Ga naar inhoud

Gevoel in tepels, komt dit meestal terug?


Masi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie
Hee Kelly.
Dat is goed om te horen (dat het verdovingsvloeistof is). Geeft inderdaad weer een positief beeld dat het vanzelf goed komt :)
Ik hoop voor je dat je gevoel snel weer terug is!
En dat beslissen zal nog wel moeilijk worden hihi.
Maar door jullie reacties waarin ervaringen staan wordt het alleen maar makkelijker :)
Liefs Masi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik ben nu iets meer dan 9 maanden po.

Na 5 maanden begon bij mij op verschillende plekken wat gevoel terug te komen en werden mijn tepels wat gevoeliger.. Tussendoor waren ze ook al eens een paar keer tijdelijk overgevoelig geweest.

Pas na 8 maanden waren mijn tepels weer normaal.

Het gevoelloze onder mijn borsten is niet meer zo totaal als in het begin. Er zitten nu plekken bij die wat gevoeliger zijn en plekken die al normaal gevoel hebben.

Het is voor iedereen anders, en je kunt veel negatieve verhalen lezen, maar ook veel positieve.. Het ligt er maar aan hoe je zelf ingesteld bent, en wat voor jou het belangrijkste is :)

Je hebt straks borsten waar je trots op mag zijn en dan is dat minder gevoel een bijzaak ;) En vaak komt het nog terug hoor! Al is het soms pas na anderhalf jaar...

En op je buik slapen. Er zijn genoeg meiden die het wel weer kunnen. Sommigen al na 6 weken en bij anderen opeens na anderhalf jaar. Dus het is ook echt een kwestie van geduld :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi elisa-f.

Dat kan ik me heel goed voorstellen dat het irritant is om geen gevoel meer in je tepel te hebben.

Gelukkig heb je in een tepel wel gevoel en heb je kans dat het in de andere ook terug komt. (We zullen het positief bekijken zal ik maar zeggen) :)

Wat fijn om te horen dat je, je oude borsten niet mist. Dat geeft mij weer een positieve boost om toch voor een borstvergroting te gaan.

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Masi, puur doordat het idd niet lekker meer ligt. Het idee of je op ballonnen ligt, tenminste zo ervaar ik het. Twijfels horen erbij!

Aaah ik snap nu hoe ik per persoon kan reageren door op Quote te klikken hihi!

Oke, dat is gelukkig maar want als het zeer zou doen terwijl je er op ligt.. dat is al helemaal onprettig.

Dit is natuurlijk ook niet fijn, want ik kan me voorstellen dat liggen op ballonnen niet echt fijn is..

En dat is waar twijfels horen erbij, maar ooo wat zijn ze vervelend haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lahja.

Dat is inderdaad waar, heh meid toch.. Dan kun je inderdaad beter geen gevoel hebben dan pijn..

Hoop dat de pijn nog wat wegtrekt bij je!

Liefs Masi.

je begrijpt me niet helemaal goed. ik word 8 april pas geholpen. nu krimp ik in elkaar en draai ik weg omdat ik me zo onvrouwelijk en niet sexy voel met mijn plat bovenlichaam. Hopelijk heb ik niet te veel pijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee best_boobie!

Wat een super verhaal om te horen!

Inderdaad je hebt gelijk, het ligt eraan hoe je zelf ingesteld bent en wat je belangrijk vindt.

Ook zal elk lichaam anders reageren maar vind het fijn om het van anderen te lezen, zo weet ik toch wat er allemaal kan zijn.

En daarbij, geduld is een schone zaak. (Ik heb nu nog makkelijk praten hihi)
Denk dat ik er straks nog wel anders over ga denken :P

Dankjewel voor de vele reacties al!
Ben er blij mee, en kan me al veel dingen voorstellen :)

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je begrijpt me niet helemaal goed. ik word 8 april pas geholpen. nu krimp ik in elkaar en draai ik weg omdat ik me zo onvrouwelijk en niet sexy voel met mijn plat bovenlichaam. Hopelijk heb ik niet te veel pijn :D

Ik dacht nadat ik mijn berichtje had verzonden al: Huh.. daar staat dat ze 8 april pas wordt geopereerd.

Maaaar nu snap ik het! Sorry!

Dus jij zit ook nog in spanning te wachten! Ik heb nog geen datum gepland voor mijn bv dus je gaat me voor hihi!

Heeeel veel succes alvast (mocht ik het de dag voordat je geopereerd wordt vergeten te zeggen) :P

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast liesje83

Ik heb helemaal geen last gehad van ongevoeligheid of overgevoeligheid. Al gelijk na de operatie was het gewoon zoals voorheen en heb ook geen stukken dove huid bij mijn litteken. Vind het wel fijn dat het gewoon nog hetzelfde is, maar zou er niet mee hebben gezeten als het niet zo was.

Soms kan ik nog wel eens met weemoed aan mijn echte borsten denken, die waren zo spoel en zacht en ik kon zo fijn op mijn buik liggen. Nu slaap ik altijd op mijn zij en dat wordt wel eens vermoeiend. En soms zitten ze in de weg als ik iets met mijn armen doe. Maar toch ben ik er ontzettend blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helemaal geen last gehad van ongevoeligheid of overgevoeligheid. Al gelijk na de operatie was het gewoon zoals voorheen en heb ook geen stukken dove huid bij mijn litteken. Vind het wel fijn dat het gewoon nog hetzelfde is, maar zou er niet mee hebben gezeten als het niet zo was.

Soms kan ik nog wel eens met weemoed aan mijn echte borsten denken, die waren zo spoel en zacht en ik kon zo fijn op mijn buik liggen. Nu slaap ik altijd op mijn zij en dat wordt wel eens vermoeiend. En soms zitten ze in de weg als ik iets met mijn armen doe. Maar toch ben ik er ontzettend blij mee.

Hoi liesje83.

Wat een geluk heb jij dan gehad, hopelijk heb ik dat ook! Heel fijn om te horen dat er ook mensen geen last van overgevoeligheid of gevoelloosheid hebben! :D

Ja dat kan ik geloven, dat je terug denkt aan je oude borsten, dat blijven toch je echte eigen borsten..

Het slapen op mijn buik zal ik ook wel gaan missen ben ik bang voor.. Val altijd in slaap op mijn buik, maar ben nu alvast aan het oefenen om op mijn rug in slaap te vallen maar het lukt niet echt..

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ik ben nu iets meer dan 9 maanden po.

Na 5 maanden begon bij mij op verschillende plekken wat gevoel terug te komen en werden mijn tepels wat gevoeliger.. Tussendoor waren ze ook al eens een paar keer tijdelijk overgevoelig geweest.

Pas na 8 maanden waren mijn tepels weer normaal.

Het gevoelloze onder mijn borsten is niet meer zo totaal als in het begin. Er zitten nu plekken bij die wat gevoeliger zijn en plekken die al normaal gevoel hebben.

Het is voor iedereen anders, en je kunt veel negatieve verhalen lezen, maar ook veel positieve.. Het ligt er maar aan hoe je zelf ingesteld bent, en wat voor jou het belangrijkste is :)

Je hebt straks borsten waar je trots op mag zijn en dan is dat minder gevoel een bijzaak ;) En vaak komt het nog terug hoor! Al is het soms pas na anderhalf jaar...

En op je buik slapen. Er zijn genoeg meiden die het wel weer kunnen. Sommigen al na 6 weken en bij anderen opeens na anderhalf jaar. Dus het is ook echt een kwestie van geduld :)

xxx BB

Het is altijd handig zo een forum he, waar ervaringen gedeeld worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

alvast bedankt :)

ik slaap eigenlijk nooit op men buik. bijna altijd linkerzij. soms rug maar half naar links gedraaid,

Ik denk dat die gevoelloosheid of dergelijke gewoon een risico is dat je erbij moet nemen als je een bv wilt. (en eender welke correctie aan de borst voor dat geval.)

Ik ben het forum ook heel dankbaar. ik heb hier zo veel informatie uit gehaald en ik voelde me echt al redelijk slim in hoe het allemaal gaat toen mijn pc me vertelde wat en hoe. lof aan borstenforum en ik zou wel iets willen doneren eens ik mijn boobs heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het forum ook heel dankbaar. ik heb hier zo veel informatie uit gehaald en ik voelde me echt al redelijk slim in hoe het allemaal gaat toen mijn pc me vertelde wat en hoe. lof aan borstenforum en ik zou wel iets willen doneren eens ik mijn boobs heb.

Ik vind het forum inderdaad ook heel erg fijn, en voel me soms ook best 'slim' omdat ik nu al redelijk veel weet hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop thuis de hele dag rond met zakjes in mn bh (met 250cc suiker erin hihi), eerst had ik er water in zitten maar dat begon op een gegeven moment te lekken haha!

Ik denk dat ik ze zo in deze grootte wel zou willen, maar weet niet of er nog wat cc weg valt als je de protheses dual plane laat plaatsen?

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop thuis de hele dag rond met zakjes in mn bh (met 250cc suiker erin hihi), eerst had ik er water in zitten maar dat begon op een gegeven moment te lekken haha!

Ik denk dat ik ze zo in deze grootte wel zou willen, maar weet niet of er nog wat cc weg valt als je de protheses dual plane laat plaatsen?

Liefs Masi.

hahahahahaha....wel handig met suiker...kun je het zo uit je bh lepelen en in je koffiekopje doen...

overigens wel weer lastig als de buurman een kopje suiker komt lenen.....:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

oei we willen geen lekkende zakjes hey ,hihi.

Ja klopt er valt iets wat cc weg idd.

Bovenin vooral.

Hmm dan moet ik toch maar voor wat meer cc gaan verwacht ik zo..

Ben benieuwd wat dr. van Tits me aan gaat raden. Hoop uiteindelijk op een mooie 70D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.