Ga naar inhoud

Masi : 15 mei 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Al een tijdje lees ik mee op dit forum en ervaar dit als zeer prettig.

Ongeveer een halfjaar geleden heb ik een eerste consult gehad bij Dr. de Blécourt bij Bergman Clinics.

Hier was ik erg tevreden over maar heb toch geen operatie aangedurfd.

Binnenkort heb ik een nieuw consult staan bij Dr. van Tits bij Velthuis Kliniek. Hier ben ik zeer benieuwd naar.

Ik ben 1.65m groot en weeg 57 kilo. Nu heb ik een cup 70B en hoop op een 70D uit te komen.

Volgens mij heb ik niet genoeg weefsel om het voor de spier te plaatsen, daarom heb ik de voorkeur voor dual plane i.p.v. achter de spier. Is dit verstandig? Ik ben namelijk een fanatieke voetbalster..

Hoeveel CC zou ik nodig hebben om op een mooie 70D uit te komen?

Wat raden jullie aan, ronde of anatomische protheses?

Wat een vragen hé, haha!

Groetjes Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

En meteen een lastige vraag :P

Het is voor ons heel lastig om te zeggen hoeveel cc je nodig zou hebben en welk soort prothese.. Dat is echt aan je pc om te bepalen... Je kunt wel naderhand aan ons vragen op welke cup je uit zou kunnen komen met de prothese die je geadviseerd is... Je moet dan merk en vorm weten, en profile (en aantal cc uiteraard) Dan kan ik wel eens in de catalogus kijken en een gokje wagen.. Het is gewoon zo afhankelijk van je lichaam en hoe breed je eigen borst is..Wij kunnen daarom geen advies geven van welke prothese je nodig zou hebben :)

Heel veel succes met je consult!!!

En nog veel forumplezier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel dat zal wel lukken! :)

Aah jammer hé! Zou het zo graag van te voren willen weten haha!
En als ik dual plane plaats kan ik dan hierna wel gewoon blijven voetballen?

Ben zo nieuwsgierig, kan bijna niet meer wachten! Hihi.

Groetjes Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi, dat willen we allemaal weten idd :D En welke cup het wordt ook hihi.. Helaas.. je zult het nog merken..

Een borstvergroting is een kwestie van HEEL veel geduld (je gaat dat woord nog haten haha)

Uhm ja hoor, met dual plane mag je nog gewoon voetballen, no problem.... Alleen als je veel je borstspieren traint is het wat minder, maar anders geen probleem :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden we inderdaad maar allemaal die zekerheid! Hihi!

Vind het woord nu al moeilijk, laat staan straks na mijn bv, haha!

Gelukkig dat ik gewoon kan blijven voetballen, is die zorg ook weer weg :D

Dankjewel voor je snelle reacties!

Groetjes Masi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.