucht laten drogen ofzo... Misschien dat ik hem kan drogen met een föhn of voor de kachel, terwijl ik hem aan heb, ik moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. De eerste 48 uur mag ik sowieso nog niet douchen, dus morgenavond ga ik het probleem pas ervaren.

Heb jij eigenlijk ook zo'n pijn? De hele dag ging het wel goed, maar ik heb nu weer ontzettend pijn, misschien wel van die BH...? Het voelt alsof het ding onder mijn oksels enorm snijdt... Ook kan ik nergens een prettige houding vinden, zitten is niet fijn, staan/lopen niet, liggen niet, heel irritant :-p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje!

Die bh irriteert mij ook mateloos. die bovenste band spant enorm.

Ik heb de zitzak van als de dochter klein wasin bed gezet, zodat ik niet helemaal

plat hoef te liggen.

Wel jammeer dat je die bh aan moet houden seg, het lijkt me zalig om die eventjes uit te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en een goed herstel gewenst!!

Kun je sokken onder je bh stoppen bij je oksels misschien? Dat schuurt al minder... Weet niet of het gaat met die vaste band aan de bh, maar bij een losse band wordt er vaak de neus uit een sok geknipt en die over de band geschoven tot onder de oksel. Misschien dat dat bij jou ook kan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woohoo ik heb net voor het eerst mijn nieuwe boobies gezien! Ik vond ze echt supermooi :-) Ze zijn nog wel vrij hard en staan nog erg gespannen, maar mijn huid moet met 390cc natuurlijk ook wel wat uitrekken. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je borsten helemaal waren zoals ze zouden blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.