Jump to content

Het nieuwe forum

Recommended Posts

Hallo allemaal ...

zoals je al gezien zal hebben is het forum in een nieuw jasje gestoken ...

Het gaat hem op dit moment niet om het uitzicht maar om wat eronder zit, de motor is nl heel erg aangepast en dat was nodig.

Het is nog steeds hetzelfde forum (hetzelfde merk).

Ik weet dat het een aanpassing is, maar op het oude forum is er geen support meer van de ontwikkelaars, dus we moeten mee met de tijd.

Ik zal alles terug aanpassen naar hoe het ongeveer was, de girly-skins komen terug - deze moeten terug volledig hermaakt worden voor deze versie.

Het zal nu op dit moment nog even te doen zijn met de 'ik-weet-het-saaie-blauwe-skin' mijn excuses hiervoor !

Alles staat in het Engels en dat ben ik op dit moment aan het vertalen, we spreken hier over een 300000 woorden die moeten vertaald worden, dus ik ben er wel even zoet mee ...

geloof me dames , ik doe mijn best om alles in orde te krijgen.

Maar zoals zoveel dingen zal het wel wennen ... er komen echt goeie dingens aan.

De blog zal goed werken, er komt een galerij waar je je foto's zal kunnen plaatsen en waar je enkel je 'vrienden' op toe kan laten.

dus niet meer de oude galerij van vroeger ( ik heb de oude foto's nog hoor, niet bang zijn )

Maar het zal zoveel makkelijker gaan om bepaalde dingens te doen.

Ik hoop dat je mij wat tijd geeft om alles in orde te brengen.

ook de recente berichten staan er nog, gans onderaan "Today's active content"

Ik zal deze allemaal terug boven plaatsen en dergelijke maar Rome is ook niet gebouwd op één dag

Groetjes

Admintje

Neem je tijd! Alles wat nieuw is moet even wennen! Kunnen we in dit topic ook vragen zetten? Dan heb ik er alvast eentje :125: : In de vorige versie stond er onder elk bericht een TOP-button. Vond ik erg makkelijk om weer bovenaan een topic te belanden. Nu moet je veel scrollen. Kan dat aangepast (tzt)? :119:

Oja, nog een vraag: Waarom kan je een post omhoog en omlaag stemmen dmv het plusje en minnetje (rood of groen)?

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.