Ga naar inhoud

marp86 : 25 april 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik ben recent 20 kilo afgevallen en daarbij van een 70E naar een hele lege 70B gegaan. Daarom ben ik hard aan het nadenken om een borstvergroting te laten doen. Ik ben alleen nooit eerder geopereerd en vind het best een flinke ingreep, dus ben hier en daar nog informatie aan het verzamelen. Zo ben ik ook op dit forum terecht gekomen :-)

Ik ben in januari bij dr. Van der Weij geweest, maar met hem kon ik het niet eens worden over een operatiedatum. Vandaar dat ik vandaag bij dr. Plovier in Brussel ben geweest. Ik ben wel benieuwd wat jullie ervaringen met beide artsen zijn :-)

Groetjes, Mar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Welkom op het forum!!

Super dat je zoveel afgevallen bent!! Gefeliciteerd zeg! Knap!

Sja.. alleen die borsten dan he.. Foetsie zijn ze dan opeens.. Gelukkig zijn er kundige artsen die ons weer mooie borsten kunnen geven als we daarvoor betalen haha.

Kon je het niet eens worden met van der Weij over een operatiedatum? Hihi, nou maak je me nieuwsgierig (sorry, ben ik van nature haha)

Over beide artsen is vanalles te vinden hier. Je zou eens de zoekbalk rechtsbovenaan kunnen gebruiken. Tik gewoon: Weij in en zet het grijze vakje op Forums en druk dan op het loepje. Ditzelfde geldt voor Plovier.

Je krijgt dan alle topics te zien waar de artsen in genoemd worden, dus ook als hij geadviseerd wordt bijvoorbeeld. Vaak zie je aan de titel of het topic over een operatie bij hem gaat :)

Succes!!

Veel lees- en forumplezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja, raar klinkt dat eigenlijk :-p Van der Weij opereert in Amsterdam en ik woon op uur rijden van daar. Nu heb ik 2 kleine kindjes die ik moet kunnen onderbrengen en dat kan niet doordeweeks. De operatie zou dus op een zaterdag of tijdens een schoolvakantie moeten zijn en dat lukte steeds niet. Ik ben al sinds februari bezig over een operatiedatum, maar het wil maar niet lukken, dus gisteren ben ik naar dr. Plovier gegaan omdat hij een stuk dichterbij zit. Hij kwam op mij wel een beetje arrogant over, maar ik vind het wel heel prettig dat hij allerlei prothesen op voorraad heeft, dus dat ik op de dag van de operatie nog kan zeggen wat ik nu echt wil. Bij van der Weij zou ik echt een bepaalde prothese kiezen en daarbij moeten blijven. Daarnaast is van der Weij wat voorzichtiger dan Plovier wat betreft de maat. Van der Weij wilde vrij klein blijven (310 cc), terwijl Plovier me direct 400cc aanraadde! Nou wil ik geen giga tieten, maar een mooie grote D-cup mag van mij wel :-) Ik laat die vergroting toch ook niet voor niets doen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!! welkom hier!!!

wat knap van je dat je zoveel bent afgevallen!! dan mag je jezelf zeker belonen met een setje mooie boobs!! dubbel en dwars verdiend toch!:)

keuze van PC is inderdaad lastig, Vind er maar is een die aansluit bij jou wensen en die jij durft te vertrouwen:) zeker als de twee PCs waar jij bent geweest verschillende CCs aanraden. ik zou zeggen ga lekker neuzen in de gallerij en zoek een aantal foto's uit waarvan jij denkt: dit wil ik ook!! die zou je dan kunnen laten zien aan de PC en je daardoor misschien beter advies kunnen geven.

succes met je zoektocht en het maken van de keuzes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast is van der Weij wat voorzichtiger dan Plovier wat betreft de maat. Van der Weij wilde vrij klein blijven (310 cc), terwijl Plovier me direct 400cc aanraadde!

Dat is absoluut waar, ik ken niemand die minder voorzichtig is dan Plovier namelijk haha. Dus dat was een understatement :45:

Aan voorzichtigheid zitten alleen maar voordelen, aan meer risico nemen, zit meer risico... Lees je goed in. Ik wil je Plovier niet afraden, want het is ook vaak goed gegaan, maar weet wel waar je aan begint.

En daarbij is het zo dat je je niet moet blind staren op het aantal cc. Als van der Weij jou anatomische aanraadde met 310 cc, dan zouden die prothesen jou wel eens grotere borsten kunnen geven dan die 400 cc van Plovier.... Dat heeft te maken met dat anatomisch minder cc nodig heeft om evenveel of meer projectie te krijgen (deze prothesen heoven aan de bovenkant niet gevuld te zijn, dus kun je met minder cc onderin meer volume creeeren...

Lees je goed in, that's all I can say :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, juist niet. Van der Weij adviseerde me anatomisch en die vond ik ook altijd erg mooi omdat ik het idee had dat ronde me een nepper resultaat zouden opleveren. Plovier zei inderdaad dat hij liever met ronde werkte omdat die sowieso een druppelvormig resultaat zouden opleveren omdat ze bij mij half onder de spier zouden worden geplaatst en dus aan de bovenkant zouden worden samengeknepen. Daarnaast zei hij dat de anatomische zouden kunnen draaien en als dat gebeurt mijn borsten er erg onnatuurlijk uit zouden zien, terwijl het bij ronde niet uitmaakt of ze draaien omdat ze aan alle kanten hetzelfde eruit zien. Wat heeft jullie voor rond of anatomisch doen kiezen?

ps. Van der Weij vraagt 4600 euro waar Plovier 3000 euro vraagt... Groot verschil! Hebben jullie enig idee hoe dat komt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat weet ik...

Dat komt doordat de anatomische prothese duurder is, en hij werkt met Natrelle.

Plovier werkt daartegen met iets goedkopere prothesen...

Het verhaal wat Plovier verteld, klopt gedeeltelijk.....

Een anatomische kan idd draaien en dan complicaties geven, echter!! Als je bij van der Weij gaat, geef ik je heel weinig kans dat dit zal gebeuren!!! Hij maakt de pocket precies op maat en zorgt er voor dat dit echt bijna niet kan gebeuren. Dat gebeurt alleen als de pocket te groot gemaakt wordt of als je je niet aan de voorgeschreven adviezen houdt!

Op een enkele uitzondering na natuurlijk...

Mocht een anatomische prothese alsnog draaien, dan zal dit altijd hersteld worden door de pc, het is niet zo dat je daarmee moet blijven rondlopen...

En ja.. de spier maakt van een ronde prothese een meer druppelvorm.... maar dan moet er wel in je spier gesneden worden en dat is voor je lichaam een grotere aanslag...

Ik zeg dit niet om je naar van der Weij te laten gaan, maar lees ook eens de verhalen over Plovier. Hij neemt veel risico en dat moet je je wel van te voren goed realiseren..

Ik denk dat jij voor hem weer zo een geval bent van: vullen maar haha.. Ja sorry, ik bedoel het niet negatief, maar als ik de verhalen zo lees van meiden die ruimte hebben, dan zal hij ze ook volledig benutten ;) En zelfs hier en daar over de schreef gaan.

Lees gewoon eens wat en bepaal dan zelf waar je wilt gaan :)

Dr. Demeyere is misschien ook nog een optie. NIet dat ik je hem wil aansmeren, maar ik ben zelf wel heel tevreden over hem.

Je kunt van iedere pc proberen verhalen te vinden in de zoekbalk rechtsboven. Zorg wel dat het grijze vakje voor het loepje op: forums staat :)

Ik ben bij mijn eerste bv over 1 nacht ijs gegaan, dat doe ik nooit meer!!! Daarom ben ik uiteindelijk voor mijn wissel/en aanpassingen bij dr. Demeyere uit gekomen

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, dat scheelt wel héél veel geld hè?! Jeetje! Het schijnt dat de lonen in Belgie lager liggen, en de belasting pikt daar minder in geloof ik waardoor ze lagere prijzen kunnen hanteren.

Barbara71 heeft bij Plovier ook ronde prothesen gekregen, en volgens een team van andere chirurgen zit haar prothese gekanteld. Dus ook met ronde prothesen kan het mis gaan :17: Die kunnen ook achterstevoren gaan zitten ( platte kant voor).

Mááááár normaalgesproken is dit echt haast onmogelijk, tenzij ze dus de ruimte waarin de prothese komt , te ruim maken, waardoor hij de ruimte heeft te draaien. Dit geldt voor anatomische, en ronden implantaten.

Ik ben ook door Plovier geholpen, veel complicaties gehad ( door dat extra risico wat hij idd neemt). Voordeel is dat ze wel een goede garantieservice hebben.

Het zou alleen prettig zijn als je daar geen gebruik van hoeft te maken en het gewoon meteen goed gaat. Dat geldt voor alle klinieken uiteraard.

Ik wens je succes met het nemen van een beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow jullie reageren echt super! Ontzettend lief dat jullie zo meedenken :-)

Als ik dit zo hoor over Plovier krijg ik wel een beetje mijn bedenkingen... Ik wil er wel vanuit kunnen gaan dat ik krijg wat ik vraag en niet ineens veel meer krijg dat wat van tevoren is afgesproken.

Piepke, heeft hij bij jou echt veel meer gestoken dan van tevoren besproken? En zijn jouw complicaties dooruit voortgekomen? Ik zit er niet op te wachten dat Plovier bij mij te veel erin stopt en de wond daardoor niet kan helen oid...

Ik zie op veel foto's van bv's dat de borsten erg ongelijk zijn of dat de tepels bijvoorbeeld totaal niet meer op dezelfde hoogte staan. Is dit ook een bekend probleem bij Plovier, dat hij de borsten niet erg mooi maakt? Of maakt hij ze alleen groter dan van tevoren afgesproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn tepels niet op gelijke hoogte staan, maar dat had ik voor mijn bv ook al niet...

Het tepelhoogteverschil bestaat van te voren dus vaak al, alleen weet je dat vaak niet.. totdat je foto's gaat maken...

Ik schrok me lam toen ik mijn voor-foto's zag :45:

Echter.. Plovier krijgt het wel meestal voor elkaar om die schele tunissen op 1 hoogte te krijgen, dat moet ik hem wel nageven. EN.... Als je echt een maximum met hem afspreekt, lees ik de laatste tijd dat hij zich daar ook wel aan houdt idd..

Ja bij Piepke heeft hij flink meer geplaatst dan gevraagd haha.... Maar daar komt ze vast zelf nog op terug :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een datum! 25 april word ik geopereerd door dr. Plovier :-) Ik heb op internet en op dit forum ontzettend mooie boobies gevonden om aan Plovier als voorbeeld te laten zien, dus ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat worden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus ik ben ontzettend benieuwd hoe het gaat worden :-)

Anders ik wel ;)

Je titel is aangepast, en verhuisd naar de operatieverslagen :35:

Aftellen maar, tijd voor een ticker :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je! :-)

Ik begin het nu toch echt wel spannend te vinden! Ben steeds maar op het forum op zoek naar hoe voor te bereiden, wat ik straks wel en niet mag, wat ik in huis moet halen voor de eerste dagen thuis op de bank niks te doen :-) Gelukkig is mijn vriend niet te beroerd om het huishouden te doen (dat doet hij nu ook al vaak...), dus dat is fijn :-) Nu aftellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb ook een afspraak gemaakt met mijn moeder om het haar te gaan vertellen. Ik vind het wel spannend, omdat ze bij mijn zus haar borstvergroting erg negatief reageerde... Gelukkig ben ik oud genoeg om mijn eigen keuzes te maken, maar vind het toch niet prettig als iemand negatief is over iets waar ik zo naar uit kijk. Hoe waren de reacties bij jullie vrienden en familie?

an1cOFV0g411100MDAwMTQwOGx8MDAwMDExMWRhf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het ook heel lastig om te vertellen. Heb het mijn ouders en mijn beste 2 vriendinnen verteld.

Ze reageerden allemaal eigenlijk heel positief!! Ik zag er erg tegenop maar achteraf blij dat ik het verteld heb!! Pas toen kon ik voor mijn gevoel echt gaan toe leven naar de borstvergroting!

En stel je moeder reageert wel een beetje negatief dan blijft het jouw keuze. Het zou fijner zijn natuurlijk als ze er helemaal achter staan maar het is jouw lichaam!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Piepke, heeft hij bij jou echt veel meer gestoken dan van tevoren besproken? En zijn jouw complicaties dooruit voortgekomen? Ik zit er niet op te wachten dat Plovier bij mij te veel erin stopt en de wond daardoor niet kan helen oid...

Oooh sorry... ik ging je eigen topic even zoeken naar aanleiding van jou opmerking dat je Natrelle bij Plovier kreeg, en nu zie ik hier deze vraag aan mij pas :( :(

Uhm.. ja er was tussen de 500 en 700cc afgesproken en ik werd wakker met 900cc. Ik had tijdens mijn consult aangegeven 800cc wayyyyyyy to much te vinden, die vond in echt te groot, en heb dit ook meerdere malen herhaald. Oke... werd genoteerd, max 700cc.

Mijn verzoek was cup F, en ik heb vandeweek weer via EBAY bhs moeten bestellen in cup K. Dus ja... dat is dus wel even een verschil :(

Ik kreeg een infectie, en door de enorme druk op de littekens konden deze niet dichtgroeien. Als je op mijn profiel klikt, dan kun je een korte versie zien van dat verhaal :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh sorry... ik ging je eigen topic even zoeken naar aanleiding van jou opmerking dat je Natrelle bij Plovier kreeg, en nu zie ik hier deze vraag aan mij pas :( :(

Uhm.. ja er was tussen de 500 en 700cc afgesproken en ik werd wakker met 900cc. Ik had tijdens mijn consult aangegeven 800cc wayyyyyyy to much te vinden, die vond in echt te groot, en heb dit ook meerdere malen herhaald. Oke... werd genoteerd, max 700cc.

Mijn verzoek was cup F, en ik heb vandeweek weer via EBAY bhs moeten bestellen in cup K. Dus ja... dat is dus wel even een verschil :(

Ik kreeg een infectie, en door de enorme druk op de littekens konden deze niet dichtgroeien. Als je op mijn profiel klikt, dan kun je een korte versie zien van dat verhaal :35:

Ahem, cup O hè dame.

Ik houd je in de gaten...en maar ontkennen ;).

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.