Ga naar inhoud

Rce88 : 25 maart 2013 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ha meiden!

Ik wil mij even voorstellen. 25 maart heb ik een borstvergroting bij pc van onselen gehad. Ik las dat meerde meiden deze dag ook hun vergroting daar hebben gehad! Grappig!

Het herstel valt mij zwaaaar tegen! Ik heb 2 kleine kinderen die vanaf maandag al uit logeren zijn, maar vanavond thuis komen.

Hoe kwamen jullie de eerste dagen door? En hoe sliepen jullie het lekkerst? Slapen is hier echt een ramp!

Ik heb 380 cc gehad als het goed is een cup c!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpende eerste periode door te komen, want oef wat valt dit mij tegen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat jij plat kan slapen christinam.

Ik slaap juist half rechtop, met veel kussens in mijn rug. Als ik plat lig dan doet het juist pijn.

Veel succes met het herstel en hopelijk gaat de pijn snel weg. Bij mij ging het na de eerste week al een stuk beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist het nog van de vorige keer dat ik zo geen pijn had. Dus ben meteen dit weer gaan doen.ik zit nu op 4dagen po en het ging nu veel makelijker dan vorige keer gelukkig! en als nu het ergste voorbij is ben ik superblij want het viel echt mee.jij ook succes groetjes christina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Halfzittend slapen met een kussen onder je knieen is de meest comfortabele houding.. Je hebt dan ook de minste last van benauwdheid. Ik neem mijn petje af voor Christinam, dat zij plat kan liggen, ze is echt een uitzondering! De meeste meiden kunnen dit namelijk niet zolang ze veel pijn hebben.

Goed je nek ook ondersteunen als je halfzittend ligt :)

En goed je pijnstillers nemen, 4 keer per dag de paracetamol 1000mg (dus elke 6 uur en ook 's nachts je wekker zetten) en twee keer per dag de Celebrex (elke 12 uur en zeker 1 a 2 uur na of voor de inname van de paracetamol!)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je voor de spier gekregen of dual plane? Dat is ook een groot verschil. Dual plane is een veel pijnlijker en langer herstel. Ik mocht vanaf dag 1 gewoon tillen en op me zij slapen, alleen 4 weken niet met me ellebogen boven me schouders uitkomen. Kon gelukkig gewoon mijn kindjes tillen van 2,5 en 1 jaar. En ben na 5 dagen weer gaan werken. Maar als je dual plane heb zul je iets meer tijd nodig hebben. Heel veel sterkte en beterschap gewenst! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha meiden!

Ik heb afgelopen maandag een bv ondergaan.

Ik lees op dit forum allemaal dingen over high profiel, dual plane. Ik zou niet weten wat dit betekent!

Kan iemand mij dat uitleggen?

Ik heb protheses achter de borstspier gekregen.

Ik ben 174 en weeg 48 kilo. Door 2 zwangerschappen had ik een slappe A gekregen. Ik heb nu 380 cc gekregen. Hoeveel denken jullie dat dit wordt? Ik hoop namelijk wel op een volle C!

Ook nog een vraagje over de cellebrex. Ik heb het idee dat ik er raar van word en heb het dan ook sinds gisteravond niet meer genomen. Is dit erg? Het is namelijk ook onstekinsremmend!

Ik hoop op wat info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Meestal staat er op je garantiebewijs van de prothese wat je hebt gekregen. Bij mij stond er extra high en heb ook 380CC. Ik zal uitkomen op ongeveer een E. Maar dit verschilt per persoon.

Die antibiotica kuur moet je wel echt innemen en afmaken. Bij mij was dit maar 3 dagen..

Xx Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees op dit forum allemaal dingen over high profiel, dual plane. Ik zou niet weten wat dit betekent!

Kan iemand mij dat uitleggen?

Ik heb protheses achter de borstspier gekregen.

Ik ben 174 en weeg 48 kilo. Door 2 zwangerschappen had ik een slappe A gekregen. Ik heb nu 380 cc gekregen. Hoeveel denken jullie dat dit wordt? Ik hoop namelijk wel op een volle C!

Hier een plaatje over high of low profile.. er zijn nog meer verschillende modellen, maar dan heb je een idee wat er bedoelt wordt. Het gaat over de vorm en het model van een prothese. Een High Profile... heeft een bollere vorm, waardoor de borst meer naar voren komt kwa zij-aanzicht ( projectie noemen ze dat)

imp_profile_comp.jpg

En dual plane betekend half achter, en half voor de spier.

Het bovenste deel van de prothese valt dan onder je borstweefsel en achter een groot deel van de spier, en het onderste deel van de prothese valt alleen onder je eigen borstweefsel ( daar zit dan geen spier overheen).

Hier een link van een filmpje met wat uitleg en beelden over de vorm en het effect van het model implantaat. Tevens uitleg over de plaats van inbrengen, en de manier van plaatsen.

Het filmpje staat onderaan de pagina :

http://www.natrelle.co.nz/Augmentation.aspx?p=2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, ik ben pas na 2 weken gaan werken en dan nog halve dagen. Ik begin dinsdag ( 4 week po) pas weer met full-time te werken.

Maar goed, hoe gaat het nu met je? Kan je al wat beter slapen? Ik kwam de eerste dagen door veel films en series te kijken. Boeken lezen of gamen.. Ik heb me niet verveeld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Meiden,

Ik ben 11 dagen geleden geopereerd. Er is 385 cc dual plane geplaatst.

Sinds gister zijn mijn borsten weer keihard en ze lijken ook wel 3 keer zo groot! Is dit normaal? Ik voel het ook helemaal trekken, voelt echt niet fijn.

Wat denken jullie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk ben je actiever in je bewegingen geweest, boodschappen gedaan ofzo?

Je borsten reageren dan weer door vol te lopen met vocht ;)

Je lichaam geeft een seintje af van : hooo rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.. je lichaam geeft een reactie af, en dat doet deze alleen als er iets gebeurt waar die het niet mee eens is.

Ik zou toch een stapje terug nemen, een duidelijkere waarschuwing dan dit, kan je lichaam je niet geven :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.. je lichaam geeft een reactie af, en dat doet deze alleen als er iets gebeurt waar die het niet mee eens is.

Ik zou toch een stapje terug nemen, een duidelijkere waarschuwing dan dit, kan je lichaam je niet geven :35:

Jawel hoor ;)

Overmatig kapselvorming is de volgende stap dat je lichaam gaat ondernemen.... Dus zou liever even naar deze waarschuwing luisteren :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

eigenlijk wel gek dat een mensenlichaam zo knap in elkaar zit. merk het ook metteen als ik iets te veel doe.

Misschien maar goed, anders zouden er veel met kapselcontracties zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.