Ga naar inhoud

Tes74 : 28 maart 2013 : Dr. Tjong : Maasstad Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Donderdag onderga ik een borstvergroting. Ik heb in 2002 al een borstlift gehad en vond het nu wel tijd worden om een borstvergroting te laten doen aangezien ik teveel vel over heb voor de borst die er nu in zit :-).

Ik weet dus wel al een beetje wat me te wachten staat maar vind het best weer spannend. Niet voor de pijn oid maar meer voor het resultaat!

Heb net al lopen hamsteren bij de Appie terwijl ik eigenlijk genoeg hulp aangeboden krijg. Je weet maar nooit toch?

Verder heb ik eigenlijk geen flauw idee wat handig is om nog te doen aan voorbereiding.

Ik heb een fila sportbeha met voorsluiting gekocht, wil straks alles op navelhoogte neerzetten zodat ik er makkelijk bij kan. Wat me verder te wachten staat zie ik dan wel weer.

Zal blij zijn als het donderdag is en de operatie goed is geslaagd!

Mochten er vrouwen zijn die nog gouden tips hebben dan zijn ze uiteraard meer dan welkom!

Groetjes,

Tes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Afgelopen donderdag zijn mijn borsten vergroot. Doorsta nu waarschijnlijk net als mijn medeborstvergroters helse pijnen.

Ik heb nog drains en m'n borsten zijn nog flink ingetapet.

Vind alleen dat ze momenteel zo'n rare vorm hebben.

Ik hoop dat het door de tape komt. Heeft iemand hier ervaring mee?

Of kan iemand me geruststellen?

Groetjes, Tes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tes

Gefeliciteerd met je boobs!!

Je bent ingetaped, bij wie ben je geopereerd als ik vragen mag? Verdonck toevallig? Die taped namelijk meestal in hihi, vandaar de vraag..

Rare vorm... Je bedoelt misschien dat ze aan de bovenkant nogal bol zijn en van onder wat platter? Dat kan in het begin komen doordat er vocht in je borsten gaat zitten en je prothesen nog goed moeten indalen op de juiste plek. Dat is een kwestie van geduld hebben (dat woord wordt gehaat onder de meeste borstvergroters ;) ) De eerste 6 weken tot 3 maanden moeten de borsten op hun plekje gaan komen en dat heeft tijd nodig. Tegelijkertijd moet de eerste tijd het vocht slinken.

Dus niets om je zorgen over te maken :)

Als het tape eraf is, zou je eens een foto kunnen plaatsen als je wilt, dan kunnen we kijken of er iets abnormaals is, maar daar ga ik niet van uit :)

Een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Eigenlijk had ik de hoop al opgegeven qua reacties dus had het forum even achter me gelaten om me te storten op de pijn.

Gaat gelukkig nu stukken beter.

En m'n borsten zijn inderdaad heel bol bovenop... precies zoals je beschrijft eigenlijk...

Ben heel blij met je reactie in ieder geval. Dat stelt me even gerust, pfieuuuuw :-)...

Ik ben geopereerd door Dr Tjong in het Maasstad. Fijne man die volgens mij wel goed weet wat ie doet dus heb er wel vertrouwen in.

Maar ben inderdaad net als waarschijnlijk iedereen zeer ongeduldig en wil natuurlijk gelijk een paar supertieten zien zoals je ze eigenlijk in je hoofd had voordat je de operatie ingaat.

Ik zal binnenkort eens een fotootje plaatsen. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vind ze nog een beetje vierkantig... Maar in sportbeha zijn ze prachtig :-).

Groetjes,

Tes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Karin1984

Hoi Tes,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met jouw borsten gaat.. Is het bolle aan de bovenkant al gezakt?

Heb je een foto van hoe het nu is?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik misschien ook naar het Maasstadziekenhuis ga bij dr. Tjong

Dankjewel

Liefs,

Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.