Ga naar inhoud

Gevoel in tepels, komt dit meestal terug?


Masi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

mmm die van mij zijn juist super gevoelig! Word er zelfs soms gek van. De onderkant van mijn borsten is daarintegen weer delen gevoelloos.

Ik ga er vanuit dat alles weer goed komt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei LadyN dat is inderdaad niet fijn.. Hopelijk komt het goed :)
Ik heb je foto bekeken, ziet er mooi uit!
Door wie ben je geholpen? En hoeveel CC heb je gekregen als ik vragen mag?

Ben nog erg aan het twijfelen enz. enz.

Groetjes Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel! :)

Ik ben geopereerd door dr. van Onselen ACCZ kliniek en ik heb 430 cc gekregen.

Ik heb ook erg getwijfeld, maar tijdens het eerste consult was ik al helemaal om. Op je gevoel afgaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt op mijn gevoel afgaan is uiteindelijk het beste :)
Dat zal ik dan ook maar doen hihi.

Welke cupmaat had je eerst en wat heb je nu?

Ik zit nu namelijk op 70B en hoop op een 70D uit te komen.

Bedankt trouwens voor je snelle reacties!

Groetjes Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 9 weken po

en heb nog steeds geen gevoel in mn tepels ook de onderkant van mn borst voelt nog dof aan

ik hoop ook dat dat terug komt maar dat kan soms wel enige maanden duren zoals ik gehoord heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zal dat vreemd zijn lijkt me, mama80.

Met een stel mooie boobs is het misschien een klein beetje minder erg.

Maar het blijft erg vervelend voor je..
Ik hoop inderdaad voor jou dat het ook terug komt! Wat kunnen maanden soms toch langzaam voorbij gaan hé..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij de 1 komt t terug bij de ander niet.

Kan soms na een jaar nog terug komen,bij mij voel ik aan de ene kant iets meer dan aan de andere kant,en de onderkant van mn borsten zijn helemaal gevoelloos helaas.

Maar ja,heb er wat moois voor terug. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik er veel last van zou hebben geen gevoel te hebben. Nu moet mijn vriend er kilometers van uit de buurt blijven,

hypothese: gevoelloos zou ik er meer aan hebben dat hij er aan zit dan nu. want nu krimp ik in elkaar en draai ik weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

x aantal jaar aan onzekerheden en verdriet? ik denk het niet. zal over een paar maand eens kijken :)

dat toch voor dames die zoals ik nooit voorzien zijn geweest.

Ik den dat vrouwen die hun vulling verloren zijn door dieten, zwangerschap,... wel liever terug naar hun eigen buste zouden gaan. maar dit is een gok en is bijna zeker verschillend voor iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis mijn oude borstjes geregeld. Ze waren zo lekker zacht, zaten niet in de weg en mijn vriend kon er tenminste aan zitten!

Nu bijna 3 mnd later voel ik niks aan mijn onderkant vd borsten, tepels overgevoelig, borsten zijn redelijk hard nog en zitten in de weg.

Mis vooral het buikslapen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Undercover89.

Dat is het gene waar ik ook bang voor ben.. Dat ze gevoelloos worden of overgevoelig.

Hopelijk trekt het bij jou nog bij..

En het buikslapen, dat zal ik ook missen!
Maar kun je niet meer op je buik slapen doordat je grotere borsten hebt of komt het omdat het pijn doet?

Groetjes Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel op mn buik liggen,maar lekker ligt het absoluut niet !!!

En nee ik mis mn ouwe borsten niet hoor,ik vond ze vanaf de zijkant gezien maar plat en ergerde me zo aan.

Nu zijn ze mooi bol,al liggen ze soms wel in de weg ,maar ja,.........BOEIEEEEEEEEEEEE hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tepels zijn gevoelig gebleven onder kant van borst nog verdoofd gevoel, denk nie eens dat ik het erg zou vinden als dat zo zou blijven! ik heb nu booobies! Heb ik er wel voor over!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo zie je maar dat iedereen het weer anders bekijkt. Ik hoop dat ik, net als jou vlinder, mijn oude borstjes niet ga missen. Ik vind ze namelijk mooi van vorm maar wil ze graag gewoon wat groter, zodat ik me ook sexy kan voelen in lingerie en in kleding. Gewoon dat het meer gevuld is.

Het lijkt me erg onprettig wanneer ik ze steeds zou gaan missen.. Ik vind het maar een moeilijke keuze, poehh heeft iedereen zo van die erge twijfels?

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou precies zoals jij het dus zegt Masi,dat gevoel had ik ook,en ik vind ze nu nu ook nog heel erg mooi,zelfs veel mooier!!!

Maar ook ik was niet geheel ontevreden,behalve dat ze zo leeg waren naar mijn idee.

En missen.......neu.....bener veel te blij mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hoop ik dat ik er na mijn operatie ook zo over denk als jou vlinder!

Lijkt me heerlijk!

Hopelijk ben ik er heel tevreden mee en heb ik niet zo'n last van gevoelloosheid en pijnlijkheid.

Ben benieuwd naar nog meerdere reacties, vind het fijn om ervaringen van anderen te horen.

Zo kan ik me voor mijn gevoel goed voorbereiden.

Dankjewel allemaal voor de reacties!

En hopelijk komen er nog meer :)

Liefs Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Masi,

Vandaag ben ik 10 dagen PO en heb ik weinig gevoel in mijn rechter tepel en helemaal geen gevoel in links. Ik heb hiervoor de kliniek gebeld en die zeggen dat het wel een paar weken kan duren omdat er een verdovingsvloeistof in is gespoten. Dit moet alleen nog onttrekken aan je lichaam. Komt dus vanzelf goed. Hoop ik, hihi :)

Succes met beslissen!

XX Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben al 13 maand po en nog steeds gevoelloos onder in de borst en het gevoel in mijn rechter tepel is terug en links niet , ik hoop wel dat het nog komen gaat , vind dit soms best irritant !

Mijn oude borsten mis ik zeer zeker niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.