Ga naar inhoud

Voorstelling : Elke...ik overweeg een borstvergroting


Elke en Kurt

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Elke, een 32-jarige mama van een prinsesje van bijna 19 maanden.

Na 11 maanden borstvoeding gegeven te hebben en nu bijna 8 maanden gestopt te zijn, zijn mijn borsten hun stevigheid verloren! Met bh of bikini valt het zicht allemaal wel mee, maar daar neem ik geen genoegen mee... Ook partner is helemaal voor een borstvergroting!

Vorige week donderdag had ik een afspraak bij Dokter De Mulder in Berchem. Hij opereert in Duffel en in Malle. Duffel is vlakbij dus ja...

Kennis van mijn partner is bij hem geweest na een ingekapselde borst na een eerste operatie en is er heel tevreden over!

8 april heb ik een 2de afspraak om de maat te bepalen...

Ik moet een sportbh meebrengen, een los en een strak topje, een foto van een boezem die ik mooi vind...

Ik zou de afspraak willen na onze vakantie in juli, dus begin augustus. Zal de 2de week worden, want de eerste week is hij op reis!

Ik plaats dit hier omdat ik nog héél véél vragen heb...

Hopelijk kunnen jullie stap voor stap mijn vragen beantwoorden en word ik hier een pak wijzer! Want ben een echte leek!! :-)

Ik wil dat de borsten er vooral natuurlijk uitzien...

Ik sta in het onderwijs en wil daar (maar ook nergens anders) niemand provoceren...

Groetjes Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum en zie dat het gelukt is met een eigen topic :35:

Al je vragen willen we naar kijken idd, maar lezen hier helpt ook al een heleboel :)

Rechtsboven is een zoekfunctie waar je ook op trefwoorden kunt zoeken. Maar als je vragen hebt: shoot!!

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar Elke, ik heb ook heel veel gelezen en gevraagd hier. Dit forum is super! Veel lees plezier.... X Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.