Ga naar inhoud

Gevoel in tepels, komt dit meestal terug?


Masi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben het forum ook heel dankbaar. ik heb hier zo veel informatie uit gehaald en ik voelde me echt al redelijk slim in hoe het allemaal gaat toen mijn pc me vertelde wat en hoe. lof aan borstenforum en ik zou wel iets willen doneren eens ik mijn boobs heb.

Dat is altijd heel fijn als meiden iets willen doneren :)

Er is een topic over, hoe het gaat. Mocht je geen paypal hebben, dan kun je me altijd een pb sturen, of aan Piepke, dan kan het evt. nog via een andere manier :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 2 jaar gezegend met prachtige boobies maar helaas heb ik geen gevoel meer in mijn tepels.

Erg jammer, want voor de operatie waren dat mijn "aan knopjes" ;-)

Maar toch zou ik, als ik van te voren had geweten dat ik geen gevoel meer in mijn tepels had, voor de operatie gekozen hebben hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 2 jaar gezegend met prachtige boobies maar helaas heb ik geen gevoel meer in mijn tepels.

Erg jammer, want voor de operatie waren dat mijn "aan knopjes" ;-)

Maar toch zou ik, als ik van te voren had geweten dat ik geen gevoel meer in mijn tepels had, voor de operatie gekozen hebben hoor!

Het zijn inderdaad ook mijn "aanknopjes" dus vind het maar spannend hihi!

Wel fijn om te lezen dat je als je het geweten had, toch de operatie had gedaan! Betekend dat je dus blij bent met het resultaat en dat is natuurlijk erg belangrijk! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis mijn oude Boobs niet hoor

Maar hoop ook dat het gevoel wel weer terug komt

Het zijn idd ook mijn " aan " knopjes haha

Leuke benaming !

Ach ja we zullen zien

Ik ben iniedergeval blij met m'n nieuwe Boobs

En ik zou het er niet voor gelaten hebben!

Ik ben in Eindhoven geweest velthuiskliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis mijn oude Boobs niet hoor Maar hoop ook dat het gevoel wel weer terug komt Het zijn idd ook mijn " aan " knopjes haha Leuke benaming ! Ach ja we zullen zien Ik ben iniedergeval blij met m'n nieuwe Boobs En ik zou het er niet voor gelaten hebben! Ik ben in Eindhoven geweest velthuiskliniek

Ik vond het ook al een leuke benaming van caatje_pj hihi!

Door wie ben je geopereerd en heb je voor de spier, achter de spier of dual plane?

Heb namelijk 17 april mijn consult staan bij dr. van Tits, ook bij Velthuiskliniek in Eindhoven.

Ben erg benieuwd :)

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo bang dat ik mijn oude borstjes ga missen, en dat het mislukt.. Dan zal het er waarschijnlijk niet mooier uit gaan zien.

Ben nu namelijk wel tevreden over de vorm, maar zou ze graag wat groter willen.

En het lijkt me ook gek als ik niets meer in mijn borsten/tepels zal voelen, kan het me niet voorstellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm... dat is dus heel dubbel bij je... Je wilt ze graag groter, maar je bent ook bang voor de complicaties...

Ik denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben... Ik dacht ook van te voren: stel nou dat je net de ongelukkige bent die wél een complicatie krijgt? Maar dat risico heb ik genomen, en ik ben er maar wat blij mee...

Of je het risico wilt nemen is echt een gevoels-kwestie.. Dat zul je voor jezelf moeten uitmaken :)

Over de vorm en of dat nog zo blijft na de operatie: Je borsten worden alleen vergroot, dus je zult je vorm behouden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook wel dat iedereen dat inderdaad denkt, pfff hadden we allemaal die onzekerheid maar niet!

Hadden we allemaal de keuze zo gemaakt haha!

Goed om te lezen dat de vorm meestal hetzelfde blijft, maakt me weer wat blijer :)

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Masi,

Ik had dat gevoel ook heel sterk: het bang zijn dat je je 'oude' borsten gaat missen of spijt gaat krijgen.
Bij mij is dat gelukkig totaal niet het geval. Ik ben er nu zo aan gewend dat ik er echt de voor-foto's op moet naslaan om me te herinneren hoe dat ook alweer was. Het gevoel in de tepels is nu (na 10,5 week) weer helemaal terug. Het is logisch en goed dat je erover nadenkt wat er mis kan gaan maar in veel gevallen gaat het ook gewoon helemaal goed.

Heb het gevoel dat ik nog steeds 'ik' ben maar dan 'improved' ;-)

Ps. ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd dus je kunt altijd een kijkje nemen hoe het er bij mij nu uit ziet. Heb wel alleen foto's in bh :-) en zit nu op een 75D/70E.

Liefs




Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jenniferrrrr!

Ik vind het fijn om te lezen dat jij dit gevoel ook hebt gehad. (Het bang zijn voor het missen van je oude borsten). Blij ben ik om te lezen dat jij ze nu niet mist en dat je er blij mee bent. En inderdaad het is logisch dat je er zo over na gaat denken, vaak gaat het allemaal goed daar heb je ook gelijk in :)

Hihi dat is leuk gezegd: "Heb het gevoel dat ik nog steeds 'ik' ben maar dan 'improved' "

Hopelijk pakt het bij mij ook zo uit!

Dankjewel voor het accepteren van mijn vriendschapsverzoek!

Ik zal je foto's gaan bekijken :)
Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey masi.

K heb nu 5 weken mn nieuwe boobs en slaap al op mn buik toen ik ze 3 weken had. De eerste 2 weken ontzettend veel pijn gehad. Dus zo snel kan het gaan.

Bij mij hebben ze de bv via mn tepels gedaan, die zijn dus half doorgesneden. Volgens de pc konok een half jaar tot een jaar gevoelloze tepels hebben maar de eerste x dat ik t koud kreeg werden ze al hard en er zit gewoon 100% gevoel in.

Ik heb 1 gevoelloos plekje in mijn linker borst maar daar zit ook nog wat vocht in.

Ik ben van een AA naar een D gegaan en heb mn oude borsten nog geen seconde gemist!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.