Ga naar inhoud

droogshampoo werkt dit goed??


Aanbevolen berichten

Ik gebruik dit wel vaker. Heel content van maar ook hiervoor moet je je handen hoog houden om het wat gelijk te verstuiven op je haar. Meestal moet je het ook goed uitwrijven met een handdoek om alle witte sneeuw eruit te krijgen.

Mss iemand anders je haren laten wassen, als dat kan natuurlijk!

Ik ben mijn vriend nu al aan het trainen om men haren in een staart te doen want zal er anders gaan uitzien :18:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha juliette,

ja misschien moet ik mijn man daar ook op gaan trainen, heb nog 8 dagen hihi

hij kan namelijk ook de droogshampoo inspuiten enz, is meer voor nood als ik geen puf heb om haren te wassen en er toch een beetje verfrist eruit wil zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heb je nu in huis gehaald? en hoe bevalt het je?

Ik heb ooit eens van zwarskop (ge weet wel wa?) gebruikt en vond het niets. na 2uur was mijn haar al terug vetter. en je bent langer bezig met het spul op te spuiten en eruit te drogen/kammen dan het zou duren om het rap zelf te wassen als je niet belemmert bent.

Vanavond mijn vriend mijn haar es laten wassen. Ik ben benieuwd. en beeeeeeeeeetje ongerust. Niet genoeg inmasseren, niet voldoende uitspoelen, conditioner vergeten, blabla. ach commanderen zal de boodschap zijn. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er eigenlijk niet zo'n fan van, t werkt wel om bv je lok of pony op te frissen maar de rest van je haar niet, t wordt er een beetje droog van en de volgende dag is t weer vet.

Gelukkig is een vriendin van me kapster en ze komt m'n haar wassen en stylen, misschien als je t bij je vaste kapsalon uitlegt dat je tegen een lager tarief je haar kan laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel prettig, het maakt je haar niet schoon maar het zorgt er voor dat de vettige laag verdwijnt.

Sommige bussen (maar ik weet ff niet meer welke helaas) lopen na 1x gebruiken langzaam leeg, lijkt net op de drukknop blijft hangen, dus let daar op als je hem gebruikt hebt.

Vind t een goed idee, ga ook ff een bus halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.