Ga naar inhoud

Wanneer weer uitgaan na een bv????


marlie34

Aanbevolen berichten

Dames,

Op 17 april heb ik n consult met dr demeyere, hoop dan binnen een paar weken geopereerd te kunnen worden , ook ivm vakantie . Maar nou heb ik ongeveer 5 weken later een feest , een soort kroegenfeest met zangers en bands, kortom een groot gekkenhuis. Kaarten moeten vooraf besteld worden maar twijfel nu of ik dat wel ga redden na 5 weken , wat denken jullie ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je binnen 5 weken na 17 april een feest??

Het ligt eraan hoe snel je operatie is na 17 april. Ik zat de 1e 2 weken na mijn operatie echt niet te wachten op een feest met veel mensen. Aanraken was al gevoelig laat staan dat je in de drukte staat en dat mensen tegen je aan duwen, lijkt mij niet echt lekker. En hard dansen en springen en met je armen in de lucht zwaaien is ook niet echt een goed idee de 1e weken.

Anders moet je je operatie na het feest plannen, dan kun je eerst nog even lekker uit je dak gaan.

Succes de 17 in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja erna is geen optie want dan kom ik weer met mn vakantie in de knoei :93:

Nou , denk dat ik het er maar op gok en als ik teveel last heb kan ik altijd nog een smoes verzinnen dat ik ziek ben ofzo ( mn vriendin weet niks van mn event. b,v.)

En iig maar zorgen dat er niemand tegen aan zit te duwen ofzo want dat zal nog niet lekker zijn na 5 weken .

iig bedankt voor jullie antwoorden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marlie, het zal behoorlijk persoonlijk zijn denk ik... Na twee weken ging ik voor het eerst weg met vriendinnen, maar om twaalf uur was ik lichamelijk (en geestelijk door de meds) zo uitgeput dat ik naar huis ben gegaan.

Bij vier weken po ben ik naar een concert gegaan (met een gewone bh en expres enorme inkijk muhahaha) en toen was alles helemaal goed. Ook later geen last meer gehad. Hoewel ik fysiek contact met anderen meed en mijn armen niet hoog hield viel het niemand op. Ja, hooguit wat meer starende blikken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen spijtig dat je je boobies nog niet te volle zal kunnen showen maar dat is maar een kwestie van tijd...

Nog feestjes genoeg :13: !!!!!

xx

Bij Demeyere hoef je maar 4 weken de sportbh overdag en maar 2 weken 'snachts ;) Dus showen mag na 5 weken, en ook je armen weer omhoog en zo.

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dan gaan we gewoon kaartjes reserveren en knallen !! En een paar nw boobs showen Hahaha

Tnx voor jullie antwoorden !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zat dezelfde avond na de operatie alweer op een verjaardag haha, maarja dat was gewoon een bakkie met een gebakje en een paar mensen.

ik denk dat het 5 weken na de operatie zeker wel weer kan hoor, gewoon rustig aan doen niet te wilt en opletten dat mensen niet tegen je aan stoten enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik wordt 9 juli geopereerd.

En ik heb mijn tickets al voor tomorowland.

En das 26 27 en 28 juli dacht ik.

Ik hoop dat ik tegen dan al ni meer te veel last heb.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 9 dagen uit geweest en 7 dagen later weer

Ging gewoon prima niet teveel dansen en mensen op afstand houden

Maar ik heb ook helemaal geen pijn gehad na me operatie dus ik heb makkelijk praten haha

Is bij iedereen anders, zolang je je armen maar laag houd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.